اهمیت بازاریابی استراتژی در روابط عمومی دیجیتال جهان

[ad_1]

بازاریابی یک تعهد قابل توجهی شامل توابع از ایجاد ، ویرایش و انتشار ویدیو که تساوی به طور قابل توجهی بیشتر منابع و زمان نسبت به استفاده می شود که در نوشتن مطالب. اگر نگاه دور دیگر پس از آن نیز این ویدئو مطالب بسیار موثر تر از متن آن بر اساس همتای. در اینجا چند اصول اساسی بازاریابی است که کمک خواهد کرد که روابط عمومی سازمان به ایجاد مشتری خود را با نام تجاری آنلاین.

دریافت خاص با اهداف

همانطور که قبلا مورد بحث بازاریابی قابل توجه سرمایه گذاری مربوط به یک مقدار زیادی از هزینه برای بهره برداری در منابع مختلف. در نتیجه تیم بازاریابی مانده است با این کار اطمینان از که بازاریابی فیلم در حال انجام است برای یک هدف خاص و بدون تلاش های گنجانده شده در آن را به هدر ندهید.

لیست کردن اهداف خاص که مشتری بخواهد برای به انجام رساندن از طریق ویدئو کمک می کند تا روابط عمومی کارشناسان بهتر چشم انداز از آنچه که باید توسعه یافته و تحویل داده شده به حصول اطمینان از موفقیت کلی کمپین روابط عمومی. این اهداف می تواند موثر تنها زمانی که آنها یک ترکیب بزرگ از سه قانون طلایی یعنی: زمان محدود measurability و attainability.

در نظر گرفتن فرمت های ویدئویی مختلف & انواع

بازاریابی یک مفهوم گسترده ای که شامل بسیاری از فرمت های مختلف سبک و سازه. در حالی که در حال توسعه و تصویری استراتژی بازاریابی شما را به حساب این فرمت که شما می خواهید برای کار با خود را به انجام دیجیتال روابط عمومی اهداف است. در میان همه برخی از رایج ترین فرمت های ویدیویی به نفع روابط عمومی سازمان در ایجاد مشتریان خود را آنلاین در حال آموزش داستان و آگهی های بازرگانی.

عاقلانه انتخاب کانال های توزیع

چیز دیگری که مهم به طور هوشمندانه انتخاب شده است در کانال توزیع به انتخاب مشتری با نام تجاری به منظور انتشار محتوای بصری و جذب بیننده است. یوتیوب یکی از برجسته ترین و شناخته شده تصویری-میزبانی وب انتخاب اما در جستجو برای یک قیمت با تخفیف وجود دارد سایت اشتراک گذاری ویدئو مانند Vimeo, Dailymotion و کشش موجود برای نجات بیش از حد. یکی دیگر از گزینه خوبی برای روابط عمومی در شرکت های است که به انتشار نام تجاری ترویج محتوای بصری از طریق رسانه های اجتماعی. Facebook, Instagram and Snapchat عالی رسانه برای به اشتراک گذاری محتوای ویدئویی و شانس گرفتن عمده تعداد بازدید این ویدئو را افزایش می دهد هنگامی که آن را پشتیبانی شده توسط صفحات و مردم با یک فن عظیمی زیر در کانال های رسانه های اجتماعی. تاریخ و زمان آخرین اما نه کم گزینه برای میزبانی ویدئوها در وب سایت مشتری خود را. هنگامی که تصمیم گیری در فرمت های تصویری حتما سعی کنید چند کانال مختلف قبل از اقامت در یکی از این ارائه می دهد زمان برای یک شرکت روابط عمومی به کشف کردن که انتشارات رسانه ایجاد بهترین نتایج را برای مشتری خود را.

ارزش مصرف کننده-تولید محتوا

یکی از مرحله های جدید در حال تحول و دگرگونی دنیای بازاریابی آنلاین است که مصرف کننده و تولید محتوا (CGC). در CGC مارک این فرصت را از ضربه زدن بر روی محتوای ایجاد شده توسط مصرف کننده خاص صنعت یک برخورد است. این یک راه بسیار خوبی برای آشنایی با نیازهای مشتری و سپس در خدمت آنها درآمده است. زمانی که مشتریان به درگیر شدن در تولید محتوا-یکی از اصلی فعالیت های تبلیغاتی آنها را احساس دلبستگی و خواهد آن را برعهده ترویج محتوای ویدئویی خود را از طریق مربوطه پروفایل های رسانه های اجتماعی و یا سایر کانال های آنلاین.

فراموش نکنید که شامل یک تماس به عمل

بدترین چیزی که در مورد محتوای ویدیویی است که محتوای این نتیجه بدون ارائه بینندگان با هر جهت در مورد چگونگی ادامه یا چه برای انجام بعدی. این را به سادگی در نهایت بینندگان خروج از تب بدون در نظر گرفتن اقدام در حمایت از نام تجاری در نتیجه به هدر رفتن تمام سرمایه گذاری منابع است. روابط عمومی سازمان می تواند به جلوگیری از این ریزش مخاطبان با تضمین این که نام تجاری محتوای بصری همیشه حامل یک روشن و مستقیم تماس به اقدام برای بینندگان زیرا در آخرین تصویری است که ایجاد شده و به اشتراک گذاشته شده به گسترش رسیدن به به طور مداوم.

ردیابی نیز لازم است

بازاریابی یک تعهد بزرگ و گام نهایی در این تالار کار می رود به پرداخت توجه به تجزیه و تحلیل و اطمینان حاصل کرد که این ویدئو با دقت در مسیر دستیابی به اهداف تصمیم در مراحل اولیه. بینندگان رسانه های اجتماعی سهام تاثیر گذار اشاره و کلیک و نرخ تبدیل برخی از معیارهای مهم است که کمک خواهد کرد که روابط عمومی کارشناسان تجزیه و تحلیل و ارزیابی تاثیر هر یک از ویدئو. با استفاده از تجزیه و تحلیل در زمان مناسب کمک خواهد کرد که بهتر حصول اطمینان از موفقیت کمپین ویدیویی و رفع مشکلات مناسب اگر رو هر.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *