اعمال نفوذ eCollateral برای سازمان بیمه, بازاریابی و بیمه, آژانس آگهی

[ad_1]

چه eCollateral و به همین دلیل است که آن را از جنبه های مهم سازمان بیمه بازاریابی به طور کلی و سازمان بیمه منجر به طور خاص ؟ اجازه دهید's شروع با یک تعریف eCollateral. وثیقه بازاریابی مجموعه ای از رسانه ها استفاده می شود برای حمایت از فروش یک محصول و یا خدمات است. این وثیقه در نظر گرفته شده است به فروش و بازاریابی تلاش های کارآمد تر و موثر است. نام تجاری است که معمولا گنجانیده شده در این نوع از وثیقه. eCollateral نسخه الکترونیکی بازاریابی وثیقه گاهی اوقات به عنوان دیجیتال وثیقه یا دیجیتال تحقق است.

سنتی مبتنی بر کاغذ بازاریابی بیمه وثیقه همواره بخشی جدایی ناپذیر از موثر سازمان بیمه, بازاریابی, برنامه, اغلب محکم و یکپارچه برای کمک به تولید سازمان بیمه منجر می شود. از دو دهه پیش به عنوان مثال عوامل را اغلب “کرباس” ایشان چشم انداز حلزون پستی یا جسمی رها کردن هدف قرار وثیقه. امروز با بسیاری از سازمان ها با استفاده از وب محور ارتباطی از جمله شخصی emailings, eMarketing, کمپین و دیگر وب سایت بازاریابی ابتکارات eCollateral است و یا حداقل باید استفاده شود به مراتب بیشتر از سنتی مبتنی بر کاغذ وثیقه مواد. و البته eCollateral باید محکم و یکپارچه به یک سازمان بیمه یا کارگزار بر اساس بازاریابی و سرب دست زدن به روند.

بسیاری از سازمان ها لازم نیست به خوبی تعریف شده و یا مستند سرب توزیع روند و بسیاری از عوامل هنوز don't حرفه ای eCollateral برای استفاده از دیجیتال تحقق است. در گذشته عوامل ممکن است استفاده از اصطلاح “ترک” به عنوان آنها را در پشت یک آژانس بروشور بعد از هر فروش تماس بگیرید. امروز با وجود اینکه هنوز فرصت برای انجام این کار بخش قابل توجهی از ارتباطات ایمیل و مبتنی بر وب و با کیفیت eCollateral است که باید برای هر سازمان است.

به عنوان سازمان سرمایه گذاری بیشتر زمان و منابع در بازاریابی دیجیتال از جمله به روز رسانی بیمه, آژانس, وب سایت, eMarketing, رسانه های اجتماعی, بازاریابی بیمه, جستجوگرها وبلاگ ePublishing و تصویری به ذکر چند مورد از شایع تر وب سایت بازاریابی طرح های مهم است که عوامل ارزیابی خود را eCollateral ارائه و ادغام این را در سازمان بیمه, نسل سرب, بازاریابی و برنامه های. این است که اغلب یک جنبهی ورزش اما آن's بسیار تاکتیکی جزء مهم برای عوامل و چیزی است که می تواند و باید هر روز استفاده می شود.

برای مثال اجازه دهید's می گویند که خود را از آژانس دریافت یک ورودی سازمان بیمه منجر شود. وجود دارد می تواند بسیاری از انواع ورودی آگهی و ممکن است آنها عبور بیش از بسیاری از انواع محصولات از PLI برای P&C به مزایای. سرب منابع می تواند هر دو سنتی و دیجیتال از قبیل:

  • تماس در
  • فرم وب
  • تنظیم قرار ملاقات (کمپین تلفنی)
  • پاسخ به کمپین ایمیل
  • کلمه از دهان
  • سنتی تبلیغات
  • ارجاع
  • پرداخت هر کلیک (PPC)
  • رسانه های اجتماعی
  • بنر

در این مثال ما'll فرض ورودی سرب منجر به یک وب فرم بود که پر شده توسط یک چشم انداز از یک کمپین ایمیل. تولید خود را به نام چشم انداز واجد شرایط آنها و سپس برنامه ریزی شده در محل جلسه و یک هفته بعد. گام های بعدی در شود دست زدن به روند بسیار مهم است نیاز به حرفه ای eCollateral و باید به خوبی هماهنگ شده. این تهیه کننده کل هفته به ادامه رابطه دوستانه فرایند ساخت که تاسیس شد در اولين کنفرانس تماس بگیرید. آن را یک فرصت برای نشان دادن حرفه ای و اعتبار سازمان و توجه به جزئیات است. او یک هفته برای کمک به تعیین انتظارات برای آنچه که باید در اولین ملاقات. یکی از نمونه های پیشرو در فرآیند رسیدگی به آن ادغام eCollateral ممکن است شبیه به این:

  1. بلافاصله ایمیل چشم انداز حرفه ای, دعوت, از جمله عامل's اطلاعات تماس.
  2. 48 تا 72 ساعت بعد را دنبال کنید تا با یک ایمیل و متصل eCollateral در مورد آژانس و / یا راه حل های خاص و یا اطلاعات قابل استفاده برای چشم انداز است. این اطلاعات باید حرفه ای و موجز. برای مثال یک یا دو صفحه شرکت PDF و یا مطالعه موردی (یا هر دو). مورد مطالعه باید به طور مستقیم قابل اجرا به چشم انداز's نیازهای P&C, مزایای, PLI, و غیره. این eCollateral باید به روز مارک و انتقال حرفه ای و ارزش از سازمان.
  3. روز قبل از این نشست پیگیری با ایمیل سریع, تایید زمان تماس در # و یا وب سایت جلسه و یا جزئیات دیگر.

این فرایند را حس برای یک جلسه برنامه ریزی یک هفته بعد از آن خواهد نیاز به اصلاح اگر در این جلسه برنامه ریزی شده بود و نزدیک به اولیه کنفرانس تلفنی و یا بیشتر از تماس اولیه. بدون در نظر گرفتن برنامه ریزی تاخیر حرفه ای یک یا دو صفحه eCollateral PDF کمک خواهد کرد که انتقال حرفه ای و تخصص هر سازمان و تهیه کننده است. اگر سازمان شما ندارد eCollateral محتوای کتابخانه خود را برای تولید این باید اولویت بازاریابی مورد.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *