تعیین قیمت

[ad_1]

ایجاد یک قیمت برای کالا و خدمات همواره دشوار است برای کسب و کارهای کوچک. صاحبان کسب و کار کوچک پیدا کنید پس از رسیدن به قیمت یکی از سخت ترین تصمیم گیری های آنها است و هیچ فرمول جادویی بدون قوانین شرکت و هیچ کس ایده آل روش برای تعیین قیمت وجود دارد اما بسیاری از شاخص های است که می تواند کمک به. آن است که یک ماده از کشف توسط مراقب باشید در نظر گرفتن یک قیمت مناسب برای محصولات و خدمات خود را.

قیمت گذاری نیز مهم بازاریابی تصمیم گیری است. قیمت فروش کالا و خدمات نیز یک عامل کلیدی در تعیین میزان سود (یا زیان) کسب و کار خود را.

پس چه قیمت باید به شما فروش کالا و خدمات ، وجود دارد تعدادی از عوامل موثر بر قیمت شما شارژ.

این خدمات عبارتند از:

• هزینه های خود را

• بازار هدف خود را

• اهداف خود را

• استراتژی بازاریابی خود را و marketing mix

• رقبای قیمت

• سطح تقاضا برای کالا و خدمات

• شرایط بازار و روند

قیمت مناسب است که اغلب تحت تاثیر ترکیبی از این عوامل است و شما تنها باید با ایجاد قیمت خود را پس از دقت در نظر گرفتن همه عوامل موثر بر. درک کاملی از بازار خود را از طریق تحقیقات دقیق و موثر برنامه ریزی و کنترل مورد نیاز است.

قیمت تنظیم یک فرایند مداوم به عنوان بازار خود را به طور مداوم در حال تغییر شما نیاز به انطباق با این تغییر بازار است. بخشی از این فرایند است که به صورت دوره ای خود را بررسی کنید و قیمت هم مناسب در این تغییر بازار ؟

کسب و کارهای کوچک اغلب پرداخت نمی توجه به قیمت های خود را. مشکلاتی که می تواند رخ دهد به عنوان یک نتیجه از این بی توجهی شامل فقیر حاشیه بر روی محصولات و خدمات زیان خاص محصولات و خدمات با توجه به نرخ تورم و عدم مجدد قیمت.

آن را نیز می تواند به معنای تفاوت بین سود و ضرر. اشتراک در UMACS کسب و کار منطقه خبرنامه ماهانه که به شما می دهد ابزار بزرگ راهنمایی و ایده های در مورد چگونه برای مدیریت و رشد کسب و کار شما. مشترک شدن در حال حاضر و دریافت رایگان کتاب های الکترونیکی “روابط است که نشان می دهد سلامت خود را از کسب و کار”. www.umacs-business-solutions.com/umacs-business-zone.html

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *