تازه کار, در مقابل تولید فیلم حرفه ای – خواندن تفاوت

[ad_1]

تولید فیلم است که در حال حاضر در میان مهم ترین استراتژی های کسب و کار برای کمک به آگاهی نام تجاری و همچنین افزایش فروش تبدیل. هر نوع از کسب و کار شما در حال اجرا هستند امروز ممکن است به اهرم قدرت بازاریابی به ماندن بگیرید پیش از رقابت است. بسیاری از برندها حتی در خانه ساخته شده و تیم ها برای انجام تولیدات. دیگران با استفاده از هر دوربین به ساقه تازه کار, تصاویری.

تنها مشکل این است که از آن آسان است برای افتراق بین آماتور و حرفه ای محتوا. اگر شما در نظر بگیرید که چگونه موثر این ابزار بازاریابی است که برای هر کمپین بهتر است آن را امتحان کنید و صرفه جویی در پول در حالی که افت کیفیت. مصرف مدرن بسیار مشتاق و بگویید بین کیفیت و جنس بنجل محصولات.

با استفاده از مواد بازاریابی برای تقویت نام تجاری خود را دید بسیار ارزشمند است به خصوص در عصر دیجیتال است. استخدام یک فیلمساز حرفه ای و یا شرکت تولید فیلم در واقع می تواند به شما صرفه جویی در پول و به نمایش گذاشتن نام تجاری خود را در نور مناسب. اشتباه نکنید با استفاده از یک راه حل تازه فقط به صرفه جویی در پول به دلیل آن ممکن است پشت آتش. به یاد داشته باشید هر آنچه که شما را از وجود دارد نشان دهنده نام تجاری خود را و هرگز نمی تواند به عقب گرفته شود. اگر شما تعجب کنید که چگونه آن را ممکن است برای گفتن بین آماتور و حرفه ای تولید فیلم زیر را در نظر بگیرید.

تازه کار, در مقابل تولید فیلم حرفه ای ارائه دهندگان خدمات

  1. عدم متنوع عکس های دوربین – حرفه ای فیلمبرداری می داند چه از لحاظ بصری جذاب است و آنها می توانید به عنوان بسیاری از زوایای خلاق به عنوان ممکن است موثر است. چنین زاویه کمک داستان خود را خلاقانه تر و این افزایش خود را با نام تجاری. با تخصص این حرفه را در هیئت مدیره شما باید امکان استفاده از عکس های بیشتر و صرفه جویی در زمان. یک کار محدود است هنگامی که آن را به تعدادی از عکس آنها زیرا آنها به خوبی در استفاده از تجهیزات و دانستن اینکه چه چیزی زوایای بهترین کار به داستان موثر است.

  2. صدا ضعیف و کیفیت بصری – یکی از بزرگترین اشتباهات هر بازاریاب می تواند ایجاد ویدئو با کیفیت ضعیف به معنای برای اهداف بازاریابی. با محبوبیت محتوای بصری در تمام سیستم عامل آن می رود بدون گفت که مطالب خود را در نهایت ممکن است متوجه, اما پس از آن خواهد شد مورد استفاده قرار گیرد به تمسخر نام تجاری خود را. این بزرگترین خطر برای هر شرکت تجاری که آنلاین. این اغلب اتفاق می افتد زمانی که شما با استفاده از آماتور برای تولید خود را. هنگامی که شما یک متخصص کار برای شما هستند و مطمئن باشید از محتوای با کیفیت بالا به این دلیل که تجهیزات مورد نیاز برای عکسبرداری در دسترس است و مهم خود تخصص های فنی مورد استفاده است. چه بیشتر آنها را درک بهترین از محیط زیست و استفاده از سایر تجهیزات تخصصی از قبیل خارجی میکروفن و دوربین تثبیت کننده سه پایه دست دستگاه ها برگزار می شود برای تضمین کیفیت. دیگر ملاحظات عبارتند از نور است که همه کار می کند نسبت به افزایش کیفیت ویدئو و محتوا.

  3. غیر طبیعی برنامه نویسی – اگر هیچ یک با اسکریپت مهارت های نوشتن در اطراف, شما می توانید شرط می بندم محصول نهایی را روشن و مختصر پیام. بسیاری از ایده هایی که نگاه خوب بر روی کاغذ می تواند کار نمی کند زمانی که شما در حال تولید محتوای بصری. اگر شما تا به حال به تماشای تجاری است که شما نمی خواهید برای تکمیل به علت عدم منطق و سپس به یک متخصص برای جلوگیری از ساخت مشابه.

  4. تکنیک های ویرایش فقیر ویرایش می کشتن حتی بهترین داستان خط تولید فیلم. برای هیچ چیز وجود دارد بسیار به انجام یک بار عکسبرداری انجام شده است اما به صورت حرفه ای ویرایش است که مهم ترین مرحله است.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *