اسپانیایی تبدیل به دومین بازار مصرف کننده ایالات متحده آمریکا

[ad_1]

اسپانیایی ها در حال حاضر را تشکیل می دهند دومین مصرف کننده در ایالات متحده آمریکا پس از غیر هیسپانیک سفید پوستان هستند که بزرگترین گروه را با 200 میلیون. یکی در هر شش ساکنان ایالات متحده است که در حال حاضر اسپانیایی. سرشماری سال 2010 انتظار می رود که به تعداد 50 میلیون اسپانیایی که جمعیت در امریکا افزایش یافته است و 42 درصد بیش از 10 سال گذشته در مقایسه با رشد 5 درصد برای بقیه جمعیت.

بدیهی است که این خواهد شد که تأثیر عمده ای در بسیاری از شرکت ها تصمیم گیری های مربوط هیسپانیک سایت محلی سازی و ترجمه به زبان اسپانیایی برای بازاریابی آنلاین مواد. اما مسائل پیچیده تر هستند به عنوان ایالات متحده آمریکا هیسپانیک نمایندگی به سرعت در حال تغییر جمعیتی که در آن زبان انگلیسی است که به دست آوردن قدرت و در عین حال Latino نام تجاری و هویت دارای نوسان.

بازگشت به بازار با “ارزش های سنتی?” مقاله اخیر در تبلیغات سن حدس است که یکی از قابل توجه ترین جنبه های از ایالات متحده آمریکا هیسپانیک مصرف کنندگان است که چگونه نزدیک آنها شبیه آرمانی “خانواده هسته ای” تصویر از 1950s. اسپانیایی ها جوان با متوسط سن معادل که مردم عمومی در ایالات متحده آمریکا در 1950s و بیشتر تمایل نسبت به بقیه جمعیت به زندگی در بزرگ و سنتی عروسی-با-کودکان خانواده های با تعداد زیادی از شرکت از پدربزرگ و مادربزرگ.

U. s. اداره آمار نیروی کار اسپانیایی ها هستند احتمال بیشتری برای خوردن وعده های غذایی خانواده در خانه و صرف کمتر در الکل. مانند خانواده های هسته ای از 1950s اسپانیایی در حال حرکت به سمت حومه شهر تمایل به جامعه گرا و داشتن آرمان برای فرزندان خود. ارائه این پتانسیل برای رشد و قوی بازار برای همان مصرف کننده کالا و خدمات که در کشور مصرف می شود به عنوان یک کل که جمعیتی جوان بودند. جالب اینجاست که بسیار استراتژیک هیسپانیک بازار قابل توجهی به دست آوردن قدرت فقط به عنوان جمعیتی در حال حرکت به بازنشستگی.

اسپانیایی ها را تغییر, جوانی, بخش بازار اسپانیایی به احتمال زیاد خواهد شد به حساب افزایش در هزینه های مصرف کننده به عنوان متولدین شروع حرکت به بازنشستگی در اعداد بزرگ در اطراف 2015. بیش از یک سوم از اسپانیایی ها در حال کودکان زیر 18 سال سن و 91 درصد از اسپانیایی زبان کودکان متولد شده در ایالات متحده آمریکا است. در مقابل تنها 47 درصد از بزرگسالان اسپانیایی متولد شد و در آمریکا است که مفاهیم بزرگ در چگونه اسپانیایی کلی خواهد acculturate. جوان متولد آمریکا و اسپانیایی ها به طور معمول حضور در مدارس دولتی به سرعت در حال به دست آوردن مهارت های زبان انگلیسی و تطبیق با فرهنگ ایالات متحده با سرعت بیشتری نسبت به پدر و مادر خود بود.

بیش از 10 سال آینده به میلیون ها نفر از دو زبانه اسپانیایی گی سن می آیند و با وارد کردن نیروی کار به عنوان بزرگسالان جوان خود رفتار مصرف کننده است به احتمال زیاد به حرکت و نزدیک به غیر اسپانیایی بزرگسالان جوان است. اندازه بزرگ و سنگین جغرافیایی غلظت این بخش از جمعیت اسپانیایی تبار باعث می شود آن را به احتمال زیاد است که اسپانیایی فرهنگ باقی خواهد ماند قوی حتی در میان ایالات متحده متولد شده کودکان است.

زبان و فرهنگی نام تجاری مسائل یکی از بزرگترین چالش ها برای بازاریابی آنلاین حرفه ای است که چگونه برای رسیدن به جوان young conservatives دو زبانه اسپانیایی را انتخاب کنید که محصولات متفاوتی نسبت به پدر و مادر خود را (که رشد نمی کند تا در ایالات متحده آمریکا) و لازم نیست به صرف زمان زیادی را با زبان اسپانیایی-زبان رسانه است.

هنوز جوان دو زبانه اسپانیایی ها هنوز هم احساس می کنم یک حس عمیق آمریکای لاتین هویت. پیام ؟ حتی به زبان انگلیسی-تنها مبارزات هدف این گروه نیاز به دقت انتخاب شده Latino, نام تجاری, آیکون و psychographics برای سال آمده است.

زبان انگلیسی است سود به عنوان زبان است که ایالات متحده آمریکا هیسپانیک هستند راحت صحبت کردن. تحقیقات اخیر نشان می دهد که 27 درصد از اسپانیایی ها هستند راحت صحبت کردن به زبان انگلیسی با 17 درصد راحت در هر دو زبان انگلیسی و اسپانیایی زبان. این به این معنی است که 44 درصد از جمعیت شناختی (تقریبا نصف) در حال حاضر در سهولت در انگلیسی. به عنوان بزرگ جوانی بخشی از این مصرف کننده بخش متولد شده در ایالات متحده آمریکا به بلوغ می رسد اولویت برای راحتی و با زبان انگلیسی فقط افزایش خواهد یافت.

که اسپانیایی ها و چه نوع زبان آنها صحبت می کنند ؟ GPI قبلا نوشته شده است در مورد این موضوع در وبلاگ ما “چرا شما نیاز به یک موضعی سایت برای ایالات متحده آمریکا هیسپانیک بازار است.” اگر چه اکثر ایالات متحده آمریکا هیسپانیک شناسایی با مکزیک برای قومی منشاء بخش زیادی شناسایی با ده کشور دیگر که گسترش تا آنجا در جنوب کلمبیا و پرو. وبلاگ قبلی ما را پوشش می دهد جزئیات در مورد اولیه ارزش های فرهنگی و عوامل موثر در تصمیم گیری مصرف کننده-ساخت هستند که غالب در ایالات متحده آمریکا هیسپانیک بازار است. همین وبلاگ نیز پوشش می دهد چگونه ترجمه برای “جهانی” فرم اسپانیایی است که با این نسخهها کار برای اسپانیایی ها از کشورهای مختلف است.

چرا هیسپانیک هویت و لاتین ارزش باقی بماند? جهانی شدن ایجاد کرده است یک اتصال به کشورهای مبدا برای مهاجران در ایالات متحده آمریکا است که غیر ممکن بود در هر دوره قبل از تاریخ است. مهاجران از تمام نقاط جهان در حال حاضر قادر به حفظ ارتباطی ناگسستنی با خانواده و دوستان خود را در محل مبدا از طریق اسکایپ ارزان قیمت اتصال به اینترنت و حتی مقرون به صرفه تلفن همراه تماس برنامه. با تشکر اخیر رکود اقتصادی بین المللی airfares هرگز مقرون به صرفه تر.

ماهواره و تلویزیون کابلی اغلب ارائه کانال اختصاص داده شده به خانه-کشور زبان و فرهنگ. این مقرون به صرفه وسیله ارتباطی و فرهنگی تماس با داشتن یک تحول تاثیر در فرهنگ ایالات متحده; توجه جهانی نشانه ها در سرعت در حال تحول داخلی روند در مد غذا و موسیقی است. برای مثال نگاهی به تاثیر هند بالیوود-سبک موزیکال داشته اند در جریان اصلی موسیقی فیلم.

اسپانیایی جمعیتی است که از لحاظ جغرافیایی متمرکز Latino ارزش ها و اسپانیایی ترجیحات مصرف کننده نیز تقویت شده توسط این واقعیت است که این مصرف کننده داخلی در بازار بسیار متمرکز در چند منطقه از کشور است. بیش از 50 درصد از ایالات متحده آمریکا هیسپانیک اقامت در کالیفرنیا و تگزاس. در واقع دولت در سطح تحقیقات در کالیفرنیا نشان داد 3 سال پیش که اسپانیایی ها ساخته شده است تا یک سوم از دولتی که جمعیت و انتظار می رود برای تبدیل شدن به اکثریت در کالیفرنیا توسط 2042. دیگر شش کشور با بیش از یک میلیون هیسپانیک فلوریدا و نیویورک, ایلینوی, آریزونا, نیوجرسی و کلرادو است.

این است که در واقع یک مزیت برای کسانی که هدف قرار دادن شرکت های داخلی اسپانیایی بازار با رسانه های سنتی به عنوان چاپ و تبلیغات و زمان پخش خریداری می شود در انتخابی منطقه ای اساس با حداکثر تاثیر. اسپانیایی ها بیشتر سودآور بازار هدف نسبت به بسیاری دیگر از لحاظ جغرافیایی پراکنده گروه های قومی.

جوان اسپانیایی جمعیت بزرگ خانواده به طور متوسط از جمعیت اسپانیایی تبار است که از 10 سال جوان تر از جمعیت عمومی غیر اسپانیایی است. ایالات متحده آمریکا هیسپانیک متوسط سن کمتر از 28 سال ؛ 75 درصد از بزرگسالان اسپانیایی ها سنی 18-49 در مقایسه با 56 ٪ از غیر اسپانیایی است.

اسپانیایی ها به رخ کشیدن بزرگترین خانوار از هر جمعیت بخش در ایالات متحده آمریکا است. متوسط هیسپانیک خانواده 4.0 اعضای مقایسه با 2.9 اعضای متوسط سفید غیر اسپانیایی ، تنها 4 درصد از بزرگسالان اسپانیایی به تنهایی زندگی می کنند در مقایسه با 15 درصد از سفید غیر اسپانیایی است.

تاثیر مثبت اسپانیایی مصرف کنندگان در اقتصاد ایالات متحده همانطور که ذکر شد قبل از, در اواسط این دهه میلیون ها نفر از متولدین آغاز خواهد شد در حال حرکت به بازنشستگی. که بدان معنی است که به طور سنتی این بازار پرسود بخش خواهد بود قابل ملاحظه ای کاهش هزینه های مصرف کننده. در همان زمان بخش بزرگی از جوانی جمعیت اسپانیایی تبار خواهد بود که از سن ورود نیروی کار و بازار است. اسپانیایی مصرف کنندگان خواهد نقش کلیدی در جای بازنشستگی متولدین در مصرف کننده و بازار و کمک به پتانسیل شکوفایی در هزینه های خرده فروشی و رشد اقتصادی است.

Take-away message بیش از 15 سال آینده اهمیت داخلی وب سایت در کاهش ممکن است تا حدودی. اما جهانی شدن و غلظت بالایی از اسپانیایی ها در مناطق خاصی از کشور را تقویت خواهد کرد لاتینی, هویت برای نسل های آینده نیاز به مهارت و برند اسپانیایی سایت تصاویر است که تجدید نظر به این شدت استراتژیک و مصرف کنندگان است.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *