تاریخچه مختصری از تبلیغات تلویزیونی

[ad_1]

آن را همه آغاز شد و با رادیو

پخش شد در اصل به عنوان یک ابزار برای شرکت ها برای فروش رادیو. اما هنگامی که نهادهای تجاری متوجه شدم که بسیاری از خانواده ها بودند گوش دادن به رادیو از یک مقدار قابل توجهی از زمان هر روز آنها شروع به کشف این رسانه به عنوان یک راه برای دریافت پیام خود را در سراسر به توده ها. اگر یکی را انتخاب کنید یک رویداد آغاز شد که عصر از رادیو پخش آن را احتمالا خواهد بود برنامه های رادیویی پخش شده از ایستگاه WEAF در شهر نیویورک در تاریخ 28 اوت سال 1922 این بود که ده دقیقه تبلیغات حومه آپارتمان مسکن. کریسمس آن سال چند عمده نیویورک فروشگاه های پیوست نزاع بودند و در حال اجرا تبلیغات برای فروشگاه های خود را.

اواخر 20 رادیویی تبلیغات پیشرفته بود در راه دراماتیک. آن را در حال حاضر توسط آژانس های تبلیغاتی است که در زمان کنترل از برنامه خرید در دسترس در زمان پخش و فروش آن به مشتریان خود را. آنها نیز به کار گرفته خلاق جنبه های تبلیغات و برنامه ها و در واقع حتی ایجاد شده در کل سری که طراحی شده برای فروش یک محصول و یا دیگر. این تلاش راه را برای پیدایش تبلیغات تلویزیونی آن آغاز خواهد شد در چند دهه.

عصر تنها حامی

تمام وقت telecasting واقعا نمی را نگه دارید تا سال 1948 به عنوان آن را در زمان طولانی که برای ایالات متحده به بازیابی از رکود بزرگ و جنگ جهانی دوم است. در آن زمان تعدادی از مجموعه های تلویزیونی درباره این جرم بحرانی لازم در نظر گرفته شود یک رسانه است که می تواند به توده ها. به عنوان تلویزیون کاملا جدید پدیده – یعنی ارائه هر دو صدا و تصاویر متحرک صنعت تبلیغات به این عرصه با احتیاط به عنوان آنها هنوز مطمئن شوید که چه روش بهترین کار برای ترویج مشتریان خود را از محصولات در تلویزیون. به عبارت دیگر باید آن را هنوز هم به عنوان تبلیغات رادیو اما با عکس انداخته یا کاملا رویکرد جدید باید برای رسیدن به مخاطبان تلویزیون در یک معنی دار و موثر روش ؟

پس از مطالعه و بررسی و بسیاری از نظرسنجی ها, آژانس های تبلیغاتی مشخص است که موثر ترین راه برای رسیدن به مصرف کنندگان با یک پیام قوی خواهد بود با ایجاد نشان می دهد که ویژه یک محصول و یا یک خط از محصولات یک شرکت است. از این مفهوم به وجود آمد معمولی تلویزیون را نشان می دهد از سال 1950 از جمله این عناوین به عنوان کرافت, تلویزیون, تئاتر, کلگیت, کمدی, ساعت و کک زمان. به عنوان با رادیو این برنامه های تلویزیونی تولید شده توسط آژانس های تبلیغاتی برای مشتریان خود به جای استودیو به عنوان رایج است در حال حاضر.

این عمل واقعا خوب کار کرده برای مشتریان در حالی که برای. اما به عنوان تلویزیون به دست آورده محبوبیت بیشتر وجود دارد و بیشتر مردم به تماشای این شبکه های تلویزیونی بودند و بالا بردن هزینه های انجام کسب و کار (به عنوان مثال بیشتر چشم = بیشتر از مجموع دلار صرف شده برای رسیدن به همه آنها را) و این فشار رو به بالا بر هزینه ارائه یک تولید بیش از تلویزیون (به همراه افزایش هزینه های ایجاد محتوای جدید) مجبور به یک تغییر عظیم در این رابطه از تمام احزاب: آژانس های تبلیغاتی مشتریان/حامیان مالی و شبکه های تلویزیونی. یک راه حل بود پیدا کردم اگر این بسیار قدرتمند رسانه تبلیغاتی بود برای ادامه به هزینه موثر برای حامیان مالی.

وارد دوران مجله مفهوم تبلیغات

NBC اجرایی سیلوستر L. “پت” ویور آمد تا با یک راه حل است که کار می کند و همچنین می تواند بسیار مطلوب به شبکه. او معرفی مجله “مفهوم” از تبلیغات تلویزیونی است. در این آرایش حامیان مالی خواهد خرید بلوک از زمان (به طور معمول یک تا دو ساعت) در یک نمایش به جای یک اسپانسر برای یک کل نشان می دهد. این ایده که اجازه می دهد انواع مختلفی از حامیان – چهار تا بود تعداد تصور – برای نشان می دهد. مانند یک مجله شبکه را در حال حاضر کنترل محتوا به عنوان یک تبلیغ خواهد “خود” خاص نشان می دهد.

مانند تمام ایده های جدید, این یک اصل مقاومت Masison خیابان اما پس از یک بیت از آزمایش های آنها نشان داد که این روش کار می کنند بسیار خوبی برای انواع بسته بندی-محصولات شرکت های تولید یک ظرفی شبیه بشاخ یا قیف از نام های تجاری مانند پراکتر و گمبل با چنین متفاوت محصولات به عنوان جزر و مد (مواد شوینده) تاج (خمیر دندان) و Jif (کره بادام زمینی).

توسط 1960 مجله مفهوم تحت سلطه تبلیغات تلویزیونی آن را به عنوان تا به حال از. به جای تکیه بر مخاطبان شناسایی با خاص, نشان می دهد, حامیان در حال حاضر گسترش پیام خود را در سراسر برنامه در تلاش برای رسیدن به عنوان بسیاری از مصرف کنندگان به عنوان امکان پذیر است. توانایی به گسترش تبلیغات خود دلار را برای رسیدن به گسترده تر بخش از جمعیت ثابت می شود بسیار موثر برای حامیان مالی. جایی که آنها قفل شده بودند به یک زمان خاص بلوک هر روز یا هر هفته در یک شبکه خاص آنها در حال حاضر می تواند در انتخاب زمان و شبکه های که در آن آنها می خواستند پیام خود را به دیده می شود.

این تکامل از مجله مفهوم تبلیغات واقعا تولد مدرن ترین تبلیغات تلویزیونی. این یک استثنا است infomercial است که واقعا یک بازگشتی به حمایت و نمایش مدل مورد استفاده در اوایل روز از تبلیغات تلویزیونی است.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *