تکامل از کانال های بازاریابی برای رسانه های دیجیتال

[ad_1]

کالیب آویزان پشت خود را بسته تا هر روز هنگامی که او به خانه می آید از مدرسه. او لگد کردن کفش خود را با استفاده از حمام, شاید رفع خود چیزی برای خوردن. از راه دور کنترل می شود برداشت اما جریان اصلی تلویزیون است نه آنچه می آید بر روی صفحه نمایش. از طریق Sony, گوگل, شبکه, جعبه, Caleb صفحة تا یک لیست از فیلم های یوتیوب. او جذب می شود به عنوان او به تماشای یک فیلم پس از دیگری و سپس یکی دیگر و یکی دیگر. زمان پدر و مادر خود را به او بگویید آن را بسته و به مشق شب خود را نه یک شبکه برنامه مشاهده شده است. ششم کلاس نمی توانم به شما بگویم آنچه در Nickelodeon است. شبکه کارتون نفوذ. یوتیوب را بسیار زیاد مجموعه ای از فیلم ها در مورد بازی های ویدئویی و تصادفی چیزهای خنده دار می سم.

کالیب پدر و مادر شروع به تعجب در مورد مزایای نگه داشتن کابل. علاوه بر کاهش کابل تلویزیون مورد علاقه خود را پسر کابل شرکت به تازگی تصمیم به دور چند کانال و آنها را منحصر به فرد در حق بیمه بسته است. این فقط بیش از حد به زودی پس از دیگری افزایش در نرخ ماهانه. ترکیبی از کابل Netflix و گاه به گاه قرمز جعبه در حال حاضر پدر و مادر پرداخت بیشتر در سرگرمی در خانه از همیشه قبل از. اگر خانواده می تواند تبدیل به بیشتر وابسته به خود سونی جعبه و سپس همه آنها را مجبور به پرداخت برای خدمات اینترنت (و احتمالا Netflix بکشد.) اتر راه تاثیر یوتیوب و دیگر فیلم های میزبانی وب سیستم عامل احتمالا به عنوان نقطه اوج در تصمیم گیری کنند.

اخیر مزایای تکنولوژی سوخت اضافه شده به این فیلم, تماشای انقلاب است. ویدیو جدید پلت فرم میزبانی وب سایت ها شده اند ظاهر بیش از همه. HTML 5 ساخته شده در دستگاه پخش ویدئو آن را آسان برای هر کسی که با فضای سرور برای نشان دادن فیلم ها. رسانه های دیجیتال توزیع کنندگان ارائه می کنند و بسته به معنی برای هر کسی که برای ایجاد ویدئو خود را با پلت فرم میزبانی وب سایت. سایت های استفاده می شود که به شما اجازه نمایش گذاشتن عکس در حال حاضر سرشار از ویدئو.

به دلیل همه این بازاریابی از طریق کانال های دیجیتال در حال حاضر طول می کشد در یک نگاه کاملا جدید. صدها نفر از هزاران نفر از کسب و کار و سازمان های دیگر در حال حاضر استفاده از ویدئو برای افزایش نتایج; و آنها این کار را با ارائه محتوای خود را به ویدئو پلت فرم میزبانی سایت های مانند یوتیوب و دیلی موشن, Metacafe و Vimeo. به نوبه خود آنها را به اشتراک گذاری محتوا از طریق پلت فرم به سایت های دیگر نرم افزار ها و وبلاگ ها به محتوای خوب در خارج وجود دارد وضعیت افسانه ای. اینترنت مشهور در حال کشف یک شبه. رفتن ویروسی است که در حال حاضر ارزش تلاش.

چالش برای بازاریابان است که چگونه به ایستادگی کردن در هنگام به اشتراک گذاری محتوا. موفق راه شامل تا کنون-لیست در حال حاضر ساخت و تعاملی رتبه بندی است. از طریق این نرم افزار مناسب از قراردادن قادر mark-up ارائه شده در این سیستم عامل میزبانی صاحبان وب سایت در سراسر WWW هستند لیست و رتبه بندی خود را بالا تصویری میدارد. حتی بزرگتر رسانه های پیوست در بازی (نگاه کنید, فاکس نیوز, بیلبورد و ایالات متحده آمریکا امروز.) برخی از سایت ها انجام می دهند به طور مداوم کار خوب در لیست بهترین فیلم های آنلاین هستند: mashable.com ویکی پدیا و همشهری (در حال حاضر عامل خود را پلت فرم – aol.com.) برای کسانی که نه سرگرم تنها لیست وجود دارد رتبه بندی/رتبه بندی سایت ها که بیننده درگیر است. در علاوه بر این به پلت فرم های ویدئویی میزبان ارائه راه خود را برای بازدید کنندگان به تعامل برخی از این بیشتر مربوط ابرو بالا سایت های رسانه های اجتماعی مانند Reddit StumbleUpon و کاربر با استفاده از قدرت جمعی قضاوت به فیلتر کردن, بهترین کیفیت, ویدیو های ویروسی. دیگر ویدئو های سرگرم کننده به تماشای سایت های مانند Funny or Die و تصویری بر روی صفحه رادار تلویزیون اجازه دهید مخاطبان خود را انتخاب برندگان و بازندگان از محبوب فیلم های آنلاین.

چشم انداز سرگرمی در حال تغییر است. به زودی کوته خط لوله از محتوای تلویزیون جایگزین خواهد شد با سیال و پویا محتوای کانال های که بنیادی از شبکه جهانی وب است. با هجوم دستگاه های جدید و درخشان آسان برنامه نویسی HTML, توانایی برای ارائه بهتر از همیشه تنوع و کیفیت را تبدیل به استاندارد هنجار شده است.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *