تصویری بازاریابی باعث می شود پیام خود را به راحتی قابل هضم

[ad_1]

مزایای بازاریابی ویدئو

اگر شده است وجود دارد بسیاری از سردرگمی با گوگل's اخیر الگوریتم تغییرات در اصل با توجه به فوربس نویسندگان contently Google تیم می خواهد به دانستن است که شما باید اقتدار خود را در تو رفتگی در دیوار و ارائه خوانندگان خود را با منحصر به فرد و با ارزش محتوا. وجود دارد's هیچ چیز کاملا مانند یک ویدیو به ایجاد این اتفاق می افتد. در این مقاله, ما شما را نشان می دهد که ارزش منحصر به فرد تصویری بازاریابی در کمپین های بازاریابی خود را و چگونه شما می توانید آن را به صورت تصاعدی رشد کسب و کار شما.

بازاریابی ویدئو اطمینان مشتریان خود را

بسیاری از حرفه ای ها زندگی می کنند بسیار شلوغ زندگی می کند. بیش از حد شلوغ در واقع به نشستن و نوشتن وبلاگ خود پست. هنگامی که معتبر, دکتر, اجرا می شود مشغول تمرین برای مثال بعید است که او زمان را به نشستن و نوشتن هفت مقاله از یک هفته به پست در وبلاگ روزانه. و در حالی که اکثر حرفه ای ها اطمینان حاصل شود مقالات خود را در وبلاگ شامل تخصص خود را وقتی که می آید به انتخاب یک دکتر و یا هر حرفه ای دیگر خدمات بسیاری از مصرف کنندگان می خواهید کمی بیشتر اثبات از ایمان خوب است.

با تصویری بازاریابی مشتریان خود را احساس خواهد شد بسیار راحت تر استخدام شما و یا خرید محصولات خود را زمانی که آنها می توانید ببینید که شما در حال حاضر محصولات یا خدمات خود را در شیوه ای حرفه ای. و به نوبه خود آمار نشان می دهد مشتریان بالقوه خود را خواهد شد با تشکر از شما برای این اضافه شده اطمینان: هنگامی که یک مشتری بالقوه نمایش یک صفحه فرود وب سایت است که شامل یک ویدئو او از 1200 درصد بیشتر احتمال دارد به مراجعه خدمات خود را به یک دوست از طریق به اشتراک گذاری . فقط برای کمی اطمینان که's با تشکر از شما!

تصویری بازاریابی باعث می شود پیام خود را به راحتی قابل هضم

آیا می دانید که مخاطبان به یاد داشته باشید 85% محتوای بیشتر زمانی که آن را به آنها داده شده در فیلم به عنوان مخالف به مقاله فرم ؟ چرا این مورد است ؟ آیا شما تا کنون شنیده ام بازاریابان بحث در مورد “پهنای باند؟” به عبارت ساده پهنای باند است که تعدادی از ابزارهای ارتباطی استفاده می کنیم زمانی که ما ارتباط برقرار کنید. برای مثال وقتی ما به دیدار کسی در فرد به بهترین درک پیام ما سنج مکث, زمین, سرعت, و تن. ما همچنین با استفاده از بینایی و حتی در مواردی بو و طعم به درک پیام و متن آن. هنگامی که ما با استفاده از تلفن ما “پهنای باند” باریک تر است چرا که ما نمی توانیم دیدن فرد یا زمینه و نه ما می توانید با استفاده از بسیاری از ما دیگر حواس به درک مکالمه. بدون این ابزار اضافی ما کمتر قادر به به طور کامل درک پیام.

به همین ترتیب بیشتر از پهنای باند شما استفاده از زمانی که شما در بازار بیشتر مخاطبان خود محتضر پیام خود را. این است که چرا بازاریابی بسیار موثر است. به جای فقط قادر به خواندن متن در یک مقاله به عنوان مثال مشتریان خود را از شنیدن و دیدن این پیام بیش از حد. با این اضافه شدن پهنای باند مشتریان خود را بهتر حفظ اطلاعات در تبلیغ خود.

تصویری بازاریابی ایجاد مشتریان

ریتم بینش گزارش می دهد که 76 درصد از بازاریابان برنامه ریزی برای اختصاص بیشتر بودجه خود را به تصویری بازاریابی است. چرا ؟ چرا که آمار نشان می دهد که بازاریابی ایجاد مشتریان. برای مثال استرالیا مبتنی بر خرده فروش پیدا کردم که لیست که شامل یک ویدیو تولید 43 درصد بیشتر سوالات. به همین ترتیب کام اسکور نشان داد که به طور کلی پس از مشاهده یک محصول تصویری بینندگان شد 64 درصد بیشتر احتمال دارد به خرید محصول. و حتی بیشتر به طور قابل توجهی به طور متوسط با ایجاد لذت بخش شما را افزایش می دهد بینندگان قصد خرید عظیم 97%. تصویری بازاریابی کار می کند. دوره.

در خلاصه یک فیلم خوب را گرفتن مخاطبان خود را', توجه, کمک به آنها را درک خود را با نام تجاری و ارزش آنها را احساس راحت با خرید محصول خود را. سپس آن را به آنها را دعوت به گام بعدی و خرید محصول خود را. پس گام بزرگ بعدی در رشد کسب و کار شما: پست تصویری بازاریابی و سپس به نظاره نشست و لذت بردن از تماشای رشد کسب و کار شما!

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *