بازاریابی پست مستقیم برای نمایندگی مجاز و فروش خودرو – کار می کند ؟

[ad_1]

بیش از دهه گذشته اینترنت بازاریابی و تبلیغات پیشی گیرد بازاریابی مستقیم به عنوان بسیاری از کسب و کار' اشکال اولیه از تبلیغات است. با توجه به eMarketer تبلیغات آنلاین صرف رشد کرده است بیش از 13 درصد در هر سال از سال 2003 افزایش از یک $ 7.3 میلیارد دلار صنعت در سال 2003 به پیش بینی $ 36.5 میلیارد صنعت در سال 2011. نمایندگی خودرو و خرده فروشان که تمایل به تکیه بر فرم های سنتی بازاریابی و تبلیغات را آغاز کرده اند برای تغییر دلار تبلیغات خود را به عرصه دیجیتال نیز هست.

اما استراتژی های بازاریابی اینترنتی واقعا موثر تر از بازاریابی سنتی مانند پست الکترونیکی مستقیم برای نمایندگی مجاز و فروش خودرو? تا مطمئن شوید استراتژی های بازاریابی آنلاین مانند PPC تبلیغات, بازاریابی رسانه های اجتماعی و موتور جستجو بهینه سازی (SEO) در حال تبدیل شدن به محبوب تر است اما این دلیل ساده محبوب روند و یا به این دلیل است که تبلیغات سنتی به سادگی کار نمی کنه ؟ پس از همه, فقط به خاطر مصرف کنندگان صرف زمان بیشتری آنلاین امروز و#39;t ميانگين آنها به't همچنان به دریافت پست الکترونیکی حلزون و یا تماشای تلویزیون.

در حالی که وجود دارد هیچ پاسخ روشن اخیر آمار و بازاریابی پست مستقیم نرخ پاسخ در خودرو صنعت خرده فروشی برگ ریزان برخی از نور است. با توجه به انجمن بازاریابی مستقیم در سال 2007 خودکار خرده فروشان به طور متوسط یک $ 33.81 ROI برای هر دلار صرف بازاریابی مستقیم – سالم حاشیه. 2010 مطالعه توسط DMA نشان داد که انواع مختلف پست الکترونیکی حلزون به طور متوسط کمترین کلی هزینه در هر سرب – هزینه های پایین تر از آن گزارش شده برای تبلیغات دیجیتال. پست الکترونیکی مستقیم کاتالوگ نشان داد که کمترین کلی هزینه در هر سرب و یا سفارش در $ 47.61 از نزدیک دنبال پست الکترونیکی مستقیم و درج در $ 47.69 و ارسال کارت پستال در $ 75.32. همین مطالعه نشان داد که پست مستقیم نامه به اندازه پاکت نامه تا به حال پاسخ دهی از 1.38% در هنگام ارسال به چشم انداز لیست یک رقم بیش از دو برابر برای خانه لیست های پستی.

خط پایین: در حالی که آن را's عاقلانه نیست به تکیه بر استراتژی های بازاریابی مستقیم تنهایی, پست الکترونیکی مستقیم بازاریابی به وضوح همچنان دوام و مقرون به صرفه استراتژی برای جمع آوری کسب و کار جدید به صورت خودکار نمایندگی و خرده فروشان. البته وجود دارد بسیاری از متغیرها است که رفتن به یک پست الکترونیکی مستقیم بازاریابی مبارزات انتخاباتی است که آن را بیشتر یا کمتر موثر!

در اینجا چند راهنمایی برای نمایندگی های خودرو و خرده فروشان به دنبال بیشتر از خود پست الکترونیکی مستقیم مبارزات بازاریابی:

را پیشنهاد وسوسه انگیزی بیشتر و فوری است. مطالعات نشان داده اند که مصرف کنندگان پاسخ بیشتر را ارائه می دهد که شامل یک کوپن و یا مدت زمان محدود ارائه می دهند. با باریک شدن پیشنهاد's, پنجره ای به یک زمان خاص قاب و معامله juicier مصرف کنندگان بیشتر احتمال دارد به عمل به جای بدفع الو قت گذراندن.

اضافه کردن کلید mailers به پست الکترونیکی مستقیم قطعه. کلید mailers همراه با “خوش شانس کلیدی” مسابقات هستند یک راه اثبات شده برای درایو بیشتر مشتریان خود را به محل نمایندگی. پس از همه, که می تواند مقاومت در برابر این فرصت را برای برنده شدن یک ماشین جدید ؟ یک بار خود را در محل خود showfloor معاملات و کارکنان فروش می توانید انجام دهید بقیه.

آن را آسان تر برای مشتریان برای پاسخ به این پیشنهاد. پست الکترونیکی مستقیم قطعه باید آن را شفاف دقیقا آنچه آنها می خواهند مصرف کنندگان انجام دهید و چگونه می توانید آنها را در مورد انجام آن است. برقراری تماس به عمل چشم نواز و روشن از جمله آسان به دنبال دستورالعمل های چنین به عنوان یک صفحه فرود وب سایت آدرس و تلفن رایگان شماره تلفن و یا هر دو.

استفاده از روزنامه درج. مطالعات نشان می دهد که مستقیم به ایمیل درج پیشنهاد دوم کمترین هزینه در هر سرب و می توان آنها را یک فرصت برای به دست آوردن مشتریان جدید خود را بر روی زمین نشان می دهد. سعی کنید با ارائه یک شماره “مسابقه” را در قرار دادن قطعات که نیاز مصرف کنندگان به بازدید خود از محل نمایندگی برای دیدن اگر خود را خراش کردن اعداد برنده مسابقه است.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *