برخی از استراتژی های تبلیغاتی برای کافی شاپ خود را کسب و کار

[ad_1]

اگر شما برنامه ریزی برای اجرای یک کافی شاپ کسب و کار شما در حال حاضر باید به فکر راه به بازار و ترویج کافه خود را حتی قبل از اینکه شما آن را باز کنید. بازاریابی تهاجمی را به مشتریان می آیند به کسب و کار شما در droves. برخی از کافی نت ها باید به دنبال سرد مغازه های فروش, مزه کردن قهوه در عین حال قادر به پر کردن خود را در قهوه خانه ها حتی در ساعات اوج. این است که با توجه به عدم بازاریابی و تبلیغات.

انجام تکالیف خود را قبل از اجرای یک طرح بازاریابی. مطالعه جمعیتی در منطقه شما و رقبای خود را. ببینید چه trendiest قهوه خانه در جامعه در حال ارائه به مشتریان خود را. در حال حاضر فکر می کنم بازاریابی تبلیغی است که می تواند ضرب و شتم خود را ارائه و کسب و کار کافی شاپ خود را محبوب تر. شما نمی خواهد که بسیاری از مشتریان برای رفتن به فروشگاه خود را اگر شما فقط تقلید از دیگران است. چیزی بهتر یا متفاوت است.

حتی اگر شما به اصل وجود دارد هنوز هم برخی از پایه های تبلیغاتی لقب که اکثر کافی نت ها باید مانند قهوه و لیوان با آرم خود را بر روی آن چاپ شده. سفر لیوان یکی از مهمترین و به دنبال پس از آیتم های قهوه معتادان می خواهید. شما می توانید این فروش در فروشگاه خود را و یا آنها را در موارد خاص مانند فروشگاه خود را افتتاح و یا سالانه سالگرد.

شما همچنین باید یا دیگر استاندارد اقلام تبلیغاتی مانند پیراهن زنجیر کلید تمبلرس و پد توجه داشته باشید. اگر شما می خواهید خود را تبلیغی موارد دیده می شود بیشتر را به چیزهایی است که مردم واقعا استفاده در خارج از خانه مانند گلف پیراهن کلاه و پشت بام ها, لپ تاپ, کیف و کوله پشتی. برای بازار بالا پایان شما می توانید فروش سی دی با مجموعه ای از موسیقی شما معمولا بازی در فروشگاه خود را.

روش دیگر برای بازار کافی شاپ خود را کسب و کار است که با افزایش دید خود را آنلاین. راه اندازی یک وب سایت که در آن شما می توانید به ارسال مواد مربوط به کسب و کار قهوه. شما همچنین می توانید با ارسال اطلاعیه در وب سایت خود به صورت ویژه ارائه می دهد و مسابقات. ارسال اطلاعات شرکت خود را در سایت خود مانند کافی شاپ, نام, آرم, محل سکونت و شماره تلفن. اضافه کردن یک صفحه برای پیشنهادات انجمن و صفحه تماس.

ترویج یک آیتم خاص در منوی خود را بر اساس این هفته. این محصول می تواند یک نوشیدنی قهوه. شیرینی یا دسر. اعلام تبلیغی را در سایت خود. خود را تبلیغی هیجان انگیز و سرگرم کننده برای تشویق مشتریان به آمده است. شما می توانید یک مسابقه مانند یک قهوه هنر مسابقه در جایی که مشتریان می توانید خود را ایجاد کنید قهوه هنر برنده شدن جوایز. ارسال جزئیات مسابقه و جوایز در وب سایت شما بیش از حد. جوایز می تواند ارزان مانند یک رایگان لیوان قهوه کوپن و یا رایگان تی شرت با آرم خود را.

ارائه قهوه کارت شارژ یک ایده خوب است. آن را مناسب برای هر دو کارکنان و مشتریان است. به جای جستجو برای سکه و اسکناس در کیف پول خود را و یا کیسه های مشتریان می توانند به سادگی با استفاده از پیش پرداخت کارت شارژ به خرید قهوه خود را. آن را بسیار مناسب برای مشتریانی که خرید قهوه در روز است. یکی دیگر از مزیت است که شما به فروش بیشتر قهوه در پیش است.

تعیین یک روز از هفته به عنوان یک هنرمند در هفته است. نقاشان قطع می تواند در کسب و کار کافی شاپ خود را به رنگ. این تساوی در مشتریان کنجکاو به سازمان دیده بان برای حداقل نیم ساعت یا بیشتر. سفارش آنها را در حالی که تماشای آنها. اجازه دهید هنرمندان خود را به فروش نقاشی به مشتریان و شما حتی می توانید یک کمیسیون است. این یک راه بسیار خوبی برای کمک به هنرمندان سرگرم کردن مشتریان و سود بیشتر است. انجام برخی تحقیقات در مورد آنچه که مردم در جامعه خود را علاقه مند خواهد بود و استفاده از آن برای ترویج کسب و کار کافی شاپ خود را.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *