بازاریابی برای شهروندان ارشد – بهداشت و درمان و تناسب اندام, روند رو به رشد در میان سالمندان

[ad_1]

امروز سالمندان نمی توانیم به حرکت! با همه اعتیاد به مواد مخدره در اطراف تغذیه و ورزش پیری جمعیت است که به خوبی آگاه از مزایای یک سبک زندگی فعال است.

بسیاری از سالمندان از 55 به همراه گروه مشتاق به درو پاداش از پیری سالم از طریق انواع فعالیت های. آنها تازه واردان به ورزشگاه پس به صحبت می کنند. بیشتر باید فعال نگه داشته با نوعی از فعالیت بدنی در طول زندگی خود, که آیا آن است که سخت تمرین در ورزشگاه و یا یک مشرب دور از گلف در تابستان بعد از ظهر. زنان در این گروه سنی نیز موفق سال از multi-tasking اکثر داشتن پژوهشگر تمام وقت استخدام, در حالی که بالا بردن خانواده و هنوز هم به تناسب در برخی از ورزش. این زنان تبدیل شد به خوبی آشنا با ایروبیک گام کلاس های آموزش قدرت و قدرت راه رفتن. همچنین بین برنده استرس مانند یوگا و پیلاتیز بودند آغوش برای مبارزه با تنش و خستگی است. در بسیاری از موارد این فعالیت ها بودند خود را نجات بیش از حد شلوغ شیوه زندگی است.

آن را تنها طبیعی است که این افراد متعلق به نسل کودک به دنبال خود ادامه سبک زندگی فعال به دوران بازنشستگی است. کاملا احتمالا با محدودیت های زمانی برداشته و در این مرحله در زندگی آن برگ های آنها را به تمرکز بیشتر به شدت در بهداشت و سلامتی خود را.

یک فرصت بزرگ وجود دارد برای سالن های ورزشی و برنامه نویسی امکانات به تهیه کردن به این ارشد بازار است. تعداد سالمندان است به موشک وار رفتن در پنج تا ده سال و اگر بدنسازی اپراتور در حال به پرش پیش از این منحنی آنها باید خود را تنظیم بازاریابی مناظر جذاب و جذب این جمعیتی.

چگونه برای رفتن در مورد این ؟ آنچه در حال سالمندان به دنبال وقتی که می آید به ماندن مناسب است ؟ اولا مهم است که برای دیدن یک تصویر بصری است که آنها می تواند مربوط به. موفقیت بازاریابی است همه چیز در مورد دیدن خودتان در تصویر بودن آن کسی است که قوی و مناسب و بشاش با انرژی است. اگر یک بیست و چیزی تصویر خندان بازگشت و سپس سن می شود یک نقص در ذهن ارشد انحراف نیات خوب خود را, آنها احساس می کنند مانند آنها نمی توانند به رقابت بپردازند. تصویر مناسب است که به توانمند سازی بازار آنها در حال تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن جذاب متناسب ارشد به دنبال ورزش از او و یا او را انتخاب است. آگهی مانند این خواهد پاپ با 55 plus بازار ایجاد نقش یک مدل که با آنها می توانید بلافاصله شناسایی و اتصال. سالمندان مانند هر کس دیگری نیاز به قادر به قرار دادن خود را به که مبارزات انتخاباتی آگهی و صادقانه بر این باورند که این می تواند آنها را به دنبال. این چرخ در حال حرکت برای طرز فکر مثبت و یک “می تواند انجام دهد” نگرش است.

سالمندان تنها به عنوان قدیمی به عنوان آنها احساس. یک بار دیگر ما دوباره به ذهن مجموعه ای است که یک ابزار بسیار قدرتمند است. افراد متعلق به نسل امروز دائما در حال مبارزه با پیری کلیشه ای است که به تصویر کشیده سالمندان در گذشته است. سالمندان در دهه شصت خود را اغلب نگاه و عمل و احساس می کنم ده تا پانزده سال جوانتر از سن واقعی خود را. تبلیغات باید بازی به این بهانه که به ترویج این سالم برگشت شناخته شده به عنوان “بازگشت ساعت”.

وسیله دیگری برای ترویج تناسب اندام است که به آموزش های ارشد که می خواهد به حرکت و کسی که می خواهد اطلاعات را به عنوان به چگونه این را به نفع آنها و بهبود زندگی خود را. آنها نیاز به دانستن مثبت آنچه از آنها انتظار می رود و می تواند به جلو نگاه به عنوان یک نتیجه از گام گذاشتن در سفر تناسب اندام است که فروشنده پیشنهاد می کند. این کمپین نیاز به شامل هر جنبه ای از زندگی خود را که اثبات درستی ارائه سالمندان را درک خواهد کرد که یک فرصت برای تغییر ارائه شده است که تاثیر و تغییر شیوه زندگی خود را. آن را در دسترس خود را به تمام باقی مانده است که باید انجام شود این است که وجود دارد تعیین اهداف واقع بینانه با زمان واقعی قاب و آن را اتفاق می افتد.

این ما به ارمغان می آورد به نقطه دیگر. بازاریابان باید تمرکز بر افزایش عمر ارشد به طور کلی به عنوان یک نتیجه از درگیر شدن در ورزش و فعالیت های به جای قول می دهم که اگر شما پیوستن به شما در رسیدن به این هدف دلخواهی بدن یا گیر که داغ تاریخ. کیفیت زندگی و افزایش لذت بردن از فعالیت های روزمره که سالمندان می تواند به عنوان یک نتیجه از ورزش نیاز به برجسته می شود.

برنامه های بازاریابی نیز باید حاوی توصیفات و بازخورد واقعی از سالمندان خوشحال خود را با پیشرفت ها و دستاوردهای مشابه که از “قبل و بعد از داستان از دست دادن وزن”. سالمندان می خواهید به شنیدن چگونه آن را افزایش و تغییر دیگر افرادی که مثل خودشان هستند. آنها می خواهند به شنیدن موفقیت برای مثال چگونه ورزش فشار خون را کاهش, چگونه قدرت آموزش فعال دیگر سالمندان به انجام بیشتر, چگونه دارو کاهش می یابد, چگونه استقامت کشیده شد. آن همه احساس را می دهد که هر چیزی ممکن است اگر آنها می توانید آن را انجام دهید, پس از آن من می تواند به عنوان به خوبی. آن را می فرستد یک پیام و انگیزه ای برای تبدیل شدن به یک وصال.

سالمندان اغلب ترجیح می دهند برای نمونه یک برنامه بر اساس یک آزمایش برای دیدن اگر آن را به توان مناسب برای آنها. ارائه برنامه های ویژه گیربکس برای این گروه هوشمند است که محدود کردن آنها به یک یا دو کلاس. فعالیت های تناسب اندام ارائه می شود می تواند در بسیاری از انواع مختلف ارشد امکانات زندگی. مکان هایی مانند جوامع بازنشستگی و خانه های پرستاری در حال حاضر تشخیص نیاز و مزایای تناسب اندام و تغذیه ای برنامه. نزدیک شدن به ارشد این خوابگاه است که یک استراتژی موثر بازاریابی برای گروه زیادی از سالمندان است. نیز وجود دارد بسیاری از ارشد خوابگاه زندگی کمک است که سازماندهی کلاس های تناسب اندام یا برنامه های در محل, هنوز, اما آنها به زودی. بازدید از این مکان و ارائه رایگان کلاس یا برنامه اگر این برنامه موفق هستند شما می دانید که این تجدید نظر به سالمندان و اگر نیاز به اندازه کافی قوی است برای ادامه. این کمک خواهد کرد که به هدف ارشد بازار zeroing در چه کار می کند و چه چیزی نیست.

بازاریابان از تناسب اندام نیاز به تغییر خود را به روش فروش به سالمندان است. این گروه سنی است نه ضربه و قدردانی کامل نرمتر روش فروش. سالمندان نیاز دارید و می خواهید اطلاعات و ترجیح می دهند صبر و شکیبایی است. این به نوبه خود در ایجاد اعتماد و اعتماد به نفس القا به ارشد فکر خرید عضویت. اساسا تعهد که آنها انجام می دهند درست در مصرف این اولین گام برای پیوستن به.

سالمندان به عنوان مصرف کنندگان برگزاری انتظارات خاصی که نیاز به ملاقات کرد برای تحقق. به عنوان بخشی از بسته بندی های برنامه نویسی, سالمندان نیز نیاز و طلب جامعه و به عنوان بخشی از این گروه است. آنها نیاز به رهبری به یک مربی با خیال راحت به راهنمای آنها را از طریق این برنامه با یک چشم به حفاظت از آنها را از آسیب و آگاهی از بیماریها مانند آرتریت و پوکی استخوان در شرکت کنندگان است. آنها به دنبال راحتی و با حداقل پله و آسان ورود و یا حتی بهتر را به خانه خود را. در نهایت آنها می خواهند ارزش ها و توجه به احساس مانند آنها در حال پیشرفت است و دولت خود را از خوب بودن چیزی است که به آن اشاره کرد.

همانطور که با هر بازار فروش رویکرد باید بشود به سن خود تعریف نیازها و ترجیحات. در سال 2010 و در سال های آینده این سفیدی از boomers بازار را حفظ خواهد کرد در حال رشد با فراز و نشیب. وجود خواهد داشت و حتی بیشتر تاکید بر کاهش اثرات پیری و احتمالا برگشت از طریق حرکت و ورزش است. این بازاریابان درک است آنچه در آن همه مورد در هر سنی است. سالمندان مانند هر کس دیگری می خواهید برای حفظ کیفیت بالا از زندگی و که قطعا شامل ورزش به آن اتفاق می افتد.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *