تکنولوژی اردو که در اطراف ما بگویید داستان ما

[ad_1]

در بسیاری از زمینه ها شده است وجود دارد تغییر لرزه ای در داستان سرایی است که اخلال در راه ما به طور سنتی بازاریابی انجام داده اند. بیایید در نظر گرفتن این بدان معنی برای راه کسب و کار بازاریابی امروز است.

در یک کلام مردم عادات در حال تغییر و کسب و کار نیاز به انطباق با استفاده از روش داستان سرایی روز ما. در غیر این صورت مردم (مشتریان بالقوه) ممکن است که در آن تجربه مشتری است که بیشتر به شهوت و میل خود را. این مفاهیم برای هر دو B2C و B2B کسب و کار از آنجا که مردم عادت به دنبال آنها هر کجا که بروند.

گفته شده است تقریبا به نقطه خستگی که Millennials هستند که منجر به disruptors به دلیل میل شدید خود را برای استفاده از فن آوری دیجیتال به درجه n ام. چه شده است گفت: به همان اندازه است که ژنرال Xers و افراد متعلق به نسل در حال پشت سر آنها. تداوم ارتباطات دیجیتال تکنولوژی که کشیده از دوران کامپیوتر های رومیزی و در حال حاضر برای گوشی های هوشمند و قرص توضیح می دهد که چرا این نسل روند و نه یک مد زودگذر.

کسب و کار که در آغوش تغییر اجتماعی عادات موقعیت خود را به باقی می ماند مربوطه در این brave new world از omni-ارتباطات به عنوان مثال دیجیتال آتش. کسب و کار است که در ادامه به استوک سیتی تنها به روش های سنتی ممکن است پیدا کردن راه سخت که هیچ کس گوش دادن است. آنها در معرض خطر صدایی چیزی مانند بزرگسالان در محبوب Charlie Brown انیمیشن اگر آنها شنیده می شود در همه.

شاید آن زمان برای یک واقعیت را بررسی کنید. به عنوان توضیح داده شده در اخیر وبینار توسط خرده فروشی مشتری تجربه خرده فروشان احساس می کنم مجبور به فشار پاکت سنت (فکر می کنم فروش جمعه سیاه در روز شکرگزاری) به دلیل میلیون ها نفر از Millennials اخلال در حال تجربه خرید با استفاده از دستگاه های تلفن همراه طراحی شده توسط داده های زمان واقعی و رسانه های اجتماعی به دنبال بهترین معامله با لیزر مانند تمرکز. ظاهرا قیمت مهم به Millennials بیشتر از سنت است.

با توجه به وبینار وای مختل خرید: دنیای جدید متصل خرید,

  • 89 درصد از هزاره خریداران با استفاده از گوشی های هوشمند برای اتصال به اینترنت به صورت روزانه.

  • 55 درصد تکیه بر رسانه های اجتماعی به عنوان منبع اولیه خود را برای خرید اطلاعات و اخبار به راحتی outdistancing تلویزیون است که رتبه ششم.

  • 95 درصد از Millennials اند یا همان حساسیت بیشتری به قیمت سال گذشته است.

  • گوگل و آمازون در حال دور و دور Millennials’ روش ارجح از مقایسه-خرید در گوشی های هوشمند است.

  • 88 درصد در نظر خرید آنلاین و چیدن در فروشگاه به صرفه جویی 10 $در $50 مورد.

پرداختن به این موضوع سر در کتاب اخیر خود آدم ریچاردسون نویسنده نوآوری X: چرا یک شرکت سخت ترین مشکلات خود بزرگترین مزیت ریچاردسون معتقد تجربه مشتری نیازهای در حال تغییر و تحول برای پاسخگویی به نیازهای مصرف کنندگان توانمند در امروز مخل فرهنگ است.

در واقع وجود داشته است bazillions از نقاط عطف در ارتباطات پس از گوتنبرگ مطبوعات از 1440. از آن زمان چاپ شده در رسانه ها به آرامی رشد به تسلط بر چشم انداز تا زمانی که جهان ما پر از کتاب و مجلات و روزنامه ها و تابلوهای تبلیغاتی و پوستر و در نهایت ارزش ترین چاپ همه پول!

اما همه چیز تغییر کرده در قرن 21 است. عناوین امروز به احتمال زیاد در خواندن صفحه نمایش دیجیتال به جای چاپ رسانه است. بنابراین ارتباطات دیجیتال انقلاب snowballed و تبدیل شده است به طوری که همه جا آن را در حال حاضر ارائه یک timelier پیام از یک دستگاه دستی هر جا یکی می رود.

چگونه یک کسب و کار باشیم ؟ بهترین راه این است که با ارائه ارتباطات خود را در تمام راه هایی که مردم آن را مصرف. این رویکرد برای رسیدن به مخاطبان خود را که به نام omni-کانال بازاریابی است. این ادغام تمام انواع ارتباطات به هر دو صورت آفلاین و آنلاین قرار می دهد و رسانه های خود را که در آن مشتریان خود هستند. آن را ارائه می دهد شخصی از رسانه ها پس از آن می توان مصرف شده در راه است که متناسب با مصرف کنندگان شیوه زندگی. به گفته پزشکان omni-کانال بازاریابی مکان های که در آن مشتریان و یا مشتریان بالقوه قطع با نام تجاری خود را به نام “لمس نقاط.” تمام گفته ها وجود دارد حدود 14 رایج ،

یکی از کمتر رایج نقاط لمسی است که به نام علامت های دیجیتال. بر خلاف اینترنت و ایمیل و موبایل و سایر اشکال بازاریابی دیجیتال آن ظهور نقطه لمس اما به دور از یک استاندارد بالفعل. ممکن است فقط بلیط خود را متمایز استراتژی ارتباطی و کاتالیزور برای شروع از مردم صحبت کردن در اطراف دیجیتال خود را آتش-پس به صحبت می کنند.

در اینجا چیزی است که برخی از تحقیقات اخیر نشان می دهد در مورد علامت های دیجیتال:

  • با توجه به دیجیتال مبتنی بر محل video مطالعه توسط Arbitron فیلم ها نمایش داده می شود در گرفتن توجه از حدود 70 درصد از مصرف کنندگان است.

  • داده ها توسط سامسونگ نشان می دهد که 84 درصد از خرده فروشان بریتانیا بر این باورند که علامت های دیجیتال قابل توجهی ایجاد آگاهی نام تجاری – تاکید بر اهمیت حفظ و نگهداری مداوم دیجیتالی متمرکز تصویر نام تجاری برای نشان دادن پویا داستان شرکت شما.

  • قیمت-واترهاوس-Coopers بررسی نشان می دهد که خرده فروشان می تواند به کاهش استرس از تجربه با استفاده از علامت های دیجیتال برای اطلاع رسانی و سرگرم کنندگان در حالی که آنها صبر کنید.

  • به گفته شورای ملی مقاومت جهانی مصرف کننده تحقیقات 87 درصد از مشتریان می خواهید روش های مشابه برای دسترسی به محصولات و خدمات بدون در نظر گرفتن اگر آنها در حال حاضر در تلفن همراه و یا حضوری در محل فروشگاه فیزیکی [think digital signage].

چگونه شرکت خود را در داستان گفته می شود در سال 2016 خواهد شد و هر کسی که گوش ؟ صرف نظر از انواع تاکتیک های شما ممکن است استفاده از به تعامل و گرفتن بهره از مخاطبان خود را در محصولات و خدمات دیجیتال امروز آتش هستند که در آن اکثریت مردم هستند گفتن گوش دادن به و به اشتراک گذاری داستان های خود را. پس از ایجاد یک جامد اینترنت و ارتباطات تلفن همراه, طرح, علامت های دیجیتال کاملا متناسب با یک omni-کانال استراتژی بازاریابی و آن را به خوبی ممکن است یکی از کلیدی دیفرانسیلی را مختل disruptors با چیزی که طنین انداز با شیوه زندگی خود را.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *