توسعه بازاریابی و ارتباطات بازاریابی استراتژی و برنامه ریزی برای کوچک یا Midsized شرکت

[ad_1]

برنامه ریزی برای سال آینده است که هرگز کار آسانی است. کمبود منابع (افراد و زمان و بودجه) نگه داشتن تا به روز در آنچه که در بازار خود را به دست آوردن کیفیت منجر و بهبود آگاهی نام تجاری و شهرت تبدیل شده اند به طور فزاینده ای دشوار برای همه سازمان ها – برای سود شرکت و همچنین سازمان های غیر انتفاعی. این تبدیل شده است به ویژه در میان ما مدیر عامل که نگران هستند با نه تنها داخلی بلکه بین المللی عدم قطعیت.

توسعه بازاریابی و ارتباطات بازاریابی استراتژی حیاتی است

این باید اولویت خود را. بدون یک استراتژی برای یک طرح وجود دارد راه بیش از حد بسیاری از فرصت های به دست پیگیری و جویدن تا سرمایه گذاری خود را. ROI شما را رنج می برند. زیر را در نظر بگیرید به تمرکز تلاش خود را هنگامی که در حال توسعه استراتژی خود را و برنامه ریزی:

1. تعیین درک و تایید مشتریان هدف خود را و چشم انداز باید در بالای دستور کار خود. برای بهبود سودآوری و بازدهی سرمایه شما باید بدانید آنچه که مخاطبان خود را می خواهد و نیازهای چگونه آنها درک خود را با نام تجاری و چگونگی آن می ایستد تا به رقابت.

مطمئن شوید برای اجتناب از صنعت و شرکت “اسطوره” و “نظرات”. استخدام تحقیقات اولیه و ثانویه به درک مخاطبان خود را. با اطلاعات زیادی در مورد شرکت ها و برندها, آن است که واقعا سن مصرف کننده خواهد بود و برای یک زمان بسیار طولانی است.

2. علاوه بر این به عنوان بخشی از دانش خود را از مخاطبان خود را تعیین اندازه و دامنه های مختلف زیر بخش هایی که امروز وجود دارد و فردا. مثلا می کند مخاطبان خود را شامل زنان و یا آسیایی ها یا اسپانیایی ها? اگر نگاهی به رشد چشمگیر این بخش از جمعیت و تعیین اگر نام تجاری شما نیاز به پرداخت توجه خاص به آنها.

همچنین می دانیم که نسل وای (23 ٪ از جمعیت ایالات متحده) هستند نه یک گروه همگن. در جوانتر پایان (20 – 28 سال) 40 درصد t در حال حاضر زندگی می کنند اجاره رایگان با, خانواده, در, مسن, end (29 – 35 سال) 43 درصد در حال حاضر خریداری یک خانه. با در نظر گرفتن چگونه باید استراتژی خود را متفاوت اگر شما هدف قرار دادن بزرگسالان 55 سال و بالاتر (21 ٪ از جمعیت ایالات متحده)?

3. هنگامی که شما به وضوح درک مخاطبان خود را توسعه منحصر به فرد خود را با نام تجاری و موقعیت. برای انجام این کار ایجاد یک موقعیت تجاری بیانیه. این بیانیه موجز شرح هسته مخاطبان به آنها با نام تجاری کارگردانی شده است و یک تصویر فوتی و فوری از چگونه شما می خواهید مخاطبان خود را به نمایش برند. صدا ساده است ؟ چند دقیقه طول بکشد و سعی کنید برای پاسخ به این چهار مؤلفه موقعیت خود را:

· مخاطبان در خیلی خاص, جزئیات

· رده که در آن شما را کامل و ارتباط آن به مشتریان

· با نام تجاری سود و نقطه تفاوت

· یک دلیل برای مشتری به این باور – فوتی و فوری ترین اثبات

همه بازاریابی و ارتباطات بازاریابی باید جریان از این موقعیت و باید آن را به طور کامل درک و پذیرفته شده توسط همه کارکنان تکرار فروش همکاران و مدیریت.

4. بهبود آگاهی نام تجاری بسیار مهم است اما فقط گام اول است. شما همچنین نیاز به ایجاد تجربه مشتری با لمس هر نقطه از نام تجاری خود را. و این بدان معناست که ایجاد نام تجاری وکالت در تمام سطوح تماس بگیرید. توسعه نام تجاری قهرمانان در هر سطح از خرید و خرید مجدد برای بهبود ROI.

مطمئن باشید این اثرگذارندهها به طور کامل درک, باور و بیان می خود را با نام تجاری قضیه است. و آنها را با ارائه آموزش و ابزار برای انتقال خود اعتماد-شایستگی در یک شیوه ای باور.

در حال توسعه متمرکز بازاریابی و ارتباطات بازاریابی, برنامه ریزی و بودجه

پس از کار سخت در حال توسعه یک استراتژی معنادار تشخیص آن را به همان اندازه مهم است به منظور توسعه یک طرح خاص و بودجه. موارد زیر باید در نظر گرفته شود:

1. شما باید رسانه های بی طرف و فکر باز در حال توسعه خود را برنامه ریزی و بودجه. این بسیار مهم است به درک تفاوت بین “کارایی” و “اثربخشی” و گرفتار نیست تا با آخرین مد روز تاکتیک جدید.

صرف نظر از خاص و تاکتیک های بازاریابی و یا نوع دیجیتال و یا رسانه های سنتی, شما در حال ارزیابی نگه داشتن در ذهن است که هزینه بهره وری لزوما منجر به نتایج موثر. همچنین و مهمتر از همه بهترین منبع ارتباطات بازاریابی اهرم کیفیت پیام و نه تاکتیک های بازاریابی.

2. دامنه و تنوع بازاریابی و ارتباطات بازاریابی تاکتیک های دارای رشد سریع تر از توانایی اندازه گیری برخی از آنها. بازاریابان در حال حاضر در واقع پول خرج کردن بدون دانستن اینکه چگونه آن اثرات سودآوری و بازدهی سرمایه! در نظر گرفتن راه های مختلفی که در آن حدود 450 میلیارد دلار است که انتظار می رود به صرف در آمریکا در سال 2018:

· ارتقاء فروش ($83 میلیارد دلار) تلفنی (60 میلیارد دلار) پست مستقیم (($46 میلیارد دلار) و حوادث (40 میلیارد دلار) برجسته بینی 2018 با ما خدمات بازاریابی هزینه;

· اینترنت ($78 میلیارد دلار) تلویزیون (68 میلیارد دلار) و ترکیبی از رادیو و روزنامه ها و مجلات ($47 میلیارد دلار) پیش بینی شده بود و در بالای 2018 ما رسانه های عمده هزینه های دسته.

منبع: اوج مجموع ما صرف

و در حالی که آن ممکن است شما را متعجب 90 درصد از مصرف کنندگان (و 94 درصد از millennials) هنوز هم استفاده از کوپن. کوپن آمده از انواع خط و رسانه های سنتی اما ایمیل محبوب ترین است. چرا بازاریابان هنوز هم استفاده از کوپن? پاسخ ساده است چون آنها موثر در هدایت خرید. در حال توسعه خود را برنامه ریزی و بودجه تعیین و تشخیص اثربخشی تمام تاکتیک های بازاریابی نه تنها بهره وری خود را.

ROI متمرکز بازاریابی و ارتباطات بازاریابی مشاوران

اگر شما مانند بسیاری از کوچک و midsized شرکت شما و تیم خود را ممکن است نه تخصص و یا زمان برای توسعه ROI متمرکز بازاریابی و ارتباطات بازاریابی, استراتژی, برنامه ریزی و یا بودجه.

حتی عمده مارک های جهانی به دنبال خارج مشاوران. در آوریل مقاله من در مورد رشد چشمگیر مدیریت و حسابداری مشاوره شیوه های (33% افزایش در ایالات متحده درآمد) در هزینه سنتی جهانی آژانس های تبلیغاتی (0.3 درصد افزایش در ایالات متحده درآمد). یکی از دلایل این 2017 رشد از مشاوران است که تمرکز خود را – نه در روند و یا آنچه که در اخبار – اما در بازاریابی و ارتباطات بازاریابی, اثر سودآوری و بازدهی سرمایه.

در حالی که شما ممکن است قادر به پرداخت هزینه های بزرگ جهانی و مشاوران شما باید در نظر استخدام یک بازاریابی و/یا ارتباطات بازاریابی مشاور. این نوع از مردم شما باید استخدام باید:

· تمرکز بر ROI با تجربه قابل توجهی در صنایع b2b و b2c برندهای کوچک و بزرگ و همچنین برای سازمان های انتفاعی و غیر انتفاعی

· توان رسانه ای بی طرف غیر سیاسی به زمین مایل به بخشی از یک تیم و “آن را دوست دارم بگویم” پس انتظاری شکوفا خواهد شد

· باید انعطاف پذیری را در دیگر متخصصان حرفه ای و مورد نیاز به طوری که سربار نیست هزینه های جاری

· دارای اعتقادات قوی برای اندازه گیری آنچه انجام شده است و اندازه گیری آنچه که انجام خواهد شد به بهبود ROI شاید از جمله ارتباطات بازاریابی ممیزی

امروز در چالش محیط زیست تمرکز بیشتر بر روی استراتژی, برنامه ریزی و بودجه می تواند یک راه طولانی به سوی دخالت رقابت و بهبود با نام تجاری سودآوری است. و تازه چشم یک مشاور می تواند یک راه طولانی برای ساخت یک معنی آینده برای نام تجاری خود را.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *