درک استراتژی بازاریابی و چرا شما باید یک

[ad_1]

بسیاری از شما را در درک مفهوم اساسی بازاریابی است. اما به اطمینان حاصل شود ما همه در همان صفحه در اینجا مختصر یادآوری است.

تعریف بازاریابی: بازاریابی ضروری فرایند موثر در ارتباط با ارزش محصول خود و یا خدمات به مشتری مورد نظر خود را پایه.

هدف این است که به اوج علاقه خود را به اندازه کافی اجازه می دهد آنها را به اقدام و خرید محصول یا خدمات شما. شما واقعا انجام یک کار شگفت انگیز اگر مشتری خود را پس از آن اشاره یکی دیگر از مشتری.

اگر شما یک کسب و کار و شما اعتقاد ندارند در روند بازاریابی, من به شدت توصیه شما را دوباره فکر می کنم خود را به طور کلی استراتژی کسب و کار. شما مطلقا نیاز به بازاریابی برای جذب مشتری مربوطه پایه به فروش محصول خود و یا خدمات و باید یک شانس واقعی در سود ساخت.

در حال حاضر که با شما گرفته شده مختصری از کارایی که برای بازاریابی چیست و اهمیت گام بعدی این است که در حال توسعه یک استراتژی بازاریابی است.

چه استراتژی بازاریابی?

یک استراتژی بازاریابی خود را کمک خواهد کرد سازمان برای توسعه بهینه ترین فرایند تمرکز خود را از منابع کمیاب در تبدیل فرصت ها.

هدف خود را با یک استراتژی بازاریابی است که به افزایش مجموع فروش خود را به سازمان در دستیابی به این هدف پایه مشتری و ایجاد مزیت رقابتی است که پایدار است.

هنگامی که شما در حال توسعه یک استراتژی بازاریابی شما باید به در نظر گرفتن جامع بازاریابی اهداف سازمان خود را. این شامل بلند مدت و کوتاه مدت اهداف بازاریابی.

ممکن است شما را به گزش کوچک قبل از اینکه شما قادر به بلع میزان موفقیت شما مطمئن شوید که برای رسیدن به یک استراتژی موثر. این اطلاعات به شما اجازه می دهد به منظور توسعه یک طرح بازاریابی کامل. شما می توانید در هر نقطه بدون برنامه ریزی جامد.

ارتباطات به عنوان بخشی از یک استراتژی بازاریابی

به منظور توسعه عالی استراتژی بازاریابی شما باید انجام تحقیقات در بازار هدف به می دانم که دقیقا چگونه مشتری خود را ترجیح ارتباطات است.

به یاد داشته باشید بازاریابی است که به طور موثر ارتباط با ارزش محصول یا خدمات شما به مشتری. اگر شما درک روشنی که چگونه به بهترین ارتباط خود را با هدف قرار دادن مشتری در استراتژی بازاریابی خود را بی اثر خواهد بود.

این به چه معنی است ؟ انجام تحقیقات برای تعیین اگر مشتریان شما نیاز به یک دستیار ویژوال شنوایی دستیار و یا چیزهایی که آنها می توانید لمس و احساس در جهت تبدیل شدن به متصل به محصول یا خدمات شما.

برای مثال من شنوایی. آن را مفید برای محصولات و خدمات من علاقه مند به صدای جرنگ جرنگ به شعار خود را برای کمک به من به یاد داشته باشید برای خرید محصول خود را.

زمانی که من در فروشگاه هستم اگر من راه رفتن گذشته یک مورد من نیاز دارند و من می توانید ببینید این محصول و پس از آن به یاد صدای جرنگ جرنگ, من خودم ساخت یک خرید بار بیش از نه اگر من نیاز به محصول و یا خدمات در زمان.

در استراتژی خود را, شما ممکن است به منظور توسعه یک ترکیب برای دیدار با نیازهای بازار هدف خود را. این کشف راه را مشتری خود را به شما نیاز به برقراری ارتباط ارزش.

ترکیب محصول به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی موثر

این مهم برای اطمینان از استراتژی خود را به یک مشتاق تمرکز بر ترکیب محصول است که باعث می شود مشتری خود را به واکنش نشان می دهند. این به چه معنی است ؟

یک محصول مخلوط را به در نظر گرفتن خطوط مختلف از محصولات ارائه شده به بازار هدف. اجازه دهید آن را یک گام بیشتر برای اطمینان از درک درستی به دست آورد. برای مثال اگر شما فعالیت های ورزشی فروشگاه کفش در خدمت تمام اعضای خانواده چه نوع محصولات باید شما را به اطمینان حاصل شود که شما یک محصول سودآور مخلوط ؟

کفش های ورزشی داده می شود. سپس به تعریف شما ارائه خواهد شد کفش رشته ها. یکی دیگر مربوطه ارائه خواهد بود جوراب و کفش پاک کن. این مهم به پیش بینی نیازهای مصرف کننده هدف. کفش های ورزشی نیاز به برخی از لباس. بنابراین آن را حس می کند کامل برای اضافه کردن پوشاک ورزشی به محصول خود را مخلوط.

همچنین در نظر گرفتن نوع دو و میدانی مشتریان هدف خود را علاقه مند هستند. شاید مشتریان خود هستند دونده, بازی بسکتبال, بازیکنان, بازیکنان بیس بال و یا بازیکنان فوتبال. شما باید یک ترکیب است که مربوط به بازار هدف خود را.

محصول خود را مخلوط باید راست باشد. این اطمینان خواهد داد که شما متوجه حداکثر سود از مشتری هدف خود را. شما باید مایل به قرار دادن در کار به عنوان این دانش را نمی خواهد آمد بدون انجام تحقیقات گسترده.

به همین دلیل است که یک استراتژی بازاریابی بسیار مهم است و چرا شما نیاز به یک?

صرف نظر از اندازه سازمان خود را, شما نیاز به یک استراتژی بازاریابی است. مزایای بسیار بیشتر از زمان و سرمایه گذاری های مالی می شود ساخته شده برای ایجاد استراتژی موثر.

تغییر در صنعت و هدف قرار دادن نیازهای مصرف کننده

گذشته از رفع نیازهای مشتری هدف خود را با یک استراتژی بازاریابی موثر, شما همچنین می خواهد یاد بگیرند که نقاط قوت و ضعف خود به عنوان بازار تکامل می یابد.

هدف این است که برای ایجاد یک مزیت رقابتی پایدار در نتیجه شما نیاز به دانستن آنچه شما خوب هستند. استراتژی بازاریابی باید به شما کمک کند اقامت فعلی با تغییر روند صنعت و لازم استراتژیک تنظیمات به منظور باقی می ماند ارتباط با مشتری خود را.

برای مثال اگر شما یک کسب و کار هستند و شما در حال حاضر به اجرا در رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از خود را به طور کلی استراتژی بازاریابی شما ، فن آوری است که حاکم بر جهان ما زندگی می کنند. مشتریان خود را در حال حاضر و در تماس از طریق رسانه های اجتماعی. شما باید متصل به ماندن متصل.

بازاریابی دیجیتال داغ است! بسیاری از کسب و کار با استفاده از تلفن همراه در زندگی خود هدف مصرف کننده. بازاریابی دیجیتال اجازه می دهد تا برای یک کسب و کار برای تبلیغ در دستگاه های تلفن, گوشی های هوشمند, تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال (این واقعا سرد) و دیگر دیجیتال دوستانه دستگاه.

این است که بخش عظیمی از بازاریابی اینترنتی است و تنها رفتن به بزرگتر. این است که باید در استراتژی بازاریابی خود را.

ایمیل بازاریابی استراتژی های دیگری است که به رشد ادامه دارد. این است یک راه عالی برای اقامت در ارتباط با مشتری خود را بر اساس اجازه. این به چه معنی است ؟ مشتریان شما با ارسال پیام خود را به هر ماه به طور خاص درخواست برای اقامت در تماس باشید. این احتمال فروش معاملات!

سازمانی رشد

استراتژی بازاریابی خود را نیز باید کمک به شناسایی مناطق برای گسترش کسب و کار. هر کسب و کار است که رویای در حال رشد است. این به طور معمول مشخص شده در بیانیه چشم انداز خود را.

استراتژی بازاریابی خود را خواهد شد و سپس شما را در مسیر درست برای کمک به رسیدن به مشتریان بالقوه جدید شما خواهد شد به عنوان یک نتیجه از رشد. رشد بزرگ و پایدار اگر شما قادر به مقیاس کسب و کار خود و در یک موقع و مربوط به مد.

همانطور که قبل از شما ممکن است به طور کلی دانش به عنوان ایده و اهمیت بازاریابی است.

شما حتی ممکن است یک درک اساسی از یک استراتژی بازاریابی است. در حال حاضر شما را در درک که چرا این مهم به یکی و شما شده اند مسلح با ایده ها به شما آغاز شده است.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *