جنبشی تایپوگرافی: یک قاتل وب سایت های بازاریابی تکنیک

[ad_1]

گاهی اوقات کسب و کار مردم همه چیز را سخت تر از آنها باید نگاهی به بازاریابی به عنوان مثال. بازاریابی خیلی ساده است هنگامی که شما به حق به آن: کشف عاطفی ارزش ذاتی در آنچه شما فروش و ارائه آن در یک شیوه ای به یاد ماندنی است که شما را متمایز از رقابت است. آنچه می تواند بسیار سخت ؟ البته همه ما می دانیم که شیطان در جزئیات و اجرای پایان تیز از چنگال.

کسانی که می دانند کار ما یا که با خواندن مقالات ما می دانیم که ما توصیه می کنیم فیلم به عنوان بهترین استراتژی برای رسیدن به عمده خود را بازاریابی هدف: ارائه به یاد ماندنی و متفاوت پیام برجسته عاطفی ارزش نام تجاری خود را. و اگر شما به دنبال روند, شما می دانید, ویدیو, پخش, سراسر وب مانند پنیر در تازه تست, نان شیرینی حلقوی, متاسفانه بسیار کمی از این پنیر در می آید مطلوب مزه هموژن بسته است که باعث می شود کمی برداشت.

در حالی که پشت ما ایجاد یک سری از مقالات به نام قاتل مبارزات نمایشگاه بزرگ تبلیغات و اشاره به روش های مورد استفاده ساخته شده است که آنها موثر است. در این سری جدید قاتل تصویری تکنیک های ما به شما نشان می دهد برخی از برش لبه روش ما با استفاده از به یاد ماندنی برای ایجاد افتراق پیام های بازاریابی.

این شروع می شود با کلمات

بهترین مکان برای شروع در آغاز و همه چیز شروع می شود با کلمات است. اجازه دهید آن صورت ما زندگی می کنند نه در عصر طلایی بیان. ارتباطات عصر کلکسیون توسط اینترنت و رسانه های اجتماعی خود را شوق ایجاد کرده است یک برج Babble. فصاحت و وضوح و تاثیر عاطفی از چرچیل روزولت کندی و مارتین لوتر کینگ جایگزین شده اند پیام های فوری, اختصارات پانزده-دوم صدا و 140 شخصیت توییتهایی همه در آینده شما یک مایل-یک دقیقه همه صحبت کردن در همان زمان و در بیشتر قسمت ها خالی از هر چیزی مفید و مرتبط.

اگر شما نمی توانید بیان پیام خود را در برخی از شیوه ای معنی دار و سپس شما را در دردسر هستید از گرفتن بروید.’ شما ممکن است فکر می کنم این است که از مد افتاده اما کلمات را به معنی. این تاری و سردرگمی از آنچه باعث می شود بازاریابی و فروش متفاوت است منجر به یک نسل از صاحبان کسب و کار و مدیران که نمی تواند تولید و یا ارائه یک ریز گردد بیانیه که آنها چه میکنند و چرا مشتریان باید مراقبت.

مشکل این است که اغلب پنهان از آنجا که شما می توانید دور با تعداد زیادی از چرند هنگامی که شما چهره به چهره اما حذف حضور فیزیکی و تعامل انسان از معادله مانند در وب سایت خود را و شما در کل بازی توپ جدید. این یکی از دلایلی است که چرا ما به شدت توصیه تصویری میزبان وب سایت, اما این بحث برای زمان دیگری در حال حاضر ما می خواهیم به تمرکز بر روی کلمات از آنجا که کلمات می توانید ارائه های بازاریابی خود را رویاها و یا آنها می توانید خود را ایجاد کنید بدترین تبلیغات کابوس.

شما به دنبال در اشتباه مربیان

بی پایان وجود دارد, مقالات انبوهی از تجزیه و تحلیل آماری و تعداد بیشماری از مقالات و مقالات سفید در چگونه کسب و کار باید با استفاده از وب را به نفع خود. و مانند بسیاری از کسب و کار نوشتن آن تمرکز بر روی مشخصات بالا شرکت های بزرگ به عنوان منبع تخصص و زرنگ و دانا کسب و کار استراتژی است. خوب اجازه بدهید به شما اجازه می در بر راز کوچک بسیاری از این کسب و کار بزرگ در حال بد اجرا شود و خلاقانه و فکری ورشکسته. بسیاری از آنها در حال اجرا بر روی موفقیت های گذشته از دوران گذشته و مصرف کننده اینرسی است. در پایان کسب و کار است که در مورد قدرت و پول و نه تخصص و نوآوری است. وجود استثنا البته; من بودن سخت احتمالا; اما خط پایین در اینجا است که شما نیاز به نگاه با دقت در آنچه که واقعا کار می کند و به همین دلیل است که مگر اینکه شما بی پایان پشته از پول در دسترس برای دفن رقابت خود را و سیل امواج رادیو و تلویزیون بی تکراری دری وری سخن گفتن تراوش می کند که به بینندگان آگاهی مانند برخی از بیگانه روانگردان مواد مخدر است.

جنبشی تایپوگرافی

در حال حاضر برخی از مردم فکر کردن که این هک این است که او برای رسیدن به این تکنیک است. چرا او فقط به من گلوله ای ، چرا ؟ چرا که اگر شما نمی فهمم که چرا شما در حال انجام چیزی است که شما نباید آن را انجام می دهند. و اگر شما نمی دانید که چرا چیزهایی که شما نمی دانید که چگونه به آنها ثابت زمانی که آنها نمی.

مردم مشغول هستند و با سرعت از کسب و کار سریع است اما اگر شما زمان را به درک چرا و چگونه همه چیز کار می کنند و سپس شما در حال به هدر رفتن مقدار زیادی از زمان و پول است. این امر به مشتریان خود را به عنوان به خوبی. آنها نیاز به جذب و به اندازه کافی انگیزه خود را ارائه ویدئو به جذب پیام با نام تجاری شما. اگر مشتریان را درک نمی کنند که شما واقعا هستند و آنچه شما واقعا انجام آنها هرگز رضایت مشتریان.

بنابراین در اینجا آن است که جنبشی, تایپوگرافی هیجان انگیز و نوآورانه تصویری تکنیک است که ترکیبی از قدرت بینایی و صدا به تحویل معنی دار, به یاد ماندنی پیام بر اساس قدرت کلمات.

این روش دارای ریشه های خود را با حرکت طراحان که در زمان فیلم معروف تک گویی و متحرک کلمات اسکریپت برای ارائه بصری تاکید. آن را یک ایده ساده اما روی حیله و تزویر برای اجرا و زمانی که انجام می شود آن را یک روش قدرتمند برای ارائه یک پیام بازاریابی. این یک تکنیک است که برای دسترسی به هر دو بخش شفاهی و حافظه بصری مراکز مخاطبان خود را به مغز و ایجاد نام تجاری به رسمیت شناختن است که هدف هر بازاریابی ابتکار.

چرا جنبشی, تایپوگرافی, آثار

جنبشی تایپوگرافی نفوذ آگاهی به این دلیل که به صورت پویا ارائه گفتاری و نوشتاری کلمات به عنوان حفظی دستگاه های تقویت کننده هر یک از دیگر. آیا نمی شود فریب خورده به فکر که تصاویری تنهایی را برای هر گونه کسری در اسکریپت. کلمات خود را با ایجاد یک زبان چارچوب تعریف می کند که خود را با نام تجاری; آن ایجاد زمینه که در آن شما می توانید ارتباط خود را با مخاطبان; و آن را اجازه می دهد تا شما را به مالکیت این واژه در نتیجه محدود کردن خود را در مسابقات توانایی برای تغذیه کردن تلاش های بازاریابی خود را. در کلمات هم معنی کلمات می تواند حرکت شما حرکت می کند به عمل و نیست که چه بازاریابی همه چیز در مورد ؟

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *