دشوار اقتصادی ، زمان برای به دست آوردن خلاق

[ad_1]

ایجاد یک کسب و کار است که به چالش کشیدن به اندازه کافی زمانی که اقتصاد قوی است. اما در رکود و فعال بودن است حتی بیشتر مهم است. نشسته در حاشیه انتظار برای چیزهایی که به نوبه خود در اطراف است نه یک استراتژی است. این زمانی است که شما نیاز به دریافت حتی بیشتر خلاق خود را با بازاریابی.

در اینجا هشت آسان به پیاده سازی راهنمایی طراحی شده برای نگه داشتن مشتریان آینده:

1. بازار به طور مداوم. اگر شما می خواهید برای حفظ دید و نمی شود “یک شات تعجب” این مهم است که به نگه داشتن نام خود را در بازار. هرگز مشتریان خود را یک فرصت برای فراموش کردن در مورد شما.

2. تمرکز بر نیازهای مشتریان خود. یادگیری آنچه آنها درخواست. هرگز فرض کنیم.

3. را مراقبت از مشتری در اولویت است. مثبت تجربه مشتری ممکن است تفاوت میان نگه داشتن یک مشتری و یا از دست دادن او را به یک رقیب. نذر به هر مشتری یک تجربه مثبت.

4. طراحی مواد بازاریابی خود را به استفاده از راه های مختلفی. یک #10 اندازه پاکت کارت می تواند از طریق پست همراه با یک فاکتور را در مقابله نمایش در محله نقاط توزیع به عنوان ترک-behinds هنگام فروش تماس یا گذشت در شبکه های رویدادها.

5. نگه داشتن پیام های بازاریابی خود را سازگار است. نگه نمی که شما تغییر. نه تنها که پر از گل نام تجاری خود را, اما آن را دچار سردرگمی مشتریان خود را.

6. پیدا کردن وای” در مورد کسب و کار خود و…. و با استفاده از بازاریابی ویروسی به اجازه دهید هر کس در مورد آن می دانیم. اگر شما نمی توانید پیدا کردن یکی ایجاد کنید. این دلیل مشتریان بحث در مورد فروشگاه خود را و یا خدمات خود را. یک-از-نوع محصولات است. طرح های سفارشی. سبک است که همیشه چند قدم جلوتر از روند فعلی. همواره خدمات مشتری برجسته.

7. بخوانید چرا ما خرید: علم خرید توسط Paco Underhill. این افسانه در کتاب توضیح می دهد که چه چیزی باعث مردم “نیاز است که” دکمه.

8. دلسرد می کنید. اقتصاد ما ادواری است. کسب و کار همیشه به عقب می آید. و هنگامی که آن را ندارد, شما می خواهید برای اولین بار بر روی مشتریان خود را “مشاهده لیست”.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *