تفاوت سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک

این نوع روغن اسکید رول پانصد نام دارد ودرمقابل حرارت وآتش بسیارمقاوم است این نوع روغن ازموادشیمیایی مصنوعی تهیه می گردد که ازموادنفتی پالایش نشده است درساخت آن ازموادشیمیایی فسفاته استفاده شده است ومعمولاً درصنایع سنگین ونیز هواپیما یا هلی کوپترهایی استفاده می گردد که سیستم هیدرولیک پرفشاروپرقدرتی دارند رنگ آن ارغوانی است . این خودرو در عین سادگی، طراحی قابل قبولی دارد و اصول آیرودینامیک به خوبی در آن رعایت شدهاست. همچنین کلیه قطعات فلزی این جک دارای شناسنامه فنی و کاملا تست شده و مطابق استاندارد های DIN, ISO بوده و هر گونه تغییر در طراحی برای عملکرد بهتر این جک قابل انجام و دانش فنی آن قابل استخراج و پیاده سازی است. انرژی زمین گرمایی افزون بر تولید انرژی الکتریکی ، کاربردهای دیگری از قبیل گرمایش ساختمانها ، فعالیت های صنعتی و ایجاد مراکز گردشگری برای بهره مندی از خواص درمانی آب گرم درون زمین دارد .

بهترین روغن هیدرولیک فرمان پراید شایان ذکر است روغن هیدرولیک فرمان کاسپین و روغن هیدرولیک فرمان بهران نیز کیفیت مناسبی دارد که البته در بازار داخل خرید و فروش روغن هیدرولیک روغن هیدرولیک فرمان نیز می توان گفت که با روغن هیدرولیک dexron iii h توان رقابت دارد تولید کننده روغن موتور و با کیفیت می باشد. البته علت برتری یافتن آن ها را می توان در ضوابط و معیار هایی دانست که کاملا رعایت گشته و اجرا می شوند. خریدارانی روغن موتور بهران که قصد تهیه و خرید روغن فرمان پراید را دارند، باید بهترین روغن هیدرولیک فرمان پراید را شناخته و به خرید همان نوعی که مورد تایید فروشنده و البته مورد تایید از نظر کیفی می باشد، اقدام کنند.

استقبال مشتریان و افزایش پروژهای هیدرولیکی، ما را بر آن داشت تا اقدام به واردات لوازم هیدرولیک برای سرویس دهی بهتر به مشتریان ، بنمائیم . موتور آن با نمونه ۲ لیتری که برای مسابقات رالی تغییر داده شده بود تعویض شد و در بدنه نیز بادی کیت جدید باریک تری برای حرکت بهتر در مسیرهای باریک طراحی شد. اولین نمونه رالی زانتیا به رنگ قرمز در سال ۱۹۹۳ برای ژان لوک پایلر راننده فرانسوی رالی و برای جایگزینی سیتروئن بی ایکس رالی و شرکت در مسابقات سال ۱۹۹۳ طراحی گردید. زانتیا 2000 SX: این مدل بر مبنای مدل 2.0i16V SX مدل فرانسوی با حذف تجهیزاتی مانند ایربگهای جانبی، سقف بازشو، بال عقب، فلاپهای هم رنگ بدنه، کروز کنترل و حذف تعدادی سنسورهای هشدار دهنده الکترونیکی خودرو و تغییر سامانه صوتی ماشین تولید گردید. یک اهرم برای کنترل با کشش و دیگری برای کنترل با موقعیت هر یک از دو اهرم روی قطاع مربوط به خود حرکت می کند.

در همه نمونه ها ، اتصال کلاهک به بدنه بعنوان یک محدوده فشار درنظر گرفته می شود .این بدان معنی استکه نقطه جوش یا بولت که کلاهک را به بدنه متصل می کنند قطعات با فشار ماندهستند .کلاهکهای ولو اگر چه برای اکثر ولوها لازم و ضروری هستند بیان کننده نوعی نگرانی نیز هستند کلاهکها می توانند فرآیند تولید ولو را پیچیده تر کرده ،سایز ولو را افزایش داده و همچنین نمایان می سازد قسمت اعظم هزینه اصلی از هزینه یک ولو و همچنین منبع اصلی برای ایجاد نشتی در ولو هستند. روغنریزی در هر یک از قسمتهای سیستم هیدرولیک خودرو: روغنریزی یا نشت روغن باعث کاهش سطح روغن در سیستم هیدرولیک خواهد شد که میتواند آسیبهای جبرانناپذیری را به این سیستم تحمیل کند؛ بنابراین دقت داشته باشید که روغنریزی یا نشت روغن در اطراف مخزن یا شیلنگهای هیدرولیک، سوئیچ الکترونیکی لوله فشار قوی، پمپ هیدرولیک خودرو، شیر هیدرولیک و جک دوطرفه میتواند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد هیدرولیک عبدی مشهد لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *