بازاریابی ویدئو – مصاحبه مانند یک حرفه ای

[ad_1]

امروز در چند رسانه ای جهان, استراتژی بازاریابی خود را برای در بر گرفتن انواع فعالیت های. در بالا از وبلاگ ها, مقالات و رسانه های اجتماعی شما نیز باید به دنبال بازاریابی ویدئو

مشکل این است که تعداد کمی از ما لذت بردن از بودن مصاحبه. معتبر تعامل با مخاطبان خود است حیاتی برای موفقیت بازاریابی خود را به همین دلیل است که شما باید مطمئن شوید که شما می آیند در سراسر راه درست را در فیلم های خود را.

مهم نیست که اگر شما در حال ارائه یک محصول جدید صحبت کردن در مورد یک سرویس و یا در حال مصاحبه به عنوان یک کارشناس موضوع شما باید قادر به خود را در نمایشگاه شرکت شخصیت (و شما).

چگونه می توانم به شما انجام این کار ؟

چرا ؟

ویدئو های خود را به یک هدف (این امر می تواند بسیار بی معنی اگر آن را نمی کند).

مخاطبان خود را در حال تماشای شما چرا که آنها نیاز است که برای برآورده شود بنابراین مطمئن شوید که شما آنها را به آنچه آنها می خواهند.

اگر ویدئو های خود را فقط در آنها را به آنها گفتن چگونه شرکت خود را در آن غرق خواهد شد مانند یک سنگ — هیچ کس می خواهد به شنیدن شما لاف زدن.

آنها می خواهند شما را به آنها نشان دهد که چگونه شما در حال رفتن به زندگی خود را بهتر.

خودتان باشید

شما یک متخصص اما شما هنوز هم باید یک شخصیت.

مطمئن شوید که شما پس از آن به نظر می رسد به عنوان اینکه شما در حال پرداختن به مخاطبان خود را به طور مستقیم. آرام باشید و خودتان باشید. صحبت به عنوان اگر شما در مقابل مخاطبان خود را حلق آویز بر روی هر کلمه. نمی تواند محافظه کار به جای چت نور دل و بالاتر از همه تزریق برخی از شخصیت به مصاحبه و خودتان باشید.

حکایات

مشتریان هستند احتمال بیشتری برای اعتماد به یک فرد نسبت به یک نام تجاری را تا مصاحبه خود را واقعی و با ارائه نمونه های زندگی واقعی از محصول یا خدمات خود را در عمل است.

به آنها بگویید در مورد مشکلات دیگر مشتریان مواجه شده اند و چگونه شما به آنها کمک کرد. به آنها بگویید چه نتیجه بود و چگونه شما ساخته شده تفاوت.

این داستان های واقعی مانند این است که متقاعد کردن مردم به خرید.

است هر کسی که گوش دادن ؟

چرا شما با ایجاد این ویدیو:

  • وجود دارد یک داستان اخبار همه است, اظهار نظر در, و شما نمی خواهید به سمت چپ

  • همه رقبای خود را انجام می دهند بنابراین شما فکر می کنید شما باید بیش از حد

شما مشتریان نیست احمقانه است. آنها را می دانم که اگر شما فقط شروع به پریدن در ارابه موسیقی. مطمئن شوید که شما ایجاد فیلم که مربوط به مخاطبان خود را پوشش مواد آنها می خواهند به دانستن در مورد خود را به نقطه و سپس ثبت نام کردن.

تصویری بازاریابی است یک راه عالی برای نشان دادن به مردم چگونه شرکت خود را می تواند کمک به آنها و مردم پشت این نام تجاری.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *