بازاریابی Oversell

[ad_1]

به عنوان یک فرد که کمک می کند تا صاحبان کسب و کار کوچک افزایش حضور آنلاین خود را و درایو مشتریان خود را به آجر و ملات موقعیت من به طور کامل آگاه از نیاز به بازار B2B, B2C و بازاریابی به طور کلی. اما من متوجه یک روند است که واقعا شروع به تحریک اشکال no drive me crazy! آن است که بازاریابی oversell. شما می دانید منظورم چیست; رگبار “شگفت انگیز” ارائه می دهد از همان فرد (شرکت) در صندوق ایمیل خود و یا ثابت پست مستقیم است که می افتد از صندوق پستی خود را مانند یک آبشار آبشار یا شش لغزنده خفاش بیرون جهنم!

بازاریابی Oversell – موعظه به گروه کر

خوب, بنابراین من می خواهم گفت من واقعا نمی فهمم به نیاز بازار است. اگر ما بازار محصولات و یا شرکت ما را بیشتر به احتمال زیاد به عنوان یک کسب و کار; من نوشت: یک پست وبلاگ در مورد “شما نمی توانید متوقف بازاریابی” بنابراین من واقعا نمی فهمم نیاز به آن است. اما بیا! من مطمئن هستم که آنچه در دوره گرفته شد یا که کشیده و شما را به سمت و به شما گفت که بهترین راه برای بازار به مشتریان خود است به تخلیه آنجا ناخواسته بر روی آنها و نم نم در برخی از اطلاعات مفید را اما آن را متوقف کند!

به عنوان یک صاحب کسب و کار من لازم نیست برای رفتن از طریق تمام چیزهای که من صادقانه شروع به احساس می کنم مثل من بودن من کاین توسط برخی از دیوانه فرد فروش. من نیاز به مفید اینتل و من واقعا نمی دانم که شما به اعتماد است که شما می توانید ارائه آنچه شما می گویند که شما می توانید. من یک صاحب کسب و کار! لطفا با من مثل یکی و نه کسی که به دنبال یک “گرفتن سریع غنی” طرح. در واقع شما با استفاده از زرادخانه خود را به فروش من چیزی است که من ممکن است واقعا نیاز دارید اما من نمی تونم از طریق زمین خود را; شما در حال موعظه برای گروه کر در این یکی و من واقعا می تواند شما را نمی شنوند.

بازاریابی Oversell – شما بخشی از استاتیک

من می توانم شما را نمی شنوند! متاسفم برای این روش نمایشی اما من فقط می خواستم به یک نقطه. من مطمئن هستم که چگونه بسیاری از شما تجربه برخی از چیزهایی که من را خطاب تا کنون, اما اگر شما در میانهی شب بزرگ برای شما به دلیل آن می تواند به شدت آزار دهنده در زمانی که این چیزها اتفاق می افتد. بنابراین شما رفتن به ایمیل خود را چک کنید (من سعی می کنم صبر کنید تا بعد از ناهار من تمایل به از دست دادن بسیاری از صبح من اگر من آنها را چک کنید اول) وجود دارد و یک ایمیل از همان فرد که به شما ایمیل فرستاده دیروز در مورد محصول خود را و امروز “آخرین روز” برای شما را به استفاده از خود را معامله بزرگ است.

و شما نگاه کنید در بقیه از صندوق پستی خود را دارد و حداقل شش تا ده مشابه ایمیل با همین موضوع خط تقریبا. اگر شما در حال خواندن این و شما می دانید که شما در حال گناه از انجام این کار من به شما نیاز به پرداخت توجه; من نه دیوانه در شما نیست تقصیر شما-من سرزنش کسی که به شما آموزش داده 1990s یا اوایل 2000s استراتژی های بازاریابی. من نیاز به شما را به درک چند چیز است که تا حد زیادی خود را بهبود نرخ مکالمات و احتمالا به دست آوردن شما تکرار برخی از مشتریان:

  • مردم به طور کلی آیا پاسخ مثبت به این نوع از تاکتیک های بازاریابی. آنها تمایل به حذف ایمیل خود را حتی بدون باز کردن آن است.

  • از آنجا که بیشتر مردم مثل شما شده اند که ضعیف آموزش دیده در این منطقه از بازاریابی مردم با بمباران مشابه ایمیل های که نگاه درست مثل مال شما. شما بخشی از سر و صدا بخشی از استاتیک.

  • از آنجا که شما را انتخاب کرده اند به استفاده از این شکل از بازاریابی شما را حذف کرده اند مهم ترین جنبه های بازاریابی موفق; ما به شما اعتماد ندارند! چرا که ما نمی دانیم که شما هستند!

بله! هنگامی که شما در بازار برای من با استفاده از نرم و صاف کردن, احساسی و عاطفی, کپی, من می دانم که شما نمی دانید که من ساخته شده و هیچ تلاشی برای ما برای رسیدن به هر یک از دیگر. شما در حال از دست رفته در دریایی از مردم در تلاش برای فروش من چیزی است که من ممکن است واقعا نیاز دارید اما من هرگز می دانید دلیل این که شما باید خودتان را با هر کس دیگری نیست که من, اما من می خواهد به خرید از آنها.

بازاریابی Oversell – شما باعث خرابی آن را برای مردم خوب

خوب, من می دانم که من باید صدا مانند من انجام یک “جری مک گوایر” (McQuire هنوز مطمئن شوید که املای استفاده کنید) و نوشتن یک بازاریابی مانیفست اما من نه. من فقط می تواند آن را ندارد! گوش دادن وجود دارد بسیاری از محصولات خوب و خدمات است که همه ما نیاز داریم و من باور دارم که ما از دست رفته آنها را به دلیل این نوع از بازاریابی oversell. اگر شما یکی از کسانی که بزرگ محصولات و خدمات پس از آن من می خواهم به سعی کنید به شما کمک کند.

بازاریابی ورودی است بهترین راه برای رفتن است. شما به احتمال زیاد نه تنها به کسب مشتریان جدید شما خواهد بود قادر به حفظ مشتریان موجود خود را اگر شما انتخاب می کنید این نوع از بازاریابی است. HubSpot تا به برخی از اطلاعات در مورد بازاریابی بین المللی به درون.

من می دانم که وجود دارد بیشتر محصولات خوب و خدمات در خارج وجود دارد در حال انتظار برای خرید و فروش اگر ما فقط می تواند از طریق تمام استاتیک و سر و صدا. به عنوان بازاریابان ما باید برای انجام بهتر ما را به ماندن مربوطه و می دانم که چگونه مشتریان ما فکر می کنم وقتی که می آید به خرید. ما باید برای اقامت در بالا از مشتریان خود هزینه های روند و عادات و با تمام معنی; توقف موعظه به گروه کر!

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *