اینترنت نسل منجر شود و راه را برای بازاریابی رسانه های اجتماعی

[ad_1]

در حال حاضر من مطمئن هستم که در مورد شما اما من برای اولین بار طعم و مزه از اینترنت در آمد من در اطراف همان زمان که وجد آمار بازار است. دو پدیده است که تغییر راه مردم و برقراری ارتباط است. در حال حاضر من دفاع هستم وجد اما فقط برجسته چگونه در حدود همان زمان هر دو محبوب شد شاید به همین دلیل است. یک تفاوت عمده بین آنها وجود محبوبیت خود است اکستازی است که ادعا کرد برای صدمه زدن به سلول های مغزی و اینترنت استدلال برای افزایش قدرت مغز شمرد. از سوی دیگر یکی از چیزهایی است که آنها مشترک است این است که اکستازی است گفت: به شکسته ارتباطی مرزهای – مردم دوست داشتنی و پذیرش – ارتباط و یا عدم آن بسته به نوع سفر خود را تغییر…درست مثل چگونه اینترنت تغییر کرده است راه ما امروز ارتباط…مطمئنا که همه خوب و مناسب است ؟

کسی نمی خواهد به توافق برسند. استاد انگلیسی Nicholas Carr برجسته چه او معتقد است که منفی است ادعای اینترنتی با بیان این که استفاده از اینترنت را کاهش می دهد این تفکر عمیق است که منجر به خلاقیت واقعی. او همچنین می گوید که لینک و بیش از تحریک بدان معنی است که مغز باید بیشترین توجه خود را به کوتاه مدت تصمیم گیری. گسترده در دسترس بودن اطلاعات در شبکه جهانی وب را تحت الشعاع مغز و لطمه زدن به حافظه بلند مدت. این است که به عنوان یک نتیجه از مقدار زیادی از محرک منجر به بار شناختی ساخت آن را دشوار است به یاد داشته باشید هر چیزی.

استیون پینکر (نویسنده کانادایی) یک روانشناس ارائه می دهد یک ضد استدلال که اینترنت به مردم می دهد کنترل بیشتری روی آنچه انجام می دهند و تحقیق و استدلال آمد هرگز به طور طبیعی به مردم و ادعا میکند که اینترنت در واقع مردم دقیق است.

تا جایی که شواهد ؟

UCLA استاد روانپزشکی گری کوچک مورد مطالعه فعالیت مغز در تجربه خوانندگان وب در مقابل گاه به گاه خوانندگان وب. در نتیجه شواهد نشان می دهد که متمایز مسیرهای عصبی از تجربه کاربران وب در حال توسعه از آنجا که وب سایت خود را استفاده کنید. دکتر کوچک این نتیجه رسیدند: “در زمان انفجار از فن آوری دیجیتال نه تنها در حال تغییر است راه ما زندگی می کنند و ارتباط برقرار است اما به سرعت و عمیقا تغییر مغز ما است.”

من حدس می زنم زمان خواهد شد بگویید چگونه آن را رد میکند. یکی از چیزهایی که من می گویم این است که آن را کاملا تکان دهنده چگونه سرعت اینترنت را می توان درک. برای مثال در حالی که مشغول به کار در یک مرکز پیش دبستانی مشاهده کردم چگونه 18 سال دختر قدیمی, پوشیدن پوشک و با یک پستانک در دهان او هنوز هم به دست آورد و قدرت بیان بود قادر به پاپ خودش را در مقابل یک کامپیوتر روشن آن و پس از آن دسترسی به یک بازی او لذت می برد بازی. توجه او span بیش از توجه او برای آواز خواندن Humpty Dumpty; در کوتاه او جذب می شود و من ممکن است اضافه کردن بسیار خوب در بازی است. بنابراین آنچه که در این سطح از دست و چشم-هماهنگی مغز به مغز سیناپس از رشد نوزاد?

دوباره من حدس می زنم زمان خواهد شد بگویید.

در حال حاضر یکی از پیشرفت های عمده ای از اینترنت پس از آن آمد به استفاده از این است که عملکرد آن به عنوان یک ابزار رسانه های اجتماعی.

مطمئنا این بیش از حد می شود درست است ؟ توانایی دسترسی به مردم از سراسر جهان با همان منافع تنها می تواند به پیشرفت آنهایی که زندگی درست است ؟ خوب نیست با توجه به Evgeny Morozov که ادعا می کند که شبکه های اجتماعی می تواند به طور بالقوه مضر به مردم است. او می نویسد که آنها می توانند از بین بردن حریم خصوصی و اشاره می کند که “شرکت های بیمه باید دسترسی بیماران خود را Facebook حساب به تلاش برای رد آنها سخت به منظور بررسی مشکلات بهداشتی مانند افسردگی; کارفرمایان باید بررسی شبکه های اجتماعی به دامپزشک آینده کارکنان; دانشگاه مقامات جستجو در وب برای عکس از دانش آموزان خود را’ نوشیدن و یا سیگار کشیدن گلدان.” او همچنین گفت که اینترنت باعث می شود مردم راضی تر و ریسک گریزی. او گفت که از آنجا که بسیار از همه جا از تکنولوژی مدرن-دوربین ضبط و چنین افرادی ممکن است بخواهید به عمل در راه های غیر معمول برای ترس از گرفتن یک نام بد. مردم می توانید ببینید تصاویر و ویدئوها از شما در اینترنت است و این ممکن است شما را عمل می کنند متفاوت است.

سایت های رسانه های اجتماعی نیز ایجاد یک عنصر از قدرت مردم است که بازاریابان در کنترل بیشتر از دولت (مگر اینکه شما را به یکی دیگر از مواضع و دولت کنترل بازاریاب – که یکی دیگر از مقاله!) نیویورک تایمز پیشنهاد کرد که وب سایت رسانه های اجتماعی مانند Facebook و توییتر به کمک مردم سازماندهی سیاسی انقلاب در مصر که در آن کمک به طبقات خاصی از معترضان سازماندهی تظاهرات برقراری ارتباط نارضایتی و انتشار اطلاعات.

این جای تعجب نیست پس از آن که در برخی از کشورها سایت های رسانه های اجتماعی در حال بررسی و فیلتر شده و در برخی موارد ممنوع است. چند سال پیش ترکیه ممنوع YouTube چون کسی آپلود تصویری بیان آتاتورک (بنیانگذار ترکیه جمهوری و آراسته شکل عمومی) همجنسگرا بود. برای یک کشور که مایل به پیوستن به اتحادیه اروپا این بود که شاید یک حرکت خوب.

یک چیز برای مطمئن است که اینترنت خریداری جهان نزدیک تر است و این به طور غیر مستقیم منجر به تغییر در شیوه تعامل مردم با یکدیگر و چگونه کسب و کار انجام می شود در مقایسه با جهان قبل از اینترنت. در واقع اینترنت باز کرده است تا بسیاری از فرصت های کسب و کار در حالی که در همان زمان ساخت کسب و کار بیشتر به چالش کشیدن با توجه به رقابت های جهانی اثر است.

با انفجار اینترنت, بازاریابی رسانه های اجتماعی است که در حال حاضر آینده بازاریابی

ابزار رسانه های اجتماعی مانند وبلاگ ها و Facebook و توییتر قرار داده و آنها را در خط مقدم. جف لیوینگستون ارائه می دهد و پویا تعریف رسانه های اجتماعی:

“رسانه های اجتماعی و…است که دموکراسی و جامعه اطلاعاتی و همچنین به عنوان ابزار برای تسهیل مکالمات آنلاین. آن را قرار داده راه دیگر آن است که این تغییر از یک طرفه به دو طرفه مکالمات.”

بازاریابی شده است دیده می شود به عنوان توزیع اطلاعات به مخاطبان هدف خود را که از راه های بازاریابی است که به سرعت در حال مرگ است. لیوینگستون صحبت می کند به این تشخیص “مخاطبان” از “جوامع است.” و در واقع به منزله یک کل تغییر پارادایم.

بازاریابان دیگر گزینه های درمان مردم مانند مخاطبان زیرا مردم دیگر مجبور به نشستن در اطراف گوش. مردم انتخاب کرده اند.

واقعیت سخت است که بازاریابان دیگر باید این گزینه از درگیر شدن در جامعه گفت و گو است. Dialogue اتفاق می افتد که آیا ما آن را دوست دارم یا نه. ما می توانیم یکی از دو چشم ما امیدواریم که آنها می گویند چیزهای خوب در مورد محصولات و شرکت; یا ما می تواند کمک به شکل مکالمه از طریق شرکت ما — و به نوبه خود به شکل خودمان.

بنابراین زمان خود را به سالن می شود و بخشی از این نسل است که در حال تغییر است, ارتباطات, بازاریابی, عملکرد مغز و احتمالا خیلی بیشتر از این است که هنوز به کشف شود…

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *