اساسی نقش بازاریابی در کسب و کار

[ad_1]

یکی از چیزهایی که من فکر می کنم بسیاری از افراد در بازاریابی جهانی را برای مسلم است که همه را به درک نقش اساسی بازاریابی در کسب و کار. از طریق تعاملات روزانه با دیگر صاحبان کسب و کار در طول چند سال گذشته اما من شگفت زده شده اند در نسبت عدم درک در مورد اهمیت بازاریابی است. بیشتر از نه, بازاریابی پشت صندلی سوم فکر می آید که پس از محصول/خدمات و عملیات روزانه, اگر آن را حتی بالا که از یک اولویت است.

یکی از عباراتی است که شریک کسب و کار من جیمز Orr است ابداع در املاک و مستغلات سرمایه گذاری قلمرو است که “همه چیز شروع می شود با انگیزه فروشندگان.” بدون انگیزه فروشندگان وجود دارد خواص به خرید اجاره برای قرار دادن مستاجران در fixer uppers به تلنگر و یا معاملات عمده. این چنین از جنبه های مهم سرمایه گذاری املاک و مستغلات است که تقریبا یک سرود برای راه که جیمز و نمرات از دیگر موفق املاک و مستغلات سرمایه گذاران اجرا کسب و کار خود را. کلید برای گرفتن تماس با انگیزه فروشندگان اتفاق می افتد به بازاریابی است.

من حدس می زنم که یک جای خوب برای شروع در این بحث به تعریف بازاریابی است. گوگل تعریف به ما می گوید که بازاریابی “فرایند برنامه ریزی و اجرای مفهوم قیمت گذاری و ترویج و توزیع ایده های کالا و خدمات به مشتریان را برآورده سازد.” بازاریابی واقعا شامل بیش از آنچه اکثر مردم فکر می کنم آن را ندارد. بازاریابی بیش از فعالیت های است که فروش درایو. بلکه بازاریابی شامل تمام فعالیت هایی است که به دنبال شناسایی آنچه مصرف کنندگان می خواهند و چگونه به ترویج و تحویل آن کالا و خدمات است.

قبل از اینکه یک فرد یا شرکت تا کنون حتی باعث می شود تصمیم به تولید یک محصول خاص و یا خدمات آنها باید اول صرف زمان برای تعیین اگر حتی یک بازار است که برای ارائه. اگر تقاضا وجود دارد, سپس آنها نیاز به کشف کردن که چگونه برای به دست آوردن که ارائه به مصرف کنندگان که می خواهند آن را چگونه به مصرف کنندگان است که آن را در دسترس و نحوه قیمت آن گونه که وجود دارد این است که پول در سمت چپ برای سود. این همه بخشی از فرایند بازاریابی و واقعا باید رخ می دهد قبل از اینکه محصول خود را حتی تولید شده است.

در بیشتر رایج است استفاده از اصطلاح “بازاریابی” است که اغلب دیده می شود به عنوان تنها جنبه تبلیغاتی یک محصول یا خدمات است که در حال حاضر در دسترس است. این بخشی از بازاریابی متشکل از ساخت مصرف کننده آگاه از آنچه شما ارائه و متقاعد کردن آنها به خرید آن. این تمایل وجود دارد در محیط های شرکت های بزرگ برای جدا کردن بازاریابی و فروش توابع به نامتجانس بخش است که اغلب یک اشتباه است. هدف تبلیغاتی عنصر بازاریابی این است که به درایو فروش و در نتیجه دو توابع پیچیده در ارتباط است. یک مثال خوب از قطع ارتباط بین این دو بخش است که شرکت هایی که فروش تجهیزات سرمایه بسیار بیشتر مردم در بخش بازاریابی از آنها در زمینه نیروی فروش. مثال دیگر وقتی است که توسعه محصول و بازاریابی مردمی نادیده گرفتن ورودی از میدان پرسنل فروش. این ورودی است که اغلب به دست آمده از مشتری واقعی تماس که اکثر کارکنان از سازمان های بزرگ را تجربه نمی کنند.

هدف نخست از یکی از وبلاگ های من برای تست بازاریابی و تبلیغات با استفاده از یک آرایه وسیعی از پیام های رسانه ها و بازار که اغلب به عنوان سه متر از بازاریابی است. قبل از ما انجام یک تست ما برای اولین بار انجام برخی از پژوهش پس زمینه برای تعیین اگر حتی وجود دارد یک بازار برای آنچه که ما با توجه به فروش و ما تجزیه و تحلیل اینکه آیا یا نه ما می توانیم حداقل شکستن حتی در بازاریابی با استفاده از آزمون خاص واقع بینانه مفروضات در مورد فروش رفت. استراتژی قیمت گذاری نیز چیزی است که ما در بحث زیادی قبل از راه اندازی یک آزمون جدید. واقعی توسعه فروش کپی نوشتن و قرار دادن تبلیغات, راه اندازی سیستم های اندازه گیری و…. بعد می آید در این فرآیند است. ساخت و فروش و ردیابی معیارهای سپس افزایش سرعت, بازاریابی می آید بعدی.

متاسفانه بسیاری از صاحبان کسب و کار را درک نمی کنند و اهمیت بازاریابی است. از آنجا که این, آنها موفق به برنامه ریزی برای نقاط خشن در چرخه کسب و کار مانند خاموش فصل رکود اقتصادی و رویدادهای دیگر. به عنوان کلیشه می رود “عدم برنامه ریزی است, برنامه ریزی برای شکست است.” هر کسب و کار باید یک طرح بازاریابی از برخی از مرتب کردن بر اساس و باید آن را در نوشتن. شرکت هایی که اصلا “فراموش” بازاریابی همواره شکست.

بدون بازاریابی وجود دارد هیچ فروش است. و بدون فروش هیچ درآمد. و بدون درآمد هر کسب و کار به سرعت تسلیم به آمار است که نشان می دهد که تقریبا 2/3 از همه کسب و کار موفق در درون خود برای اولین بار 4 سال است.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *