به همین دلیل است که محتوای ویدئویی در حال حاضر بسیار ارزشمند برای بازاریابی ؟

[ad_1]

در امروز's جهان به سرعت گام که در آن زندگی می کنیم بسیار مهم است برای پیدا کردن مبتکر و راه منحصر به فرد برای اطمینان از محصول یا خدمات خود را خارج از غرفه در میان روزافزون سطح رقابت. با استفاده از محتوای ویدئویی است که یکی از مهمترین اشکال جامد بازاریابی و دارای سابقه است که می توان از طریق دهه گذشته است. آن باقی مانده است یکی از قدرتمند ترین و موثر ترین قطعات به یک استراتژی بازاریابی موفق. با پیشرفت های فن آوری در تولید فیلم و اینترنت, محدودیت های گسترده در ظاهر به صورت روزانه. با هجوم ویروسی فیلم آوانگارد و تو رفتگی در دیوار, تبلیغات, it's دشوار است برای دیدن چرا یکی باید't با استفاده از کلیپ های بازاریابی است.

بازاریابی ویدئو نیازی به وقت گیر بودند. آن را امن فرض را که مردم ترجیح می دهند به تماشای یک ویدیو 2 دقیقه ای بیش از 30 دقیقه که می تواند در ارائه اطلاعات همان است. کوتاه و punchy و به یاد ماندنی تصویری بازاریابی می توانید نام تجاری خود را از ناشناخته به شناخته شده اگر به درستی انجام می شود. بیشتر و بیشتر رهبران بازاریابی در حال دفاع است که بازاریابی محتوا باید حداقل نیمی از تمام گزینه های بازاریابی قرار داده و نسبت به یک نام تجاری.

آمار از بازاریابی هفته نشان داد که در سال 2012 به 70 درصد از 100 بالا نتایج جستجو در گوگل شد ، با این یافته ها و پتانسیل با استفاده از بازاریابی شما می توانید خود را افزایش مشاهده اعداد تا حد زیادی از طریق رتبه بندی در نتایج موتورهای جستجو. این شما فراهم می کند یک پلت فرم قوی تر برای بازاریابی خود را در تصویری دیده می شود و شنیده می شود. بعلاوه, اگر شما به خوبی اجرا و بی انتها فیلم تبلیغاتی به عنوان بخشی از ویدئو های خود را در استراتژی بازاریابی شما می توانید با استفاده از تصویری که برای سال آمده است و به دست آوردن قرار گرفتن در معرض بیشتر در طول زمان است. این درست است به خصوص اگر شما را مدیریت برای ایجاد یک ویدیو که ویروسی می رود. این مهم است که به اشاره است که ویروسی ویدئوها تمایل به اتفاق می افتد زمانی که تلاش های آلی هستند و نه مجبور.

بازاریابی ویدئو نیز اجازه می دهد تا یک تیم بازاریابی آموزش و الهام بخش و سرگرم همه در یک بسته بندی. جالب تحقیقات بازار توسط MarketingCharts.com نشان داد که 60 درصد از مصرف کنندگان می خواهم به تماشای یک ویدیو را برای حداقل دو دقیقه اگر این فراهم می کند اطلاعات و آموزش آنها را در خرید آنها قصد را. این است یک راه عالی برای تولید و تظاهرات و یا در زندگی واقعی بررسی چگونه محصول یا خدمات شما کار می کند, در نتیجه اجازه می دهد پایه مشتری خود را به یادگیری در مورد محصول خود را در یک محیط سرگرم کننده با یک شعار الهام بخش برای کمک به آنها را ببینید که چرا آنها باید در انتخاب محصول یا خدمات خود را بیش از بقیه است.

یکی از قوی ترین مزایای استفاده از بازاریابی است که آن را کمک می کند تا شما در رسیدن به یک شبکه گسترده ای از مصرف کنندگان (فکر می کنم میلیون ها نفر) در یک دوره بسیار کوتاه و بدون صرف تمام بودجه بازاریابی است. با کمک مقرون به صرفه و مبتکر و معتبر تولید فیلم شرکت شما می تواند تولید منحصر به فرد و الهام بخش ویدئوها به طور موثر فروش محصول یا خدمات شما. این نه تنها کمک می کند تا شما در رسیدن به پایگاه خود را مخاطب سریع تر, اما آن را نیز اجازه می دهد تا مشتریان خود را به فشار که مطالب برای شما با به اشتراک گذاری ویدئو های خود را در رسانه های اجتماعی. علاوه بر این فن آوری های نوآورانه است که یک شرکت تولید فیلم می تواند به شما تبدیل شده است بسیار بیشتر مقرون به صرفه به عنوان فن آوری های ویدئویی تبدیل شده است بیشتر در دسترس عموم است. این کمک خواهد کرد که شما صرفه جویی در بودجه خود را اما اطمینان از شما دریافت کیفیت و تخصص کمک.

مزایای استفاده از بازاریابی ویدئو متعدد هستند و لیست در دفاع از استفاده از آن رشد می کند بیشتر در هر سال است. برای موفق شدن در امروز's, وحشیانه, بازار رقابتی, شما باید ایستادگی و تصویری بازاریابی را تضمین می کند شما ضربه های متعدد پیام به اهداف در یک بار در یک تکنولوژی زرنگ و دانا راه را مطابق با رو به رشد اینترنت پیشرفت و فن آوری ترفند. با ساخت تصویری بازاریابی یک اولویت برای استراتژی بازاریابی خود را, شما خودتان را برای موفقیت مجموعه برای سال آمده است.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *