درک ZMOT و تصویری با استفاده از استراتژی های بازاریابی را به نفع خود

[ad_1]

اگر شما یک بازاریاب آنلاین و هنوز به عنوان خوانده شده “ZMOT: برنده صفر لحظه ای از حقیقت” شما احتمالا باید. منتشر شده توسط گوگل در ماه نوامبر سال 2011 کتاب (نوشته شده توسط جیم Lecinski) یک مطالعه که به معرفی بازاریابان به یک “جدید” ذهنیت است که خریداران باید به تصویب رسید و پس از تکامل از اطلاعات در دسترس است.

با توجه به کتاب ZMOT است تصمیم گیری لحظه ای طول می کشد که در کاربران کامپیوتر و دستگاه های تلفن همراه صدها میلیون بار در روز. آن لحظه ای است که در آن اطلاعات یافت می شود و مصرف می شود که در آن بازاریابی است که اتفاق می افتد و که در آن خریداران تصمیم خود را برای خرید.

پس چگونه شما می توانید با استفاده از کلیپ های بازاریابی استراتژی برای پیروزی در ZMOT? چهار مورد زیر راهنمایی کمک خواهد کرد که شما را بهتر درک چگونه به سادگی فیلم های خود را و چگونه به آنها را در بازار برای برنده شدن در صفر لحظه ای از حقیقت است.

درک ZMOT و تصویری با استفاده از استراتژی های بازاریابی را به نفع خود

  1. ZMOT لحظه ای که یک زن می کشد از تلفن همراه خود را به نگاه در بررسی های ویدئویی از اسکی در حالی که او در یک زمستان فروشگاه ورزشی. آیا می دانید 79 درصد از مصرف کنندگان می گویند که استفاده از تلفن های هوشمند برای کمک به آنها در فروشگاه ؟ مطمئن شوید که فیلم های خود را در حال بهینه شده برای تلفن همراه و صفحه وب شما در حال میزبانی آن در است بیش از حد. بهینه سازی آن برای اکثر دستگاه ها ممکن است با توجه به دانلود بار و موبایل-دوستانه خلاق است.
  2. ZMOT یک زن جوان در یک کافه تماشای ویدئو بررسی در حالی که به دنبال یک هتل ارزان در پاریس. آیا می دانید 70 درصد از آمریکایی ها می گویند که خواندن نظرات در مورد محصول قبل از خرید ؟ استفاده از این را به نفع خود. راه اندازی یک سری از بررسی های ویدئویی از محصول یا خدمات شما توضیح امکانات و مزایای آن.
  3. ZMOT است مدیر عامل شرکت مادر در اسکن و بررسی ویدئویی از شربت سرفه قبل از رفتن به فروشگاه مواد غذایی. آیا می دانید 83 درصد از مادران انجام تحقیقات آنلاین در مورد محصول پس از تماشای آگهی های بازرگانی تلویزیون در مورد آن دسته از محصولات است که آنها را پیدا کنید جالب است ؟ فکر می کنم در مورد مخاطبان هدف خود را و هنگامی که و که در آن آنها خواهد بود مشاهده ویدئو های خود را. آن را در ماشین در تلفن همراه? شاید از آن خواهد شد بر روی دسکتاپ خود را یا آی پد. صنایع دستی ویدئو های خود را به طوری که آن را متصل به کاربر هدف خود را و سپس آن را با فرمت به طوری که آن را به عنوان کاربر پسند به نمایش به عنوان امکان پذیر است.
  4. بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان یاد بگیرند که زندگی می کنند و تصمیم گیری بر اساس بررسی و رتبه سایت یکی را به عنوان به خوبی به عنوان در صفحه اصلی مبتنی بر رسانه های اجتماعی و بیشتر از همیشه از فیلم. استفاده از ویدئو برای ایجاد راهنمای مصرف کننده محصول, دموی, مبین, انجمن بررسی و صحبتهای – و سپس همه را از آن فیلم آسان برای پین (در Pinterest) صدای جیر جیر و به اشتراک گذاری در Facebook و یا دیگر سایت های شبکه های اجتماعی

ZMOT جدید روانی بازاریابی مدل که اهداف کاربران قبل از نقطه فروش. درک آن کمک خواهد کرد که شما ایجاد بهتر و مفید تر به ادغام ویدئویی خود را و استراتژی های بازاریابی. این به نوبه خود شما را به بخشی از گفتگو آنلاین بنابراین شما می توانید در بالا از ذهن هنگامی که نقطه ای از فروش را به محل.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *