بهترین ایمیل های بازاریابی در سال 2018 – ConvertKit مقابل Aweber

[ad_1]

بازاریابی ایمیل است که *فقط* استفاده بیش از لایک از رسانه های اجتماعی است که در آن یک دارایی است که شما خود را.

است که می گویند که شما می توانید انجام دهید “هر آنچه شما می خواهید” با آن – اما در مقایسه با امثال یک خوراک توییتر (که می تواند شما ممنوع) یک کانال یوتیوب (که می تواند د-کسب درآمد شما) و یا Facebook صفحه (که می تواند سانسور شما یک لیست ایمیل است *هنوز* تا کنون موثر و قاطع راه را برای یک کسب و کار به نگه داشتن در تماس با آن جامعه است.

البته استراتژی و قابلیت های کنار راه که یک سیستم بازاریابی ایمیل متناسب با کسب و کار مدرن چشم انداز است که به ارائه اضافی “گام” در جهان یک “قیف” – اجازه می دهد تا کاربران را به تعامل بسیار عمیق تر و بیشتر به طور موثر با شرکت ها / مردم ارزش آنها. این است بسیار زیبا که در آن ما شاهد ظهور / تجدید حیات از ایمیل های مختلف سیستم عامل (به خصوص آنهایی که پرداخت می شود).

در حال حاضر چشم انداز وجود دارد چندین ایمیل بازاریابی ارائه شده توسط اکثر بازاریابان آنلاین. این خدمات عبارتند از:

  • MailChimp (رایگان)

  • AWeber (شروع می شود در $20/mo)

  • GetResponse (شروع می شود در $20/mo)

  • ConvertKit (شروع می شود در $20/mo)

صادق بودن “کسب و کار نرم افزار” بازار عظیم است – با بسیاری از ارائه دهندگان مختلف برآورده ساختن نیازهای مختلف. برای مثال MailChimp استفاده می شود در درجه اول توسط وبلاگ نویسان که می خواهند به افزایش دسترسی خود را از طریق استفاده از یک “رایگان” سیستم ایمیل. هنگامی که آنها شروع به ساختن پول بیشتر از وبلاگ خود را, آنها تمایل به حرکت بر روی حق بیمه بیشتر ارائه شده است.

دو تا از این حق بیمه ارائه Aweber و ConvertKit در حال حاضر به عنوان “بهترین” mid-tier راه حل های بازاریابی ایمیل. آنها هر دو حق بیمه-تنها (بدون رایگان لایه) و با ارائه کاربران با سطوح مختلف از قابلیت های برای کمک به آنها ارسال ایمیل به مشترکین خود در هر دو “مفرد” (پخش) ظرفیت و “خودکار” (پاسخگوی خودکار) ظرفیت.

درک تفاوت بین این دو این است مهم ترین گام به سوی ایجاد یک بازاریابی پشته است که در واقع با این نسخهها کار برای تولید نتایج…

ConvertKit

تاسیس در سال 2015 توسط ناتان بری این هدف در وبلاگ نویسان / “سازندگان” که مایل به افزایش پیشنهاد خود را با کاربران از طریق ایمیل.

خدمات متمرکز شده است در اطراف فراهم کردن زمینه ای مکانیزمی که از طریق آن متصدی قادر است برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود را از طریق یک سری از “اتوماسیون” ویژگی ها – autoresponders است که به مشترکین امکان دریافت محتوای خاص در زمان های خاص.

این سیستم همراه با ConvertKit تمرکز بر ارائه کاربران با توانایی به انتشار “دوره های آموزشی” را برای مخاطبان خود است منجر به تعداد زیادی از وبلاگ نویسان و سازندگان ثبت نام برای این سرویس.

آن را در حال حاضر تبدیل به یکی از بزرگترین “بازاریابی پست الکترونیک” شرکت های با درآمد (تعداد آنها در دسترس عموم BareMetrics) – با رشد قوی است.

ما در بر داشت تعداد زیادی از توییتر اثرگذارندهها به تصویب رسید سیستم.

Aweber

AWeber در سال 1998 تاسیس شد و لذت می برد یک مقدار زیادی از موفقیت به ویژه به دلیل آن را برای اولین بار به معرفی یک واقعی “پاسخگوی خودکار” سیستم به ایمیل بازاریابی ،

در حالی که محبوبیت آن را کاسته تا حدودی با “جدید” نسل از بازاریابان هنوز هم به راحتی یکی از 5 ایمیل بازاریابی سیستم های.

اصلی ترین مزیت استفاده از Aweber نهفته در سادگی آن – اجازه می دهد تا شما را به ارسال ایمیل چند روز پس از کسی که مشترک به لیست ایمیل های مختلف خود را. این اجازه می دهد تا شما را به ادامه به ارائه محتوای به روز شده را برای مدت زمان اشتراک خود را.

اصلی حرکت نزولی از Aweber نهفته در آن ناتوانی در ادغام و به “اجتماعی” سن. آن را ندارد خیلی از خریت و در نتیجه بدان معنی است که شما تقریبا گیر, تلاش برای بدست آوردن 90 ابزار به کار در سال 2010 است. اگر شما فقط می خواهید برای قرار دادن یک “اشتراک” جعبه در وب سایت شما آن را به خوبی کار می کند… اما اگر شما نیاز به چیزی خاص تر شما می شود بهتر است با استفاده از امثال ConvertKit.

نتيجه گيری

در نهایت انتخاب بین که خدمات شما احساس می کنید بیشتر به کشیده.

Aweber برای منظمتر “بازاریابان اینترنتی” که شاید واقعی مشاوره تمرین و یا در برخی از راه درگیر با “صنعتی” نوع کسب و کار (تولیدی و یا هر چیز دیگری).

Convertkit طراحی شده است که بیشتر به فکر “ران” و تمرکز بر “سازندگان”. این به یک و مجزا مختلف مجموعه ای از “DNA” به امثال Aweber و در نتیجه جذب کرده است بسیاری از “نسل جدید” بازار هستند که به طور معمول بسیار بیشتر “اجتماعی” زرنگ و دانا.

به همین دلیل بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که نگاهی به چگونه شما در حال رفتن به با استفاده از برنامه های مختلف. Aweber است که عمدتا برای افرادی که نیاز به یک سرویس ساده است که رفتن به کار بدون در نظر گرفتن که در آن نوشته شده… ConvertKit است و بیشتر برای کسانی که با تمرکز بر ارائه وبلاگ بینندگان با یک دلیل به “ثبت نام” برای محتوای اضافی.

اگر شما یک هنرمند نویسنده و یا یکی دیگر از “خلاق” نوع ConvertKit رفتن به بهتر است. اگر شما یک بازاریاب فروشنده “آجر و ملات” کسب و کار – AWeber در حال رفتن به بسیار موثر است. دوباره هر دو آنها در همان راه (ارائه ایمیل به کاربران) اما راه های که در آن آنها آن را انجام دهد متفاوت است.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *