بومی بازاریابی دیجیتال

[ad_1]

با توجه به ویکیپدیا بومی تبلیغات:

“… یک وب سایت روش های تبلیغات است که در آن تبلیغ و تلاش برای به دست آوردن توجه با ارائه محتوا در زمینه کاربر's تجربه. بومی آگهی فرمت مطابقت با هر دو فرم و عملکرد تجربه کاربر در آن قرار داده شده است. یک فرم بومی تبلیغات … مشابه در مفهوم به سنتی advertorial. ”

با توجه به advertorial می آید در زیر چتر, بازاریابی محتوا, it's به سختی تعجب آور است که آن را's بسیار محبوب است.

با توجه به محتوای بازاریابی موسسه 94 درصد از بازاریابان در انگلستان استفاده از مطالب تکنیک های بازاریابی.

محبوب ترین مطالب بازاریابی فرمت های عبارتند از:

  • در محل مقالات 90%
  • وبلاگ 78%
  • وب سایت های شخص ثالث 74%

اینها همه درخشان در افزایش مشتری های موجود و تعامل و ارتباط ساختمان به ویژه هنگامی که ترویج از طریق کانال های رسانه های اجتماعی. اما اگر شما می خواهید آنها را به شما نیز کمک کند پیدا کردن مشتریان جدید you're رفتن به رفتن به جایی که آنها هستند – و این بدان معناست که رفتن بومی است.

بومی بازاریابی دیجیتال

همانطور که در بالا ذکر شد, محبوب ترین شکل بومی بازاریابی advertorial – تبلیغات در قالب سرمقاله. در این محیط خواننده خود را بسیار کمتر به فروش می رسد عمدتا به دلیل آنها پناهگاه't به طور خاص برای جستجو بنابراین شما باید مطمئن شوید که شما آنها را ارائه نام تجاری بزرگ-چراغ محتوا.

مقاله اخیر در درام گزارش داد که اگر چه همیشه همیشه دیده می شود به عنوان یک “موثر و پذیرفته ابزار بازاریابی” advertorials در حال حاضر جذب خشم گوگل.

این گزارش در ادامه می گویند که تعدادی از روزنامه های بریتانیا شده بود جریمه با رتبه قطره برای انتشار advertorial صفحات با لینک های جاسازی شده با Interflora بالا بودن مشخصات قربانی.

این گزارش که Matt Cutts (Google's رئیس جستجوی دادن) گفت:

“لطفا مراقب باشید اگر کسی به شما نزدیک است و می خواهد به شما پرداخت به صورت لینک و یا 'advertorial' صفحات را در سایت خود است که با تصویب رتبه. فروش لینک کلیک کنید (و یا کل advertorial صفحات با لینک های جاسازی شده) است که با تصویب رتبه ما را نقض دستورالعمل های کیفیت و گوگل اقدام در چنین موارد نقض. ”

به مطمئن شوید که شما advertorial کند't جذب Google's wrath مطمئن شوید آن است که مفید به خوبی نوشته شده است به شرح زیر تمام سرمقاله رهنمودها و لینک رایگان.

آن را نیز ضروری می دانم که دقیقا به همین دلیل شما're نوشتن آن است.

آنچه که هدف خود را?

  • برای ایجاد آگاهی نام تجاری?
  • ایجاد تعامل?
  • کسب مشتری?

مطمئن شوید که انگیزه های خود را تعریف می شوند از ابتدا و قابل اندازه گیری است – در غیر این صورت نقطه چیست ؟

برنده بازاریابی دیجیتال بازی

رسانه های اجتماعی یک وب سایت بزرگ کلیپ های بازاریابی و استراتژی محتوا هستند همه مورد نیاز اگر شما می خواهید برای ایجاد یک تاثیر اما تنها بالاترین محتوای با کیفیت انجام خواهد شد.

با نگه داشتن مشتری خود را در مرکز همه چیز شما کمک خواهد کرد که شما تولید محتوا است که آنها می خواهند به عنوان خوانده شده. دیجیتال خود را بازاریابی محتوا باید بافت یک وب سایت در سراسر آنها را در همه جا آنها به نوبه خود آنها را در معرض خود را با کیفیت بالا و مطالب آموزنده.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *