اسنپ چت برای بازاریابی B2B بازاریاب داستان

[ad_1]

“من نیاز به یکی دیگر از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی B2B به جای استفاده از Facebook و LinkedIn” من فکر می کرد. “اما من زمان زیادی ندارد و به صرف ساعت ها و روز ها در هر شبکه اجتماعی جدید است که ارائه نمی دهد من هر ارزش” به خودم گفتم.

من کاملا نامشخص در مورد استفاده از اسنپ چت برای هدف کسب و کار با توجه به نظرات مختلف از آشنایی من. اما به نوعی آن را مورد توجه من و من تصمیم به آن را امتحان کنید خودم.

علاوه بر این نمایش از Garyvee و HubSpot در مورد اسنپ چت است که “می توان آن را فوق العاده برای B2B” من تحت تاثیر قرار به نگاهی به نزدیک در اسنپ چت. و من خودم را به نوعی کنجکاو تفکر پس از همه آنچه در آن است همه چیز در مورد ؟

بنابراین یک روز تصمیم گرفتم برای آزمایش و تعیین اینکه آیا آن را مناسب نیازهای من یا نه.

شروع دست به اسنپ چت

من با استفاده از گوگل و یوتیوب به بهانه هر قطعه از اطلاعات است که من می تواند برای شروع به کار با snapchat و در نهایت دریافت برنامه از فروشگاه play. به عنوان من نگاه به آیکون برنامه آن را دیدم من را به سال های اولیه قرن 21 زمانی که من شروع به استفاده از Facebook و هر کس در اطراف هیجان زده بود برای پیدا کردن دوستان جدید و به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها.

فکر ظهور در ذهن من – من به دنبال همان روند قدیمی همراه اسنپ چت به عنوان بزرگسالان را در Facebook? در نگاه اول آن را گرفتن نیست علاقه من. من تا به حال احساس از همان چیزهای قدیمی “به اشتراک گذاری و ارسال” است که ما استفاده می شود به انجام on Facebook.

من شروع به انجام آزمایش از گرفتن تصاویر با Snapchat و پس از آن من احساس مانند حلق آویز در با این برنامه است.

شما می توانید یک ویدیو کوتاه از برگزاری دور به شکل ضبط آیکون و یکی می توانید یک عکس با ضربه زدن روی صفحه نمایش تلفن. علاوه بر این شما می توانید اضافه کردن گرافیک emojis رنگ و یا متن و غیره. هاردکور کاربران اسنپ چت به طور معمول دیوانه با geo-فیلتر و دو فیلتر و فیلتر. اما من نمی خواهم برای رفتن دیوانه و انجام تمام این کارها در اسنپ چت.

شبکه با مردم

مرحله بعدی پس از اولیه تجربه عملی بود برای پیدا کردن راه برای ارتباط با مردم است. در اینجا من تا به حال کشف چگونه مردم را به دنبال من و من چطور از پس پشت. اما من اجازه این برنامه برای دسترسی به مخاطبین و کشف کردن که در حال حاضر با استفاده از اسنپ چت. بعلاوه من به مرور برخی از جستجوهای سریع بیش گوگل در افراد زیر در Snapchat کلمه کلیدی. در نتیجه من شروع به دنبال برخی از دوستان و درخواست برخی از دوستان به دنبال من در اسنپ چت.

بخش مهمی از علاقه من است تا ببینید که چگونه کاربران برای پیدا کردن مارک های در اسنپ چت. بنابراین من برداشت یکی از دوستان من از او پرسیدم به من بگویید در مورد نام تجاری جستجو بیش از اسنپ چت. این است که چگونه من موفق به اضافه کردن دوستان و به زودی یک لیست ساخته شده است از دوستان است.

من اضافه شده چند مارک های خود را با استفاده از نام کاربری و شروع به زیر آنها را.

تا آنجا که من با استفاده از این برنامه بیشتر من آن را دوست دارم. من شیرجه رفتن به داستان از مارک های مختلف و همچنین برخی از دوستان است. تا پایان ماه, من لذت بردن از لحظه های من با اسنپ چت. اما جدا از تمام لذت من هم با احتیاط به دور ماندن از یک تک بیت از اعتیاد با این برنامه است. چرا که به اعتقاد من بیشتر از شما صرف زمان در استفاده از برنامه های رسانه های اجتماعی بیشتر از آن تلف خواهد شد ساعت از روز و می تواند شما را ضد تولیدی.

آنچه در آن برای بازاریابان

تا آنجا که بازاریابی نگران است من نمی پیدا کردن این برنامه قابل توجه که آن را به موثر B2B بازاریابی استراتژی. برای B2C صنعت شرکت هایی مانند GE (جنرال الکتریک) و Everlane در حال شکستن از طریق درهم و برهمی از طریق بررسی نسل جدیدی از مصرف کنندگان یا خریداران. اسنپ چت می کشد یک بخش کوچکی از دلار نسبت به سایت های رسانه های اجتماعی مانند Facebook و LinkedIn.

اما زمانی که ما نگاه به صنعت B2B کسب و کار که خریداران را در معاملات عمده نخواهد بود به احتمال زیاد به استفاده از اسنپ چت برای B2B خرید و مکاتبات کسب و کار. از سوی دیگر معاملات مالی B2B صنعت شامل اعداد بزرگ است. من را دیده اند و نه اسنپ چت را از هر گونه معامله ای فراتر از 26k.

اگر چه Snapchat می افزاید: ارزش به روند تصویری, اما آنها خیلی محدود چون ویدئوها ناپدید می شوند پس از گاهی. این عنصر به ارمغان می آورد از اسنپ چت با بسیاری از بازاریابان B2B من مشاهده کرده اند.

در اینجا برخی از حالات که در آن اسنپ چت را می توانید از بعضی جهات به B2B بازاریابی است. آنها در زیر ذکر شده:

B2B حوادث:

در B2B صنعت بسیاری از حوادث زندگی می کنند می توان در Snapchat مانند کسب و کار جلسات تورهای نمایشگاه مشارکت افتتاح مراسم از گیاه جدید تست محصول در بازار B2B پژوهش با بررسی مصرف رسانه ای همایش ها و مطبوعات.

به اشتراک گذاری فیلم ها زندگی می کنند وقایع کسب و کار می تواند گسترش مثبت دهان به دهان در میان مخاطبان است.

تقویت نام تجاری تصویر

در این زمینه مشابه راه اندازی یک محصول جدید و یا یک نام تجاری جدید حمایت هر ورزشی, رویداد های مشتری بازخورد و یا نظرات بیش از یک محصول می تواند به تقویت نام تجاری خود را در میان بازار هدف خود را.

شما می توانید آزمایش با موضوعات مختلف و طول های آپلود آن را به اسنپ چت. مطمئن شوید که محصول خود را و نام تجاری به یاد ماندنی به عنوان امکان پذیر است و همچنین هم تراز خود را با نام تجاری و بازاریابی استراتژی. ویدیو های بازاریابی در اسنپ چت می تواند نقش بسیار مهمی در موفقیت خود را در بازاریابی محتوا است.

که همه در مورد من دیدگاه ها و ارزیابی بیش از اسنپ چت.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *