بازاریابی اجتماعی رسانه ها: افزایش ترافیک با Facebook ویدئوها

[ad_1]

در 2014, Social Media Examiner, بزرگترین رسانه های اجتماعی آنلاین مجله در جهان پیش بینی کرد که ویدئوها را تبدیل به محتوای پلت فرم از انتخاب. در این بخش ویدئو مانند پادکست خواهد خود را نگه دارید خود را به عنوان یک فرم جداگانه از محتوای رانندگی تعامل اجتماعی به عنوان یک ابزار اصلی برای دستیابی به یک شرکت بازاریابی آنلاین هدف.

Venture Beat گزارش های خبری که نبرد برای برتری در بازاریابی بین YouTube و Facebook. این غول در حال انتظار برای مربع کردن برای سلطه و هر چند یوتیوب در حال حاضر دارای عنوان آمار نشان می دهد که Facebook یک مدعی شایسته است و انتظار می رود برای سوار شدن به یک چالش جدی در سال های آینده.

یوتیوب ممکن است بیشتر نمایش ها در سراسر تمام دستگاه های اما Facebook بالاتر تعداد بازدید ویدیو از طریق دسکتاپ به گزارش کام اسکور. به عنوان در سپتامبر 2014, Facebook می تواند به رخ کشیدن برآورد یک میلیارد بازدید ویدیو در هر روز. به نظر می رسد که با وجود YouTube's تقریبا بی حد و حصر ترافیک منبع بالقوه روند فعلی هنوز هم به نفع Facebook.

این احتمال وجود دارد با توجه به یکی بسیار ساده عامل – مطالب کشف. به طور معمول کاربران به یوتیوب به تماشای فیلم ها (به غیر از به ها خود را شخصی ویدئوها). از سوی دیگر Facebook curates ویدئوها برای کاربران نمایش در خوراک خبری بر اساس آنچه در آن الگوریتم تصمیم می گیرد ممکن است شما می خواهید برای دیدن. بنابراین در حال حاضر بسیاری از کاربران شروع به دیدن Facebook به عنوان یک تصویری مناسب منبع.

اخبار و گزارش های ویژه توسط Tech Crunch نشان می دهد که این یک حرکت عمدی توسط Facebook, بنابراین به عنوان به دست آوردن مزیت رقابتی است. توسط تعمیرات اساسی خود را تجزیه و تحلیل ترافیک ویدئو, کاربران, می, نمایش فیلم بر اساس ارتباط از خود را دوست دارد و منافع. پس چه همه این میانگین برای رسانه های اجتماعی استراتژی های بازاریابی کسب و کار?

ممکن است زمان برای شروع به دنبال در احتمالات ترکیب Facebook ویدئوها به بازاریابی آنلاین خود را از عملیات. البته این به این معنا نیست رها کردن یوتیوب, اما در تلاش برای نگه دارید تا با روند آینده و پیش بینی های خود را رسانه های اجتماعی کمپین های بازاریابی در Facebook می تواند جذب ترافیک به همان اندازه که خود را رسانه های اجتماعی بازاریابی در یوتیوب.

اطمینان حاصل شود که خود را در Facebook فیلم ها به طور کامل بهینه سازی شده برای بازاریابی آنلاین است. برای مثال کاربران ارائه با کیفیت الهام بخش ویدئوها-مطالب است که به دنبال آموزش و سرگرم کردن-بهبود شانس بینندگان پاسخ مثبت به تماس خود را به عمل.

این انتقال ممکن است راه را بالاتر از سطح خود را از رسانه های اجتماعی تخصص بنابراین آن است که همیشه توصیه به ترک آن را به کارشناسان. سپردن کسب و کار خود و' رسانه های اجتماعی به قابل اعتماد محلی شرکت بازاریابی آنلاین می تواند به شما بیشتر رویکرد حرفه ای است که کمک می کند تا حداکثر رساندن حضور خود را آنلاین و به طور بالقوه گسترش پایه مشتری خود را.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *