اهمیت آمار در بازاریابی – مختصر حساب

[ad_1]

در طول سال شرکت و محیط دارای کشت قوی نیاز برای تحقیق و توسعه است. در حالی که تحقیقات است فقط به عنوان مهم منطقه در زمینه های دیگر از قبیل امور مالی و فروش و یا منابع انسانی حوزه پژوهش در ابعاد بازاریابی و مدیریت فروش تنها در مقايسه با زمان. شرکت در سرمایه گذاری میلیون ها دلار در تحقیقات بازاریابی است که شامل هر دو کمی و کیفی پژوهش است. در مورد دومی نوع بازاریابی نوآوری بستگی زیادی به یافته های تحقیقات کمی.

آمار و بازاریابی

آماری استنتاج تحویل از حمل این پژوهش عبارتند از عوامل حیاتی در تعیین جهت یک سازمان بازاریابی جریان است. بود که توسعه محصول و توسعه بازار کمپین تبلیغاتی برنامه یا شناخت مشتری از نظر آمار اجرای امور در بازاریابی معاصر. زمینه آمار شامل کل منطقه مورد مطالعه مربوط به بازاریابی است. پیچیدگی از این روش های آماری می رود راه طولانی در روشنگر فروشنده در مورد چندین جنبه از بازاریابی است که کمک او را در فرایند تصمیم گیری. روش های مختلف کمک به در راه های مختلف.

MDPREF

به عنوان مثال وجود دارد تجزیه و تحلیل آماری نامیده می شوند به عنوان چند بعدی اولویت تجزیه و تحلیل (MDPREF) که استخدام استفاده از ستون ها و ردیف ها برای مصرف کنندگان و محصولات بود. با کمک این داده ها تجزیه و تحلیل بازاریاب می تواند تعیین اولویت مصرف کننده الگوهای برای محصولات مختلف. ملزومات بازار هدف آمده در باز همراه با مناطق از پتانسیل های رشد بازار است. همچنین ایده های مختلف می توانید از طریق این الگوها در مورد محصول خلاقیت و نوآوری.

ایستاده

سپس پوسته پوسته شدن چند بعدی (MDS) که پرتاب نور در تجزیه و تحلیل مقایسه ای از محصول و رقبای خود را. مصرف کننده دیدگاه های تولید شده از این تجزیه و تحلیل هموار کردن مسیر تصویر مورد شباهت ها و تفاوت بین محصولات مختلف. این به نوبه خود کمک می کند تا بازاریاب در descrying این محصول رقبا و از این رو سبب او را به منظور توسعه بازاریابی پایه در تولیدی مطابق. به عبارت دیگر اختلاط بینش تولید شده از این روش را قادر می سازد بازاریاب برای توسعه پیشنهاد فروش منحصر به فرد این محصول نتیجه گیری آن نمره یک لبه بیش از همتایان خود است.

Conjoint Analysis

علاوه بر این یکی دیگر از آماری استراتژی مشترک تجزیه و تحلیل استفاده از آن ارزیابی مصرف کننده در اولویت است. هر محصول دارای تعداد زیادی از ویژگی های. با به کارگیری مشترک تجزیه و تحلیل بازاریاب موفق در کشف آن ترکیبی از ویژگی سطح است که سطح بالایی از مصرف کننده در اولویت است. مصرف کنندگان داده می شود انتخاب از مجموعه های مختلف از ویژگی های که آنها را به یکی را انتخاب کنید که آنها را تشویق به خرید. این در واقع بینش ارزشمند است که تسهیل روند توسعه قابلیت های نخست در زمینه بازاریابی است.

افتخاری دست

روش های مذکور از آمار فقط حاشیه ای حساب در غیر این صورت برترین سهم که آماری روش های در حال ساخت به حوزه بازاریابی است. چندین نوآوری و پیشرفت در بازاریابی را می توان به یافته های آماری ابزار است که تنها متنوع با گذشت زمان است. بینش کلیدی برای موفقیت کسب و کار و حفظ طراوت که بینش است که دقیقا چه آمار انجام شده است. به قطع یک داستان کوتاه بازاریابی مدیون زیادی به آمار داده شده قوام ارزش نسل دومی همچنان به انجام رساندن سابق.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *