دوستان کسی عکس از تراتل پیکاپ نداره ؟

خیلی از اسپید کنترل ها از تراتل کامل در هنگام روشن شدن استفاده می کنند تا به حالت پروگرمینگ وارد شوند. ۲٫ حالت دوم که به ذهن می رسد این است که هواپیما در شرایط سرعت بالا قرار گرفته بود و خلبان مجبور شد برای کاهش سرعت، تراتل ها را به عقب بکشد. گزارشی که ما به عنوان کار کارشناسی پیگیری کردیم مربوط به بخش هواشناسی و هوانوردی بود که دیدیم پیش­بینی­ها به موقع نبوده است. فرودگاه یاسوج اطلاعات مربوط به هواشناسی در ساعت نُه و 20 دقیقه صبح به خلبان داده و این اطلاعات مربوط به ساعت نُه صبح بوده است. یا اینکه نه واقعا دید در آن ساعت از ۸۰۰ متر کمتر شده بوده و حتی اگر خود دادرس هم انجام میداد مجبور به go around می شد. ما یا خلبان را قبول داریم و خلبان آدم مطمئنی است یا نه. من معتقدم که این اطلاعات را باید در ساعت 8 صبح به خلبان می­دادند و نه ساعت 9 و وقتی که هواپیما در فضا قرار دارد. هواپیما هم در ساعت هشت و 5 دقیقه صبح از تهران پرواز کرده است. خلبان برای عبور از رشته کوه دنا باید ارتفاع 17 هزار پایی یعنی حدود 5 هزار و 600 متری را حفظ می­کرد.

بالاخره حدود 15 دقیقه قبل از وقوع سانحه، برج کنترل فروگاه یاسوج به خلبان گفته که چنین پدیده­هایی وجود دارد. در تصویر بالا موارد ۱ و ۲ ولوم عادی هستند و قابلیت چرخش دارند و ممکن است در سایر رادیوکنترل ها این دو موجود نباشند ولی موارد ۳ و ۴ حتما در همه رادیوکنترل ها وجود دارد . ژاپنی که در ماه ژانویه(تحویل سال میلادی) به اندازه دو روز، بیش­تر تعطیل نمی­کند وسط سال در فصل تابستان اعلام می­کند باید همه جا از جمله مدارس و ادارت یک روز تعطیل باشد و در آن شهری که وقوع پدیده اعلام شده، هیچکس حق ندارد پایش را بیرون از خانه بگذارد. سازمان هواشناسی ژاپن اعلام می­کند که هیچکس نباید از خانه­اش بیرون برود. اگر خلبان، اینقدر بی­تجربه است چرا سیستم هوانوردی ما از خلبان­های بی­تجربه استفاده می­کند. اگر کوادکوپتر شما دارای دوربین است، بهتر است بررسی کنید کارت حافظه در داخل آن قرار داشته باشد. اگر شما جزء کسانی هستید که برای سرگرمی قصد خرید کوادکوپتر را دارید شاید بهتر باشد با هزینه ای کمتر خودتان کوادکوپتر بسازید. با انجام اين كارها ديگه نيازي به كفتراشي و افزايش ضريب تراكم نيست چون به دليل شارژ بهتر سيلندر ضريب تراكم ديناميكي موتور افزايش پيدا ميكنه و ديگه افزايش تراكم با بنزين موجود در كشور تاثير منفي داره .

من چون اطلاعات آن را دارم، این نکته را بیان کردم. من در ژاپن بوده و دیده­ام. سطح داخل بدنه این پمپ ها ، فرم بیضوی دارد و این فرم سبب می شود که در یک بار گردش شفت پمپ ، پره ها دو بار درون شیارهای روتور جابه جا شوند. اوروس دو رقیب آمریکایی را دنبال می نماید اما دمای پایین محیط کشش خودرو را در زمان لانچ تحت تأثیر قرار داده است. از اینرو وظیفه این قطعه در موتور خودرو بسیار مهم بوده و باید نسبت به نگهداری آن اقدامات لازمه را انجام دهیم. پهپادی را باید استفاده کنید که تقریبا کوچک و جمع و جور باشه راحت بتوانید آن را حمل و نقل کنید، سبک باشه و علاوه بر این­ها اپلیکیشن و یا نرم ­افزار طراحی پرواز یوزر فرندلی یا کاربرپسندی داشته باشه که خیلی راحت شما بتونید پهپاد را در عرض چند دقیقه ست­آپ کنید خیلی سریع تنظیمات اولیه انجام بدید با استفاده از اپلیکیشن­های پرواز و پروازتان را انجام بدید. بر اساس گزارش مقدماتی سانحه که سازمان هواپیمایی کشوری منتشر کرده برج مراقبت فرودگاه به خلبان گفته است ابرهای کومولونیمبوس وجود دارد. خطرناک­ترین نوع ابر، ابرهای خانواده کومولوس است که ابرهای متراکم و بارشی هستند.

فرودگاه یاسوج به خلبان هواپیمای پرواز تهران- یاسوج گفته در ارتفاع 3500 پایی ابرهای کومولونیمبوس (ابرهای متراکم و همراه با رعد و برق) و در ارتفاع 9000 پایی پدیده اورکست (پوشیده از ابر/Overcast) وجود دارد. چنانچه اطلاعات تماس فروشنده در متن آگهی وجود نداشت، لطفا ویدئو زیر را مشاهده فرمایید. وقتی برج مراقبت فرودگاه یاسوج به خلبان گفته که ابر کومولونیمبوس یعنی ابر متلاطم و انبوه وجود دارد، واکنش منطقی به وجود چنین ابری چگونه باید باشد؟ در ابر کومولونیمبوس، وضعیت متلاطم و همراه با رعد و برق است. اگر با این دقت، به خلبان اطلاع داده شده باشد و به طور دقیق می­دانسته که وضعیت چطور است، نباید ریسک می­کرد و نباید به داخل یک وضعیت متلاطم می­رفت. اگر اطلاعات، درست بوده است واکنش منطقی این بود که خلبان باید احتیاط را رعایت می­کرد. جوان طاقت نیاورده و با انتخاب یکی از انها راهی اتاق خلبان شد .. خلبانان سرگرم پرواز بودند که ناگهان با باز شدن در کابین ، هر دو به عقب برگشتند .. و با دیدن دو جوان عصبانی که یکی از ان ها نقاب به صورت کشیده بود ، جا خوردند .. ! سوخوی ۳۵ هم یکی از گزینه های مناسب برای شرایط اقلیمی و استراتژیک ایران بود که بسیار است با فروش آن موافقت شود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد صدای تراتل لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *