بهترین تصویری نکات بازاریابی شما باید بدانید در مورد

[ad_1]

اگر شما مسئول بازاریابی کسب و کار شما نیاز به درگیر شدن با ساخت فیلم برای شرکت شما. هیچ دو راه در مورد آن; های بازاریابی موثر است و در حال تکامل ابزار بازاریابی است که تقریبا هر مدیر بازاریابی می تواند از بهره مند شوند. بررسی نکات در مقاله زیر را برای شروع بر روی ویدئو های خود را از کمپین بازاریابی امروز است.

نترس از مجتمع استراتژی های بازاریابی. این ساده است برای ساخت یک فیلم خوب با تجهیزات اساسی. شما می توانید نشان می دهد مشتریان خود را در محل کار مرکز تولید و یا فقط بحث در مورد تخصص خود را.

ویدئوها به راحتی می توان برای توضیح محصولات یا خدمات خود را به مشتریان بالقوه است. دیدن چگونه یک محصول با این نسخهها کار کمک خواهد کرد که مشتریان خود را درک کنند که چگونه به استفاده از محصول خود را و چرا خرید از شما بهتر است به سایر فروشندگان است. بنابراین یادگیری به فیلم برای توضیح آنچه شما فروش را به راحتی کمک به ساخت پایه مشتری خود را.

پس از انتشار ویدئویی خود را شامل آدرس وب سایت خود را در توضیحات ویدئو. شما همچنین می خواهید که شامل چند کلمه کلیدی که توصیف ویدئو های خود را در توضیحات. این کمک خواهد کرد که کاربران برای پیدا کردن اطلاعات خود و موتورهای جستجو به طور موثر رتبه های ویدئویی خود را. آدرس وب سایت خود را نیز می تواند شامل شود در ویدئو های خود را.

هنگامی که تیراندازی ویدیو آن را خوب است برای نگه داشتن چیزهای ساده و با تجهیزات خود را. در اکثر موارد این ویژگی های درخشندگی کلیپ که دستیابی به نتایج مورد نظر است. برخی از اساسی ترین کلیپ های بازاریابی انجام شده توسط شرکت های بزرگ مانند Dell و یا اپل.

به یاد داشته باشید که چگونه مهم عنوان جاذب است به موفقیت های ویدئویی خود را. بیشتر بینندگان خواهد بود علاقه مند به فیلم های خود را اگر این عناوین را حس و جلب توجه خود را. این چیزی است که باعث می شود آنها بیشتر علاقه مند به موضوع شما بحث. نگاهی به برخی از زمان به اشفتگی فکری موقتی عناوین که خلاق هستند اگر شما می خواهید ویدئو های خود را بازاریابی موفق است.

اگر شما به فکر استفاده از کلیپ های بازاریابی خود را برای افزایش فروش و ترافیک وب سایت و سپس نگاه خود را به رقابت برای برخی از سرنخ. دیدن آنچه که برای آنها کار کنید و سعی کنید به سرمایه گذاری از این اطلاعات است. شما لازم نیست به آنها را کپی کنید اما ببینید چه کاری برای آنها و سعی کنید به آن را برای شما کار می کنند.

نه تنها تکیه بر روی فیلم ها در کمپین های بازاریابی خود را. آنها ابزارهای بازاریابی آنها باید جای خود را به تاکتیک های بازاریابی دیگر. ویدئوها نباید جایگزین ایجاد محتوا مانند نوشتن مقاله و یا وبلاگ نویسی. ویدئوها به سادگی باید مورد استفاده قرار گیرد به منظور افزایش محتوا در کمپین های بازاریابی خود را و برای ساخت لینک خود را در نمونه کارها.

محتوا استفاده می کنید باید جالب باشد. ایجاد ویدئو های خود را واقعا بسته پانچ. محبوب ترین سایت های مانند YouTube می توانید افشای شما را به بسیاری از مشتریان بالقوه, اما وجود دارد هیچ راهی برای جذب آنها را با خسته کننده ، بسیاری از مردم می خواهم به تماشای فیلم که مرتبط هستند. جالب ویدئوها در نهایت افزایش ترافیک.

شاید شما نمی خواهید به ستاره خود را نشان می دهد اما شما نیاز به پیدا کردن یک خوب سخنگو یا طلسم برای کمک به بازار فیلم های خود را. سعی کنید برای پیدا کردن کسی که طبیعی است در هنگام صحبت کردن و به طور کلی باعث می شود مردم در اطراف آنها احساس راحت است. مردم می خواهید به تماشای کسی احساس می کنند که آنها می توانید اعتماد.

اگر شما یک محصول است که بسیار دشوار است به استفاده از, شما باید به ایجاد یک ویدیو است که به گام به گام دستورالعمل برای کاربران است. آنها قدردانی خواهد شد زمانی که شما در زمان به توضیح محصولات خود را به آنها. این خواهد آن را بیشتر احتمال دارد آنها را به شما هنگامی که به دنبال محصولات اضافی.

نگه داشتن در ذهن است که برخی از مردم گشت و گذار در اینترنت با استفاده از صفحه نمایش بزرگ تلویزیون خود را برای نظارت بر. یوتیوب می پذیرد فایل های ویدیویی بزرگ در حال حاضر. نه خود را به نوبه خود بینی در بالا تعریف محتوا. کسی که به دنبال مطالب خود را در یک پنجاه اینچ پلاسما نمی خواهد از شما خرید اگر آنها فقط دیدن پیکسل.

مطمئن شوید که هر تصویری شامل تماس روشن به عمل است. به اطلاع بینندگان خود را که در آن محصولات و خدمات خود قرار دارد و اصرار دارند که آنها بلافاصله. آن را آسان برای بازدید کنندگان خود را به دنبال از طریق با ساخت دستورالعمل های خود را ساده و روشن است. خاص و جسورانه تماس به عمل راه های هوشمند به این نتیجه فیلم های خود را.

کمال است نه خود هدف! شما نمی نیاز به تجهیزات حرفه ای برای ایجاد فیلم های با کیفیت. یک وب کم یا دوربین پایه به اندازه کافی خواهد بود. همچنین, اگر شما یک تلفن همراه با یک دوربین بر روی آن شما می توانید استفاده از آن را برای شما کار می کنند. تا زمانی که شما اطلاعات جامد باقی می ماند و حرفه ای, مردم در حال رفتن به سازمان دیده بان فیلم های خود را.

سعی کنید به اجازه خود را شخصیت منحصر به فرد آمده از طریق فیلم های خود را. مخاطبان خود را عمدتا علاقه مند به دیدن دقیقا آنچه شما باید ارائه دهد. بیشتر بینندگان احساس می کنید که آنها می دانند که شما بیشتر احتمال دارد آنها به توسعه روابط خود را با نام تجاری و نه با رقبای خود را! بسیاری از مشتریان قدردانی فرصتی برای پیوند چهره ای دوستانه به یک شرکت و محصولات و خدمات خود.

فکر نمی کنم در شرایط تک تصویری. فکر می کنم در کل یک سری از فیلم ها که می تواند تبدیل به یک کمپین بازاریابی. اگر شما ایجاد یک نشان می دهد که به نظر می رسد هر هفته در مورد یک موضوع خاص به عنوان مثال مردم خواهد آمد برای دیدن چه چیزی جدید است و شما رشد وفادار بیننده پایه.

هنگامی که شما شروع با بازاریابی شما احتمالا پیدا کردن آن غیر ممکن است برای متوقف کردن. آن را موثر و آسان و مقرون به صرفه و واقعا سریع برای تولید! آن را همچنین می توانید کسب و کار شما در اینترنت, نقشه, افزایش پایه مشتری خود را به سمت راست همراه با خط پایین. آغاز شده و به زودی متوجه پتانسیل خود را در بازاریابی ویدئو.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *