حقیقت و آمار – برخی از مواد غذایی برای فکر

[ad_1]

چندین سال پیش در دانشگاه, من یک دوره در زمان تجزیه و تحلیل آماری و یاد گرفتم که چگونه آمار را می توان به یک چیز می گویند و تفسیر می شود یکی دیگر از راه. من یاد گرفتم که از طریق آن دوره که باید یک سند با وضوح چگونه آمار مشتق شده بود چه مربوط به فرضیات ساخته شد چه حجم نمونه بود, چه نوع از افراد هدف قرار گرفتند به ارائه پاسخ به عنوان بخشی از جامعه آماری که نمونه چگونه نتایج را تفسیر می شود و هدف این است که با ایجاد آمار شد مورد استفاده قرار گیرد.

مصرف این افکار بیشتر, I'd خواهم برای شروع کردن با یک زن و شوهر از “نظر آماری” استفاده می شود در این زمینه تجزیه و تحلیل برای کمک به من را به من پايه نقطه برای این مقاله.

درخواست تجدید نظر به جهل: یک مغالطه منطقی: با توجه به فقدان شواهد به شواهد نبود. اگر چیزی است که شناخته شده نیست به غلط فرض کنیم که درست است; و یا اگر چیزی است که شناخته شده نیست درست باشد فرض کنیم که این غلط است. برای مثال اگر من هیچ دلیلی برای فکر می کنم که هر کسی در تاجیکستان خواسته من خوب است که شواهدی وجود دارد که هیچ کس در تاجیکستان خواسته های من هست.

میانگین: مبهم مدت است. اغلب نشان دهنده میانگین حسابی, اما همچنین می تواند معنی ميانه و ميانگين هندسی وزن و معنی – که برگرفته از گنجاندن عوامل خارجی و وزن این عوامل به استخراج یک نتیجه, در میان چیزهای دیگر. مراقب باشید اگر برخی از گزارش شما به عنوان خوانده شده نقل قول ها به طور متوسط و بدون روشن ساخت که به طور متوسط است که به نقل از.

تعصب: یک روش اندازه گیری گفته می شود مغرضانه اگر متوسط آن را می دهد یک پاسخ است که متفاوت از حقیقت است. تعصب است و انتظار می رود تفاوت بین اندازه گیری و حقیقت است. برای مثال اگر شما در مقیاس با لباس که تعصبات وزن واقعی اندازه گیری به بالاتر از توان واقعی خود را وزن.

نمونه: یک نمونه کشیده شده آن راحتی است و احتمال نمونه. برای مثال من ممکن است یک نمونه از نظرات و تنها درخواست من از 10 نزدیکترین همسایه است. خواهد بود که یک نمونه از راحتی خواهد بود و بعید است که نماینده واقعی مخاطبان هدف از اندازه قابل توجه است که می تواند به من نتیجه ای که واقع می شود قابل استفاده به عنوان بخشی از یک جدی بررسی. یکی همیشه باید جلوگیری از انجام نظرسنجی راحتی با استفاده از نمونه اگر کسی علاقه مند است در واقع انتشارات حقیقت با یک نمایشگاه درجه یقین است.

شما رانش من به عنوان به آنچه که می تواند انجام شود به دستکاری آمار اگر شما در حال تلاش برای ایجاد یک نقطه که شما می خواهید برای ایجاد. بنابراین اغلب آمار مشترک هستند این راه را با دیگران به تلاش برای ایجاد رفتار مطلوب در برخی جهات معمولا به نفع خالق آمار.

در حال حاضر من'm نه گفت: آمار تولید با قصد عمدی برای گمراه کردن. اما حتی اگر آنها تفسیر نادرست توسط گیرنده اطلاعات آماری شما شکست خورده اند در کار خود را به استفاده از آمار به بیان دقیق و اطلاعات قابل استفاده است که می تواند در عمل توسط مصرف کننده خوردن آمار.

اجازه بدهید شما را به یک زندگی واقعی به عنوان مثال از اینکه چگونه هر دو ابهام و یا حتی ممکن است به قصد گمراه می خزش به ایجاد آمار که من اغلب پیدا کردن که نشان داده در چنین مکان هایی به عنوان ارائه اطلاعات-گرم ،

من به تازگی بازدید شده یک آمار در مورد اشتراک گذاری مطالب در Facebook. نمودار عنوان گفت: “تصاویر به اشتراک گذاشته شده بیشتر در Facebook” و آن را نشان داد یک نمودار به تصویر می کشد که حدود 80 درصد یا بیشتر از کل سهام در Facebook انجام می شود به اشتراک گذاری تصاویر – به اشتراک گذاری مطالب دیگر مانند ویدئوها برای مثال بودند پایین در حدود 5% طیف وسیعی از محتوای به اشتراک گذاشته.

یک فرد تفکر سطحی بعد از دیدن این آمار می گویند ممکن است به خود یا خودش: “Wow – I'd بهتر تمرکز بر ارسال تصاویر به Facebook به جای ویدئوها.” آنچه در این آمار که اساسا فقط نمودار میله ای ساده به شما بگویم نه این بود: چه کسانی و چگونه بسیاری از مردم شد و نمونه برای تولید این آمار; دلیل این سطح از تصویر های که اتفاق می افتد – به این دلیل است که مردم می خواهید برای دیدن تصاویر بیشتر از ویدئوها و یا آن را احتمالا که:

  • بنابراین تعداد کمی از مردم می دانم که چگونه به ایجاد و آپلود ویدئوها و فیلم ها مقدار زیادی از کار برای ایجاد چند تا رسیدن آپلود ؟
  • یا به این دلیل است که هر کس یک تلفن همراه قادر به گرفتن تصاویر این روزها که بسیاری از 1.8 میلیارد Facebook کاربران در حال آپلود تصاویر خود و خانواده و حیوانات خانگی خود را تعطیلات خود را و یا جایی که آنها می خوردند شب قبل از ؟

به عنوان یک کسب و کار حرفه ای فرد و بازاریاب اینترنت من از سوی دیگر می دانیم که Facebook را دوست دارد برای دیدن شما ها ویدئوها و اگر شما ها یکی از آنها را “رسیدن” بسیاری از مردم با آن بدون من حتی نیاز به “افزایش” پس از آن به آن را دریافت و مشاهده وجود دارد; در حالی که با تصویر, تبلیغات, من اغلب به فشار تصاویر را به مردم و “افزایش پست آنها را” برای پرداخت هزینه به Facebook به آنها را به عنوان به طور گسترده ای پراکنده به عنوان فیلم های من هستند. یک مثال به تازگی یک تصویر و متن آگهی من به تازگی نوشته شده و بدون افزایش ارسال به تنها 22 نفر. یک ویدئو من به تازگی ارسال به Facebook در همان هفته رسید 1,368 مردم بدون اینکه افزایش ارسال شده است.

پس نتیجه گیری من از مشاهده های “نمودار” آماری که من دیدم روز دیگر این است که کسی خواندن آن را بدون درک آنچه در آن به معنای می تواند نادرست تصمیم گیری کسب و کار به دلیل آمار مانند که و شروع به استارت کردن تصویر بر اساس تبلیغات در حالی که به طور کامل نادیده گرفتن ایجاد فیلم. هر دو نوع محتوا را با استفاده از آنها به عنوان تبلیغات برای کسب و کار اما توجه داشته باشید که برای دریافت تصاویر خود را در مقابل مردم هزینه خواهد شد شما بیشتر دلار تبلیغات از یک آپلود تصویری خواهد برای رسیدن به معادل مقدار از مردم است.

بنابراین تنها چیزی بود کسی که هل دادن آماری تصویر به جهان تلاش صمیمی? چه بود او هدف? و چگونه باید من را خوانده و استفاده می شود که اطلاعات به اشتراک گذاشته شده برای من فایده ای دارد ؟ به وضوح در اطراف پست فقط بود't وجود دارد …

به این نتیجه من می خواهم به فقط دست از توصیه های زیر برای کسانی که انتشار آمار: اگر شما یک بازاریاب تلاش برای منزل یک فکر یا ایده برای دیگران به درک از طریق یک آمار لطفا:

  1. درک اینکه چگونه مردم به احتمال زیاد واکنش نشان می دهند زمانی که آنها مشاهده آمار
  2. باید صداقت به عنوان شما در حال حاضر آمار به دیگران در حالی که بازاریابی به آنها.
  3. اضافه کردن اطناب به توضیح آنچه در این آمار به معنی جوهر از آنچه در آن است گفت: زمانی که به اندازه کافی وضوح در آمار خود را.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *