حرفه ای نقد و بررسی کتاب “101 راه برای موفقیت خود در بازار” توسط جی Miletsky

[ad_1]

در بازار امروز کار خود را 100 درصد مسئولیت خود را از جمله بازاریابی نقاط قوت خود را. متاسفانه بازاریابی می تواند بدخیم به ویژه هنگامی که شما محصول به بازار عرضه شده. صادقانه تلاش می توانید ظاهر متظاهر بنابراین ما دریغ به انجام این کار. در عین حال اگر مردم آگاه نیست و از نقاط قوت خود را, چگونه آنها می دانند که از کجا و چگونه از آنها استفاده کنید ؟

بهترین بازاریابی خود مراکز در اطراف ساختمان روابط و داشتن سرگرم کننده ، موفق بازاریابی خود می توانید در میان چیزهای دیگر, افزایش, جستجوی کار خود را ترویج شرکت خود را و گرفتن یک تکه از نور افکن (یعنی تبدیل شدن به یک رهبر فکری/صنعت مبتکر) و پیدا کردن دوستان جدید.

پس از دوم سه مقاله به طور خلاصه “101” حرفه ای کتاب های منتشر شده توسط دوره های فن آوری است. نویسنده های مختلف برجسته آنچه در آن طول می کشد برای رسیدن به موفقیت حرفه ای در قرن 21 برای هر کتاب است. در اینجا این تاجر و کارشناس بازاریابی, Jason Miletsky. کتاب جدید خود تحت عنوان 101 راه برای موفقیت خود در بازار.”

Miletsky مدیر عامل و مدیر اجرایی خلاق برای پیشرو ارتباطات بازاریابی سازمان در شهر نیویورک است. او یک سخنران برجسته برای شرکت های متعدد و سمینارها و سخنرانی مهمان برای دانشگاه.

“101 راه برای موفقیت در بازار را به خودتان” است که کوتاه خواندن 88 صفحات در خود نکات بازاریابی. شما ملزم به یادگیری برخی از برنامه های جدید برای پیشبرد حرفه خود را. استفاده از Miletsky ایده برای ارزیابی چگونه بسیاری از تکنیک های که شما در حال حاضر ترکیب برای ترویج خودتان تصمیم می گیرید که آنهایی که بهترین متناسب با نیازهای شما.

این کتاب در سه آسان قطعات. این اولین بار است که با عنوان “27 MYM (بازاریابی خودتان حکم);” و ایجاد پایه و اساس خود به خود تلاش های تبلیغاتی. Miletsky نکات عبارتند از:

  1. درک شخصی خود را با نام تجاری. نام تجاری شخصی خود را که شهرت شخصی خود را. آن را کلید موفقیت خود در بازار و حفظ مربوطه در دراز مدت اتصالات. مردم تصمیم می گیرید و به رفتار و برخورد و یا فاصله شما بر اساس شخصیت شما, حس از سبک و ویژگی های منحصر به فرد چه و چگونه شما آن را می گویند تعهد از طریق دنبال و آنچه شما به طور بالقوه به جدول به ارمغان بیاورد.

22. انجام کاری خاص را به ایستادگی کردن. انجام چیزی است که شما جدا از جمعیت و شما به خودتان پیدا کنید در تقاضا بیشتر است. پیشنهادات شامل نوشتن یک کتاب و یا مقالات برای چاپ در نشریات آنلاین ضبط یک سری از وب سایت فیلم و برگزاری یک سمینار.

27. نمی دهد-آن را نمی خواهد یک شبه اتفاق می افتد. “خودتان بازاریابی یک فرایند است که می گوید:” Miletsky. در آن طول می کشد زمان برای دیدار با افراد جدید و ایجاد یک زیر. استقامت.

بخش دوم با عنوان “بسیاری از وب است.” Miletsky تاکید می کند که به طور موثر خود در بازار امروز, شما نیاز به شامل وب. “شبکه های اجتماعی ممکن است به مرگ پایین کمی بیش از زمان, اما آن را در اینجا به ماندن بگیرید,” او می گوید. برای فضا علاقه Miletsky فرض شما باید یک دانش پایه از سه بزرگ شبکه های اجتماعی: Facebook, LinkedIn و توییتر. اگر نه او طرفدار یادگیری ویژگی های خود را به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. نکات برجسته عبارتند از:

28. ایجاد شبکه های اجتماعی بخشی از زندگی روزمره خود را. شبکه های اجتماعی می کند نیاز به زمان و تلاش است. می توانید آن را در حالی که قبل از شما نتایج را ببینید. “این می تواند خسته کننده باشد چرا که به لطف سرعت وب سایت, اکثر مردم از دست داده اند صبر و شکیبایی خود را به اجازه می دهد همه چیز اتفاق می افتد در طول زمان می گوید:” Miletsky. ترکیب شبکه های اجتماعی به زندگی روزمره خود را با استفاده از 3 سایت. ارسال یک e-mail انفجار یک بار در ماه به مخاطبین شما. اطلاع رسانی آنها را از خود پست جدید در وبلاگ و اطلاعات دیگر.

63. نام خود را در یک URL. مطمئن شوید که شما امن نام خود را به عنوان یک URL. خوب بازاریابی برای هر یک از فعالیت های آنلاین شما شما در تعامل است. دفاعی مانع از آن شخص دیگری از میراث تاریخی و نام خود را به عنوان شما را تبدیل به بهتر شناخته شده است.

69. پخش آنچه شما بنویسید. دریافت به URL برای هر پست وبلاگ شما در نوشتن و یا اظهار نظر شما را در شخص دیگری وبلاگ (کوتاه کردن آدرس از طریق بیت.ly یا برخی دیگر کوتاه خدمات). پخش آن را در توییتر و استفاده از آن در LinkedIn مکالمات و ارسال آن مرتبط Facebook گروه و خود را در Facebook دیوار.

“وجود دارد زندگی آفلاین-دریافت و دیدار با مردم واقعی” است Miletsky سوم پیام. در میان پیشنهادات عبارتند از:

78. تبدیل شدن به یک به طور منظم. مکرر در مکان های مختلف. در طول زمان افراد را تشخیص چهره خود را به ارتباط آسان تر است.

82. به دنبال فرصت های عمومی زبان. ملاقات افراد متعدد همه در یک بار. یک سخنران برجسته در یک اتاق پر از مردم گوش دادن. سخنرانان فرمان توجه هستند و نقاط کانونی برای شرکت کنندگان و بسیاری از شما می خواهید به دوست شما پس از آن.

101. را دنبال کنید تا یک مراسم. مطمئن شوید که شما را دنبال کنید تا با هر تماس در عرض 24 ساعت پس از اتصال اولیه. ارسال سریع ایمیل به یادآوری تماس های جدید که شما هستند و چگونه شما را ملاقات و گفتگو کرده بود. پیشنهاد می کنم یک جلسه آینده زمانی که شما احساس منافع متقابل است.

شش ضمائم غنی سازی کتاب; با اولین لیست Miletsky را بالا 30 توییتر ابزار. “توییتر یکی از مطلق بهترین راه برای گرفتن مردم را به اطلاع شما” او می گوید. تاییدیه عبارتند از:

  • Tweetdeck. فراهم می کند و ستون های متعدد اجازه می دهد تا به طور همزمان نظارت از مردم شما به دنبال توییت ذکر شما پیام های مستقیم و هر کلمه/گروه شما را انتخاب کنید.
  • Twitterholic. چک های خود را رتبه بندی نسبی و نمودار پیروان خود را در طول زمان.
  • در نزدیکی توییتهایی. افزایش بازاریابی محلی مورد نظر با وارد کردن موقعیت جغرافیایی/کلید واژه. سایت نشان می دهد که مردم در آن شعاع است که متناسب با توضیحات.

“که شما باید به دنبال در توییتر” لیست پیوست B و جزئیات 31 فعال لینک کلیک کنید برای پیدا کردن خوب مردم به دنبال در سایت. شامل:

  • 25 SEO تجارت.
  • 50 کاربران به دنبال یافتن کار.
  • بالا 237 نفر را در توییتر دنبال کنید که شما را دنبال خواهد کرد و برگشت.

جامع ترین ضمیمه با عنوان “استراتژی برای موفقیت” مشخص می کند که چگونه به حداکثر رساندن دستاوردهای خود را در محل کار. آن نه راهنمایی شامل “تجسم موفقیت” و “یاد بگیرند که چگونه به پیشبرد داخل شرکت;” که دارای 30 جستجوی روح سوالات مربوط به دنبال یک موقعیت مدیریت. کسانی که نمایش داده شد عبارتند از:

  • آیا شما از سرنوشت ؟
  • شما می توانید خودتان را با آرامش و عینی دست زدن به بحران شرایطی ؟
  • آیا شما بهترین خود را انجام دهید کار تمام وقت ؟

دیگر ضمائم برجسته LinkedIn گروه حوادث شبکه و دیگر شبکه های اجتماعی.

بازاریابی خودتان است و دیگر یک گزینه است. برای لذت بردن از زندگی حرفه ای طولانی مدت موفقیت یاد بگیرید و با سنگ تیز کردن یک فرایند است که برای شما کار می کند; و از آن لذت ببرید انجام آن.

تکمیل Miletsky پیام با Rashika فرناندو “101 موفقیت شغلی راهنمایی” و Carol A. سیلویس را “101 راه برای خودتان ضروری در محل کار” پرش به شروع زندگی حرفه ای خود را اعم از شاغل و بیکار چاشنی و یا تازه کار.

شما می توانید به دنبال نویسنده در توییتر در http://www.twitter.com/jaymiletsky.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *