استفاده از مبین ویدئوها را در سایت خود برای تبدیل مشتریان

[ad_1]

فیلم یک ابزار قدرتمند برای بهینه سازی وب سایت و بینندگان در سایت خود باقی بماند و در حالی که اقدام خود را با محصول و یا خدمات است. با توجه به یک سوم از تمام فعالیت های آنلاین در حال تماشای ویدئو-و این آمار در حال رشد است و سال به سال-با استفاده از ویدئو می تواند یک راه بسیار خوبی برای ارتباط با مخاطبان خود را.

وقتی که می آید به کسب و کار خود حضور آنلاین, تصویری لازم است. ویدئوها معمولا در رسانه های اجتماعی به طور معمول ترجیح داده بیش از متن و اغلب درآمد قابل توجهی بیشتر بازگشت سرمایه گذاری است که سایر اشکال بازاریابی.

کل هدف از تبلیغات و تلاش یا بهینه سازی موتور جستجو است که به مشتریان را به سایت خود را به خرید محصول خود را. اما رنک یا عالی مبارزات برنده't به شما کمک کند به نوبه خود مردم را به مشتریان مگر زمانی که آنها را به صفحه خود آنها می دانند که چه باید بکنید.

بازاریابان این تماس بگیرید “تماس به عمل است.” شما نیاز به متقاعد کردن کسی که در این سایت به مراحل بعدی. شما نیاز به قادر به راهنمای آنها را از طریق وب سایت خود را ایجاد اعتماد کمک به آنها را درک آنچه شما باید انجام دهید به طوری که آنها می تواند تا پایان در صفحه پرداخت قرار دادن پول در آنچه به شما ارائه دهد.

یک راه عالی برای روشن کردن گاه به گاه بیننده را به مشتریان متعهد است که با استفاده از یک ویدئو مبین. ویدئو مبین معمولا متحرک با خالی, تخته سفید, پس زمینه است که صرف یک یا دو دقیقه خدمات خود را به توصیف و آنچه باعث می شود شما منحصر به فرد است.

در اینجا's سه دلیل اصلی چگونه یک ویدئو مبین می تواند به شما خریداران:

1. نام تجاری سازمان
سرمایه گذاری در تخته سفید مبین فیلم نشان می دهد شرکت شما طول می کشد به طور جدی آن تجربه کاربر. مشاهده ویدئو انیمیشن در مورد روند خود را می گوید و مشتری است که شما حرفه ای و سرمایه گذاری در آنچه شما انجام دهد و نه یک طرح. این نوع از ویدئو نیز می تواند کمک به خود را با نام تجاری با ارائه یک کمی طنز-ساختمان مخاطبان relatability-و یک شانس برای شما برای ایجاد محتوا است که می تواند به راحتی به اشتراک گذاشته شده بارها و بارها و به طور مداوم اشاره شده است.

2. سبک های یادگیری
مبین فیلم برداری از حواس چندگانه. ویدئو انیمیشن فراهم می کند یک نمایش تصویری از محصول خود را در حالی که صدای گوینده بیشتر صوتی را فراهم می کند تا علاوه بر توضیح این سرویس است. متن هر چند محدود و همچنین باعث می شود ظاهر در این ویدئو. با این فیلم شما می توانید هدف چندین راه مختلف مردم در مصرف محتوای آنلاین-تصویری, صوتی و متن! این باعث می شود این بسیار موثر است.

3. فراخوان به اقدام
پس از مصرف یک بیننده از طریق مراحل از آنچه شما انجام دهد و چگونه شما آن را انجام دهید شما می توانید پایان این ویدئو با گفتن بیننده مرحله بعدی. آیا شما آنها را می خواهید به ثبت نام برای لیست ایمیل? آیا شما می خواهید آنها را به رفتن مستقیم به سبد خرید خود را و خرید ؟ یا شاید شما فقط می خواهید آنها را به شما ارسال یک پیام. اگر کسی مشغول است به اندازه کافی برای تماشای کامل 1 – برای 2 دقیقه ویدئو, شانس هستند که شما یک مشتری متعهد در ساخت. همه شما باید انجام دهید این است که قرار دادن یک کمان در این وضعیت با گفتن آنها آنچه را که آنها باید انجام دهید در حال حاضر.

وجود دارد چندین شرکت اختصاص داده شده به ساخت ویدئوها اما شما همچنین می توانید پیدا کردن متخصصان در ایجاد سفارشی متحرک مبین فیلم و یا استخدام یک مترجم آزاد است. هر چه مسیر شما با رفتن مطمئن شوید که آنها دارای یک پیشینه ثابت و ارائه ویدئوها با بالاترین کیفیت به حداکثر رساندن برای بهترین نتایج در کمپین های بازاریابی خود را.

ویدئوها آینده از اینترنت-بنابراین پرش در روند در حال حاضر با انیمیشن مبین تصویری بر روی وب سایت خود را.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *