آیفون استراتژی بازاریابی

[ad_1]

همانطور که با تمام اپل, بازاریابی, آی فون, بازاریابی, استراتژی بسیار روشن و ساده و هوشمندانه است. با ساده و ساده آیکون اپل, اپل با تمرکز بر خالص نوآورانه سبک از محصولات خود را بدون “کرک”. آی فون منتشر شده توسط اپل در ماه ژوئن سال 2007. زمین شکستن سبک آیفون بود برای تبلیغ ماه قبل از انتشار اولیه و باقی مانده را به بهترین از بهترین وقتی که می آید به تلفن های همراه در طول چند سال گذشته. قبل از آیفون را عرضه رسمی اپل زد چهار تبلیغات تلویزیونی تبلیغ جدید تلفن همراه.

اول از تبلیغات به تصویر می کشد آی فون جدید به عنوان گام بعدی از محبوب آی پاد. آی پاد همه خشم تا این نقطه و آیفون قرار بود نسل بعدی آی پاد, و آن را نیز یک تلفن! تبلیغات نمایش می دهد همه از ویژگی های پیشرفته در دسترس در آی پاد و بیشتر نقطه بودن “شده است وجود دارد هرگز یک آی پاد است که می تواند انجام این کار است.”

“می گویند شما در حال مشاهده دزدان دریایی کارائیب”

انگشت کلیک بر روی ویدئو و نمایش صفحه نمایش گسترده فیلم.

“Mmm آیا کسی می گویند کالاماری?”

انگشت کلیک بازگشت به منو و انتخاب نقشه نرم افزار به جستجوی ‘دریایی’.

“نزدیک ترین خواهد بود…”

نقشه نمایش تمام غذاهای دریایی, مکان و برجسته محل نزدیکترین به شما.

“آه!”

انگشت کلیک غذاهای دریایی, محل, رستوران و شماره تلفن نمایش داده می شود. آی فون شماره گیری است.

چهار آی فون تبلیغات flaunted راحتی نوآوری و سودمندی یک محصول با قابلیت نه تنها یک تلفن و یا دستگاه های موسیقی اما یک محصول است که می تواند در میان چیزهای دیگر گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم, نمایش عکس, ایجاد کنفرانس تلفنی چک کردن ایمیل و مرور وب و نمایش نقشه.

نه تنها اپل استفاده از تلویزیون برای استراتژی بازاریابی خود را, اما آنها را با استفاده از وب سایت خود را با ارسال آنها نیز منتشر شده یک تعداد انگشت شماری از مطبوعات منتشر شده است که می تواند منتشر شده در یک سند واحد. اپل اغلب با استفاده از این تاکتیک برای ایجاد اعتیاد به مواد مخدره و ترک مصرف کننده مایل بیشتر.

با اپل مختصر در مطبوعات به مخاطبان کمی برای رفتن خاموش “اپل قوی تر از یک قانون فیزیک اجتماعی – اخبار مانند طبیعت از خلا متنفر است. در صورت عدم وجود اطلاعات واقعی کسانی که در مورد مراقبت از یک محصول را در درک هر شایعه ای است که می آید راه خود را. اپل ممکن است علنا رد شایعه وب سایت های که تقلا برای یادداشت در مورد این شرکت قصد دارد, اما مخفیانه خود را در بخش بازاریابی باید خوشحال باشد. این امر هزینه زیادی برای خرید این نوع از تبلیغات وب سایت.” (سیلورمن, 2007)

رسمی آیفون سایت بیش از فقط ارائه اطلاعات در مورد محصول. وب سایت را فراهم می کند راهنمایی و ترفندها برای استفاده از آی فون و همچنین تمرکز زیادی بر روی نرم افزار. تقریبا تمام آی فون, صفحه نمایش عکس, نرم افزار فراهم می کند “برنامه هفته” این سایت همچنین شامل بخش با عنوان “برنامه برای همه چیز” و “نرم افزار بالا.” اپل وب سایت یک ابزار بازاریابی بزرگ برای زمان کاربران آیفون و مصرف کنندگان که علاقه به خرید آی فون. ارتقاء نرم افزار را قوی تر ایجاد منبع درآمد برای اپل. به عنوان مشتریان دیدن محبوب ترین برنامه های کاربردی آنها به احتمال زیاد برای دانلود برنامه به جای جستجو از طریق 25,000+ نرم افزار برای پیدا کردن یکی که ممکن است از هر ارزش به مصرف کننده.

موفق مردان جوان بودند به مخاطبان است که اپل تا به حال در اصل متمرکز شده است. اپل امیدوار بود که با این مخاطبان و این واقعیت است که 48 درصد از این مخاطبان نه در حال حاضر صاحب یک اپل آی پاد اجازه می دهد آنها را برای رسیدن به پیش بینی خود را از 10 میلیون فروش در پایان سال 2008.

یک ماه قبل از انتشار از آی فون راه حل های گروه تحقیقاتی برفلد یک مقطع از کسانی که آگاه از این گوشی. پیش بینی از خریداران بالقوه برای بعد از انتشار رتبه اکثریت مشتری شرکت T-Mobile, AT&T تنها GSM محصول مبتنی بر رقیب در 15٪. دومین گروه انتظار برای خرید آی فون جدید بود AT&T موجود پایه مشتری در 12٪. راه حل گروه تحقیقاتی همچنین نشان داد که 72 درصد از مردان در مقابل 28 درصد از زنان بودند که به احتمال زیاد به بررسی این گوشی در آن حداقل قیمت $499. (Malley, 2007)

واضح فعلی مخاطبان برای آی فون اپل شامل افراد جوان بین سنین 20 تا 35 مرفه نوجوانان “جت-setters” و “تلفن همراه” کارکنان که کار در خارج از دفتر.

اپل شناخته شده است برای خود ساده, اما, جاذب, آگهی های بازرگانی. در سال های اخیر تبلیغات تلویزیونی برای آی فون اپل “برنامه وجود دارد برای آن” است و عبارت است که یک تمرکز قوی بر روی برنامه های در دسترس از فروشگاه App. نرم افزار یا برنامه های کاربردی هستند که در “هر دسته از بازی ها را به کسب و کار, آموزش و پرورش, سرگرمی, سرمایه گذاری برای سلامت و تناسب اندام, بهره وری به شبکه های اجتماعی. این برنامه طراحی شده است را به استفاده از آی فون ویژگی های مانند چند لمسی, شتاب سنج بی سیم و GPS” (سیب, 2009). اپل در حال حاضر ادعا می کند که از 25 ، 000+ برنامه های موجود و شمارش.

تمرکز بر تنوع برنامه های ارائه شده باز می شود تا مخاطبان تا حد زیادی. وجود دارد این است که اساسا یک برنامه برای همه است. به عنوان تعداد کمی از آیفون, تبلیغات, تبلیغ, شما می توانید پیدا کردن شرایط برف در کوه پیگیری کالری در ناهار خود را پیدا کردن دقیقا همان جایی که شما پارک شده ماشین شما. شما می توانید پیدا کردن یک تاکسی در یک شهر عجیب و غریب را پیدا کنید و سهم خود را از این لایحه به صورت یک جدول از 5 یا یادگیری برای رفع لرزان در قفسه کتاب. شما می توانید خواندن بررسی رستوران خواندن MRI و یا فقط به عنوان خوانده شده به طور منظم کتاب قدیمی. اینها فقط تعداد کمی از ویژگی های است که شرکت اپل است و ترویج از طریق آگهی های بازرگانی تلویزیونی. برنامه های آیفون ارائه هر قابلیت است که می توانید تصور کنید.

هنگامی که آی فون در ابتدا منتشر شد, قیمت سنگین $599. هنوز صدها نفر از هزاران نفر از مردم با عجله به گوشی جدید forking بیش از یک سوم تا آنجا که آنها تا به حال آنها منتظر اضافی 3 ماه. 3 ماه پس از انتشار اولیه, سیب, کاهش قیمت آیفون به $399. این خشم اپل وفادار مشتریان و مصرف کنندگان که خریداری این گوشی جدید تنها چند ماه پیش از آن. یک سال بعد دوباره سیب کاهش قیمت آیفون برای $199 66 درصد کمتر از قیمت اصلی.

در ژوئیه 2007 آی فون اپل بود که همه اعتیاد به مواد مخدره. من باور دارم که اپل تصمیم به انتشار این تلفن در $599 بود و کمی مبتنی بر حرص و آز. اما خود محصول نوآورانه ترین در بازار به اپل آزادی به قیمت آیفون در هر آنچه که آنها می خواستند. بسیاری معتقد بودند که اپل در حال کاهش قیمت پس از کشف کمتر از حد انتظار فروش آیفون. اپل اما می گوید که کاهش قیمت ساخته شده بود “به خار فروش تعطیلات و پیش بینی کرد که اپل را از دیدار خود اظهار داشت: هدف از فروش آن 1 میلیون آیفون تا آخر ماه سپتامبر است.” (Dalrymple, 2007)

به عنوان با چرخه عمر محصول از هر تلفن همراه و یا محصول اپل از جمله آی پاد اپل, قیمت اغلب به شدت کاهش می یابد ماه پس از ابتدا انتشار. محصولات با تکنولوژی همیشه در حال رقابت در برابر “آخرین و بزرگترین” در حالی که حفظ مربوطه قیمت در بازار است. تا به حال اپل نه کاهش قیمت آیفون مشتری پایه را کاهش یافته است به سرعت به عنوان بسیاری از مصرف کنندگان تمایلی به صرف $599 بر روی تلفن همراه بدون توجه به چگونه بسیاری از ویژگی های مفید تلفن حمل ممکن است.

به عنوان آی فون باقی مانده به شماره یک تلفن هوشمند در سراسر این محصول همچنان به رشد, افزایش اندازه قابلیت افزایش تعداد برنامه های موجود و ارائه ویژگی های جدید که منتشر شد از طریق تکرار های جدید گوشی در ادامه به ارائه ارزش بیشتر به آی فون در حالی که قیمت گذاری مربوطه باقی مانده است.

در این زمان در چرخه عمر محصول اپل همچنان به انتشار افزایش تکرارها از آی فون. با اکثر کاربران آی فون سازمان ملل متحد مایل به خرید نسخه های جدیدتر از آی فون به دلیل قیمت های مخاطبان برای نسل جدیدتر گوشی های آی فون جدید با مشتریان است. با اپل نصب پایه در ادامه به رشد آنها در بر داشت یک راه را در غالب درآمد از مشتریان موجود خود را از طریق فروش نرم افزار خود را دریافت. به عنوان بیشتر و بیشتر مردم خرید آیفون, اپل مخاطبان برای مشتریان جدید همچنان رسید. خوشبختانه اپل در آنها ساخته شده در منبع دیگری برای درآمد که همچنان در طول عمر محصول است.

منابع

(2009). اپل: آی فون. بازبینیشده در مارس 26, 2009, اپل

Dalrymple, J (2007 سپتامبر, 11). درس های آموخته شده از آیفون کاهش قیمت. PCWorld, Retrieved May 26, 2009 از http://www.pcworld.com/article/137046/lessons_learned_from_the_iphone_price_cuts.html

سیلورمن D (2007 ژوئیه, 10). اپل در سکوت با کمک آیفون اعتیاد به مواد مخدره. Chron.com:محاسبات برگرفته May 26, 2009 از http://www.chron.com/disp/story.mpl/front/4954824.html

Malley یک (2007, Jun, 6). اپل و AT&T neophytes به تعریف آی فون مخاطب – گزارش. AppleInsider برگرفته May 26, 2009 از سایت AppleInsider

موکرجی یک (سال 2007 فوریه 28). آی فون مورد حمله قرار گرفت. کسب و کار امروز برگرفته May 26, 2009 از امروز کسب و کار وب سایت

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *