بازاریابی ایمیل مرده است – آمار و ضد اجتماعی

[ad_1]

آماده مواجه شود! در واقع بازاریابی دیجیتال جهان ممکن است ادعا می کنند که ما مرزی مجنون اما قدرتمند متغیر است که در ادامه به تاثیر سرژ دیجیتال در صنعت بازاریابی به قرن 21 است ساده – آمار don't دروغ است.

ما در مورد افشای ترین حس مشترک و در عین حال آمار نگران کننده است که ثابت خواهد کرد که به صاحبان کسب و کار در سراسر جهان به همین دلیل آنها باید خندق خود را بازاریابی ایمیل و لیست ساختمان تلاش در ازای یک استراتژی رسانه های اجتماعی که خود را کاهش می دهد آنلاین هزینه های بازاریابی و کسب و کار خود را از سمت راست به لبه برش.

این استراتژی این پتانسیل را دارد که حتی منفجر نسل سرب خود را!

وزوز در اطراف رسانه های اجتماعی و تمایل Facebook خوش آمدید به دنیای کسب و کار به جامعه خود خبر ندارد اما اجازه دهید's نگاهی دقیقتر به همین دلیل استراتژی رسانه های اجتماعی خود باید جایگزین یا حداقل کار در رابطه با ایمیل های خود را تلاش های بازاریابی.

میکروسکوپ در ایمیل مارکتینگ

شما نمی توانید انکار این واقعیت است که کسب و کار آنلاین شده اند ذینفع از میلیاردها دلار درآمد حاصل شده است که در تولید و به طور مستقیم نسبت به کمپین های بازاریابی ایمیل در سراسر جهان است. اما آن's هم به نگاه سرد و سخت که آمار نشان می دهد که این تعداد به سرعت در حال کاهش و شناسایی دلایل آشکار به همین دلیل است.

به گفته های اخیر جولای 2010 نسخه از ایمیل بازاریابی معیار گزارش منتشر شده توسط Sherpa بازاریابی متوسط نرخ باز از ایمیل در ایالات متحده آمریکا کاهش یافته و از 14 درصد در نیمه 2 از سال 2007 به فروتن 11.2 درصد در نیمه 2 از 2009.

کاهش در نرخ باز ایمیل شده است نسبت به عواملی مانند تصویر مسدود کردن افزایش استفاده از ایمیل در دستگاه های دستی و لیست خستگی اما بزرگترین دلیل است که به شدت نادیده گرفته شده است. آن چیزی است که ما خواستار دوران اجتماعی حمایت – رسانه های اجتماعی.

مثل این که بد نیست به اندازه کافی اجازه دهید's مشغول حتی عمیق تر به این هشدار دهنده گزارش و تجزیه و تحلیل خاص ایمیل بخش و چگونه آنها انجام شده است. این امر می تواند منصفانه است که بگوییم اکثر ایمیل تلاش های بازاریابی به طور کلی انگیزه در درجه اول یک “بازاریابی” و یا فروش محور پیام و اگر ما که در آن به مقایسه تجربه و تعامل در کتاب چهره به یک ایمیل خاص بخش پس از آن که خواهد بود “سرگرمی” – درست?

خوب یک بار از این 2 از 4 بیشتر تحت انجام بخش در این گزارش آمده سرگرمی بخش در 9.2 درصد و حتی بدتر, بخش بازاریابی در ملال انگیز 7.4% نرخ باز.

چرا شما بپرسم ؟

در یک کلام رسانه های اجتماعی. هیچ کس می خواهد به شنیدن در مورد خود را مستقل نظرات خود را در مورد محصولات با تخفیف و یا آخرین کسب و کار حرکت می کند از طریق ایمیل و نه آنها را می خواهید به خواندن یک ایمیل در مورد کنسرت بزرگ بعدی به آمار شهر شما. آنچه آنها می خواهند برای دیدن اخبار خود را و تعاملات در سیستم عامل رسانه های اجتماعی است که پس از آن تا حمایت اجتماعی, حمایت و تعامل خود, خانواده, دوستان, و کتاب چهره افراد. این است که چرا بازاریابی ایمیل مرده است و آن's اثبات – Let's حرکت می کند!

رسانه های اجتماعی آمار

بنابراین ما قبلا مورد بحث در این مقاله در مورد این واقعیت است که رسانه های اجتماعی buzz شد خبری نیست و شما're همه به خوبی از آن آگاه است. آن را به خوبی ممکن است که شما فقط don't چه خیانتی عظیم آن را واقعا است تا ما را پشته تا در این آمار به آن را اثبات کند.

آیا می دانید که Facebook با افتخار ادعا می کند که بیش از 500 میلیون عضو در هیئت مدیره (در زمان آنها گذشته خود را به روز آمار صفحه) آنها در حال رشد در نرخ بیش از 700 ، 000 عضو در هر روز در زمان. ما می دانیم که نسل جوان وجود دارد و این خبر خوبی برای بازاریابی به آینده مصرف کنندگان است. اما حتی بیشتر هیجان انگیز است که به تازگی منتشر شده آمار و ارقام که در حال حاضر به عنوان از ژانویه 4th, 2010 که نشان می دهد که سریع ترین رشد جمعیتی از مردم به پیوستن به صورت کتاب در حال حاضر آن دسته از افراد بین 35 -55 با افزایش بیش از 625% ساخت عضویت برگه رفتن از 7.94 میلیون به بیش از 39.6 میلیون دلار در یک سال است.

این مردم هستند که صاحبان کسب و کار و پول و درآمد مصرف کنندگان که به دنبال ارائه کسب و کار در حال حاضر. ترکیب که با توانایی بازاریابی در یک پلت فرم است که به زبان جاری مصرف کنندگان و همچنین جوانان خواهد شد که خرید فردا.

در حال حاضر اجازه دهید's نگاهی به نرخ رشد آمار برای کسب و کار با استفاده از Facebook به عنوان وسیله ای برای برقراری ارتباط با مشتریان خود را. اگر شما مالک کسب و کار و نه کاملا متقاعد شده هنوز پس از این باید به حذف هر گونه سایه یک شک. یک گزارش خلاصه منتشر شده توسط emarketer برجسته درصد از کسب و کار در ایالات متحده آمریکا با استفاده از چهره کتاب به عنوان وسیله ای برای تعامل با مشتریان خود را.

آمار و پیش بینی های سال به شرح زیر است ؛

2008 – 42 درصد از کسب و کار (آمار)

2009 – 58 درصد از کسب و کار (آمار)

2010 – 73 درصد از کسب و کار (آمار)

2011 – 80 درصد از کسب و کار (هوا)

2012 – 88 درصد از کسب و کار (هوا)

شما می توانید استطاعت نمی شود با استفاده از Facebook و رسانه های اجتماعی برای کسب و کار شما?

مقایسه زبان ساده

بنابراین آمار پشته و ما با اعتماد به نفس این واقعیت که ما در حال ارائه یک لبه برش گزاره به جامعه کسب و کار است که ارائه می دهد مزایای عظیم. اما اجازه می دهد تا's رفتن و حتی بیشتر بسیار بیشتر است. برای کسانی از شما که خیلی وب زرنگ و دانا و یا برای که ماده don't کنترل بازاریابی یا طرف خلاق کسب و کار خود و سپس اجازه دهید's نگاهی به یک آشکار زندگی واقعی سناریو برای مقایسه.

اجازه دهید's می گویند نقاط گلوله در زیر مربوط به یک شرکت ساختمانی که در حال اجرا است یک ارتقاء برای یک روز تعطیل به سادگی:

ایمیل روش بازاریابی

شما نوشتن یک ساختار ایمیل و ارسال آن به پایگاه داده / لیست ایمیل

این ممکن است یا نه ممکن است آن را در گذشته پوشه های ناخواسته (شانس هستند اگر شما در حال بازاریابی پست الکترونیک به طور منظم, شما ممکن است در حال حاضر رفتن به پوشه های ناخواسته & don't حتی متوجه آن!)

شما آن را به صندوق پستی خود را – در حال حاضر در رقابت با احتمالا بسیاری دیگر از ایمیل های تبلیغاتی

این آمار ثابت می کند به عنوان ذکر شده در بالا که شانس آنها را برای باز کردن ایمیل در حال کاهش است.

این پیشنهاد را به عنوان بیش از حد خوب درست باشد و آنها حذف ایمیل.

شما تنها رسیدن به کسانی که در حال حاضر وجود دارد در فهرست خود را.

رسانه های اجتماعی روش

شما در پست یک به روز رسانی بر روی صورت خود کتاب فن صفحه به اطلاع مخاطبان خود را از ارتقاء خود را.

طرفداران خود را (مشتریان, مشتریان, خانواده, دوستان, و فراتر از آن) شروع به اظهار نظر در چنین ارتقاء فوق العاده. گفت: چیزهایی مانند – “شما ساخته شده من یک خانه بزرگ پیتر در حال حاضر خود را ارائه تعطیلات ؟ I'm در” یا “خانه من 1 هفته از اتمام شما باید یک کار بزرگ انجام داده و امیدوارم که برنده شدن در این تعطیلات در حال حاضر”

ارتقاء به اشتراک گذاشته شده در میان دوستان و می رود ویروسی (به سرعت در حال گسترش آنلاین)

مشتریان بالقوه خود را مشغول اند خود را ارتقاء و تلفن شروع به زنگ!

این است که سرد و سخت مقايسه چرا شما نیاز به کارمند یک ساختار استراتژی رسانه های اجتماعی و خندق بازاریابی ایمیل. بازاریابی پست الکترونیک به طور گسترده ای مشاهده شده در دوران مدرن به عنوان یک مستقل مغرضانه صدای کسب و کار است که به سرعت نزدیک شدن به نقطه بودن بی ارزش است.

دوره جدیدی از حمایت اجتماعی از طریق رسانه های اجتماعی سیستم عامل به ارمغان می آورد اعتبار با استفاده از تبلیغات دهان به دهان است که تنها با یک کلیک دور است و می توان با یک در سراسر جهان جمعیتی از مردم که نشان می دهد که اگر Facebook یک ملت آن خواهد بود دومین کشور در جهان و به سرعت در حال رشد.

آشکار اعتراض جواب داد:

این نظریه بوده است که مقدار آن در لیست (ایمیل پایگاه داده). و در حال حاضر بسیاری از شما خواهد بود مبارزه مواج بحث را در ذهن خود حس مشترک همراه با آمار و مقایسه آن با برابر قرار دادن تاسیسات خود را آنلاین تعامل مشتری در دست صورت کتاب و دیگر رسانه های اجتماعی.

اگر Facebook ممنوع من از شما بپرسم ؟

به خوبی برای برخی از زمان در حال حاضر کسب و کار در سطح جهانی شده اند سرمایه گذاری میلیاردها دلار در هر سال در بازاریابی دیجیتال و اخیرا هجوم گسترده تر کاهش در بازاریابی سنتی هزینه های سراسر جهان است. با توجه به گزارش منتشر شده توسط Forrester Research در ایالات متحده آمریکا در سال آینده از سال 2011 پیش بینی آن است که 48 درصد از کل فروش های خرده فروشی در ایالات متحده آمریکا خواهد بود وب-تحت تاثیر قرار (به عنوان یک نتیجه از تبلیغات دیجیتال) که به مقدار یک ماموت ناخالص درآمد بیش از 1115 میلیارد دلار است.

پس چرا این مهم است شما بپرسید ؟ به خوبی در نظر بگیرید که چگونه این فروش در ایالات متحده و خارج از کشور در حال تولید با توجه به netmarketshare از دسامبر 2010 گوگل برگزار شد متناوب 84.65% گرفتن نگه دارید و در جستجوی جهانی بازار.

اما حدس می زنم آنچه شما باید و همیشه در رحمت و کنترل از گوگل و it's نرمی زمانی که موتورهای جستجو باقی می ماند اولویت راه برای حرکت به شبکه جهانی وب. آن's منصفانه است که بگوییم 84.65% از همه جستجو بازاریابی صرف تعلق دارد در رحمت گوگل.

شما باید سرمایه گذاری در بهینه سازی سایت پرداخت به ازای هر کلیک استراتژی های دیجیتال و غیره. همه به این امید که گوگل اجازه می دهد تا شما را به ادامه به وجود داشته باشد در آن پلت فرم و کمک می کند تا شما ببینید یک بازگشت سرمایه گذاری خود را. وجود دارد برخی از داستان های ترسناک از بازاریابان اینترنتی, شرکت ها و حتی شرکت های بزرگ که کل کسب و کار برگزار شده است به باج توسط گوگل وجود دارد و کد اخلاق.

واقعیت این است که اگر شما کار خود را آنلاین کسب و کار در یک روش اخلاقی و اعمال یک رویکرد جامع به بازاریابی دیجیتال شما باید چیزی برای نگرانی در مورد از آنچه که در حال حاضر وجود دارد. مقدار بینهایتی از کسب و کار جهانی سرمایه است و برای سال های بسیاری شده است در رحمت آنلاین غول مانند Google و Facebook.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *