بازاریابی ویدئو: روند بالا در تولید فیلم

[ad_1]

ما تبدیل شدن به بسیار بی تاب هنگامی که ما از گشت و گذار در وب از طریق دستگاه های تلفن همراه مانند گوشی های هوشمند و قرص. از زمان بارگذاری صفحه به سرعت پردازش – کاربران اینترنت تلفن همراه می خواهید همه چیز را سریع می باشد. این کاربران نمی خواهم به خواندن 1000 کلمه محتوای متنی و حتی اگر آن را جالب و مفید, تنها به دلیل آن است که یک وقت. آنها ترجیح می دهند به جای تماشای یک ویدیو است که به همان پیام به عنوان محتوای متنی, اما تنها کاری ادامه داده اند, همه چیز در عرض چند دقیقه. به عنوان یک نتیجه تولید فیلم در حال افزایش است و با افزایش در موبایل, استفاده از اینترنت.

اما فیلمبرداران آگاه از این واقعیت است که ما بسیاری هوشمند است. ما نمی خواهم به چوب به یک چیز برای مدت طولانی اگر هیچ نوآوری و اصلاح. این دلیل فوق العاده تصویری تکنیک ساخت در حال آمدن است تا به حفظ منافع ما زنده است. چه این تکنیک ؟ اجازه دهید ما یک نگاه:

#1. حرکت آهسته: حرکت آهسته باعث می شود یک صحنه واضح تر فریبنده و حماسه در تن. هنگامی که یک دامنه از جوانب مثبت. اما حرکت آهسته از ویژگی های در دسترس است در آخرین دوربین های دیجیتال و گوشی های هوشمند است.

#2. لغزنده: مشهور هالیوود تولیدات استفاده از این روش اغلب. در این روش دوربین حرکت می کند تا به آرامی از طریق یک صحنه آن را افزایش کیفیت و باعث می شود کل تصویری معنی دار تر و جذاب.

#3. ثابت, دوربین های دیجیتال: در این روش حرکت دوربین همراه با یک موضوع. موضوع این است که شاید راه رفتن در حال اجرا و یا حتی غلتکی اسکیت; اما یک دوربین ثابت کمک می کند تا برای آوردن تماشاگران به وسط عمل است.

#4. هوایی فیلم: فیلمبرداران دیگر تکیه بر هواپیما یا هلیکوپتر. هواپیماهای بدون سرنشین کوچک و سبک وزن است و آنها می توانند حرکت سریع تر و رفتن به مکان هیچ هلی کوپتر می تواند. یک فیلمساز باید به بند یک دوربین به یک هواپیمای بدون سرنشین و کنترل آن را به یک شوت عالی.

#5. تصحیح رنگ: کیفیت رنگ شد یک دلیل عمده که چرا یک high-end تصویری بود بهتر از متوسط تصویری. در حال حاضر وجود دارد نرم افزار جدید برنامه های کاربردی در بازار است که می تواند تصحیح رنگ در طول روند پس از تولید.

شرکت ها در حال حاضر تکیه بیشتر بر روی فیلم ها برای گفتن داستان خود را با نام تجاری و ارتباط با مخاطبان. پس چرا ؟ دلیل این است که هیچ محدودیتی برای آنچه که تن و یا به صورت یک ویدیو را می توانید. بیش از 90 درصد از ما مبتنی بر شرکت در حال حاضر بازاریابی به عنوان بخشی از استراتژی های بازاریابی خود را در سال 2014.

پس چه نوع از فیلم های ما می توانید انتظار برای دیدن ؟

موبایل تصویری

متوسط زمان صرف شده برای تماشای فیلم ها در دستگاه های تلفن همراه است که به سرعت در حال افزایش. شرکت های دیگر می توانیم به چشم پوشی از تلفن همراه خود را به مشتریان و نیاز آنها برای بهینه سازی ویدئوها به گونه ای که فیلم اجرا می کند هموار بر روی تقریبا هر تبلت و گوشی های هوشمند.

ایمیل بازاریابی ویدئو

یک کمپین ایمیل است که معمولا یک روش بسیار موثر. در سال 2013 بیش از 65 ٪ از بازاریابان استفاده از ویدئوها در کمپین های ایمیل. بهبود تدریجی پخش و HTML5 می تواند تضمین کند که ما را به دیدن فیلم ها تعبیه شده در ایمیل و بیشتر.

مبین فیلم

این فیلم ها اساسی ترین بلکه بیشتر موثر هستند. این فیلم ها در دسترس هستند در جلو و مرکز سایت صفحات. آنها معمولا در طول و کم حجم اما فوق العاده وقتی که می آید به اطلاعات است. آنها به سادگی توصیف آنچه شرکت می کند و چگونه یک محصول با این نسخهها کار (بدیهی است که در یک راه جالب).

نتيجه گيری

بنابراین این روند فعلی در تولید فیلم. اگر شما در حال برنامه ریزی شامل ویدئوها در کمپین های بازاریابی خود را, من می تواند تضمین کند که شما باید نتایج مطلوب اگر شما به دنبال این روند.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *