بازاریابی تعریف بازاریابی آنلاین

[ad_1]

بازاریابی وابسته با توجه به ویکیپدیا مبتنی بر عملکرد است که در آن یک کسب و کار پاداش تلاش های یک یا چند کمیسیون فروشنده و یا شرکت های وابسته (به عنوان آنها معمولا نامیده می شود) با فروش محصولات تجاری و یا خدمات است. که می شود گفت این سیستم نیاز به چهار بازیکن کلیدی: تاجر و یا خرده فروش شبکه (که شامل ارائه, محصولات, لینک های مفید آگهی ها, مقالات و فرآیند مراقبت از پرداخت) وابسته و مشتری.

این کار تلاش های وابسته بسیار زیاد در رابطه با افشای محصولات تجاری به وبلاگ نویسی که در آن بازدید کنندگان به دنبال راه حل برای مشکلات و یا به دنبال چیزی که لمس احساسات خود را با توجه به کیفیت اطلاعات. برای مثال اگر شما ایجاد یک وبلاگ که شامل بررسی از محصولات از تجار ایده این است که به ضمیمه کردن یک لینک در پایان این مقاله ای که شما نوشته شده است.

بنابراین شما ایجاد کیفیت اطلاعات در, اضافه کردن لینک و هنگامی که یک مشتری برخوردار اطلاعات خود را از او کلیک بر روی لینک و پس از آن گرفته شده به تجار سایت که اساسا طول می کشد بیش از فروش محصول است.

عامل کلیدی در این کل فرایند فروش است که به ارائه اطلاعات با کیفیت و تعداد زیادی از آن. به عبارت دیگر شما در حال ساخت یک پایه مشتری وفادار نه تنها خرید یک محصول اما دو یا سه محصول. این در نهایت بستگی به تلاش های بازاریابی خود را برای ارائه کاملا قابل توجهی اطلاعات به مشتریان علاقه مند تایپ کردن کلمات کلیدی به موتورهای جستجو و یا جذب به گرفتن عبارات در عنوان خود را که باعث می شود که بازدید کننده خود را به خواندن اطلاعات است.

بنابراین بازاریابی وابسته می تواند تعریف شده به 4 مرحله آسان:

1. آموزش و پرورش است. بدیهی است که کلید موفقیت با بازاریابی وابسته و قطعا در را باز کند از فرصت. وجود دارد مقدار زیادی برای یادگیری را پوشش می دهد و عظیم بازاریابی در زمینه دهش مانند ایمیل مارکتینگ بهینه سازی موتور جستجو, keyword research, لینک, ساختمان, رسانه های اجتماعی, بازاریابی طاقچه, تصویری, بازاریابی, تبلیغات, وبلاگ نویسی, نوشتن مطالب, تعیین هدف و توسعه شخصی.

با وجود گسترده زمینه را برای افشای محصولات تجاری و خدمات اساسا تعیین کننده موفقیت محصول است. به عبارت دیگر در شرایط ساده تر که چشم می بیند و جذب بیشتر فروش شما را.

2. اقدام است. شما می توانید تمام آموزش و پرورش در جهان و جامع دانش موفق با بازاریابی وابسته با هر “گوشه و از شکاف دیوار’ پوشش داده شده است. اما اگر این دانش استفاده نمی شود و سپس این دانش بی ارزش می شود. برای قرار دادن این عبارت ساده تر شما می توانید خواندن یک دستی از پوشش برای پوشش به منظور دوچرخه سواری اما تا زمانی که شما پرش بر روی صندلی و شروع به رکاب زدن شما هرگز تجربه آزادی و با سرعت به سفر از یک مکان به مکان دیگر در یک ماده از چند دقیقه به جای راه رفتن در همان فاصله و رسیدن به مقصد خود را در یک دوره طولانی از زمان.

3. ماندن در دوره مثبت طرز فکر. این بدیهی است که تعیین طول عمر و استقامت را از یک کارآفرین موفق آنلاین. برای مثال شما می توانید با انگیزه با تمام شور و شوق برای ایجاد باور نکردنی محصولات و یا محصولات بازار به عنوان وابسته تا زمانی که شما تجربه اول پرداخت انداختن به حساب پی پال خود و یا چک از ورود به صندوق پستی خود را, آن را نمی خواهد طولانی (احتمالا در عرض 1 ماه 2 ماه و یا شاید 1 سال) زمانی که شما انگیزه شروع به ناپدید می شوند و تا در دسترس نباشد.

این است که مشترک میان متعدد وابسته به تلاش برای کسب درآمد اول خود فروش. آنها به تحقق که آن کار نمی کند. خوشبختانه با تجربه و بارها ثابت کرده که بازاریابی وابسته کار می کند. توصیفات از موفق بازاریابی تجارت می تواند ثابت کند آن را بیش از چند بار مثل نوشیدن آب از چشمه.

4. آزمون, از بین بردن نیشگون گرفتن و کشیدن و ساخت. این یکی بی پایان دینامو تست محصولات است که فروش و در آن ‘ماهی’ در حال گاز گرفتن به عنوان یک ماده در صحبت کردن. برای مثال تجربه مدیران سایت از بین بردن وقت گیر تلاش است که بیش از حد وقت و کار هوشمند در مناطقی که تولید بهترین و نتایج سریع. این همچنین بدان معنی گسترش مجموعه ای از تلاش های بازاریابی خود را در یک منطقه به جای صرف زمان بیش از حد در ناحیه دیگری از بازاریابی است.

برای مثال در حالی که شما ممکن است پویا در ایجاد کیفیت مقالات و ارسال آنها را در دایرکتوری سایت های مانند EzineArticles.com شما می تواند به نفع تا حد زیادی با ایجاد چشم نواز در یوتیوب خود را با لینک های وابسته تعبیه شده در زیر تصویری و یا یک اسکرین شات از لینک های وابسته خود را معلق در هوا در این ویدئو تبلیغاتی محتوا. این شگرد بازاریابی ثابت کرده است که برای جذب بازدید کننده در هزار است. آن را نیز ثابت کرده است برای رانندگی ترافیک به صفحه فشار خود را منتقل.

به عنوان یک تجزیه و تحلیل نهایی شما در معرض و افزایش تلاش های بازاریابی خود را در مکان های مختلف بر روی شبکه جهانی وب است.

در نتیجه این مقاله گرفته شده حدود 45 دقیقه به تولید با کیفیت اطلاعات و امیدوارم که آن را ‘اشتها خود را تیز کردن’ در شروع و یا ادامه این بازاریابی وابسته سفر.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *