راهنمایی و ترفندها برای بازاریابی آنلاین و سئو – چگونه به ترویج کسب و کار شما/وب سایت آنلاین

[ad_1]

وجود دارد راه های مختلف به ترویج وب سایت خود را آنلاین که برخی از آنها فقط نیاز به یک بیت از زمان خود را در حالی که دیگران سوزاندن یک سوراخ کوچک در جیب شما. نیازی به گفتن نیست اگر شما می توانید خود را و ساخت یک وب سایت تبلیغ و بازاریابی برای آن حاضر نمی شود در بسیاری از درد است.

بنابراین اساسا من آنلاین استراتژی بازاریابی حول محور این چند نکته:

بازاریابی موتور جستجو

بازاریابی موتور جستجو (SEM) اشاره به یک روش بازاریابی اینترنت است که شامل ارتقاء وب سایت از طریق افزایش دید خود را در صفحات نتیجه موتور جستجو. این اساسا شامل دو روش:

a> پرداخت هر کلیک (PPC) تبلیغاتی

b> بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

پرداخت پستها در طول کلیک کنید روش پرداخت یک موتور جستجو برای نمایش وب سایت خود را بیشتر در نتایج جستجو به عنوان یک کاربر برای جستجوی محتوا در حالی که جستجوگرها است روش که در آن شما در واقع اصلاح یا بازنویسی وب سایت خود و محتوای دستی برای رسیدن به رتبه بالاتر در صفحات نتیجه موتور جستجو.

بازاریابی محتوا

این یک شکل از بازاریابی که در آن رسانه ها و مطالب ایجاد شده و منتشر شده به منظور برقراری ارتباط و به دست آوردن مشتریان آینده نگر. محتوا ممکن است در قالب تصاویر, خبرنامه, چگونه به راهنماهای مطالعات موردی ، هدف اصلی از بازاریابی محتوا است و نه فروش محصول به طور مستقیم اما به نگه داشتن در تماس با موجود و به مشتریان و ارائه آنها را با نیاز و اطلاعات مفید به طوری که برای به دست آوردن وفاداری خود را. رایج ترین و سنتی راه بازاریابی محتوا برای نوشتن توصیفی مقالات و یا تبلیغ-محتوای سایت مانند EzineArticles Squidoo ArticlesBase GoArticles ، برخی از آنها حتی پرداخت برای نوشتن مقالات است.

بازاریابی رسانه های اجتماعی

بازاریابی رسانه های اجتماعی یک راه popularizing یک رویداد محصول و خدمات و نام تجاری و یا یک شرکت با کمک شبکه های اجتماعی. آن است که پرداخت نشده روش بازاریابی به دلیل آن بستگی به کیفیت محتوا و چقدر خوانندگان به اشتراک گذاری آن. رایج ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بازاریابی Facebook, LinkedIn, Twitter, Google+, مای اسپیس و غیره. بسیاری از این سایت ارائه یک صفحه اختصاصی برای کسب و کار شما است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای ترویج شرکت شما محصول و یا خدمات. علاوه بر این کلمات از دهان و سهام توسط کاربران نقش مهمی در انجام همان.

بازاریابی تلفن همراه

بازاریابی تلفن همراه, آن را به عنوان آشکار است از این نام این است که این شکل از بازاریابی که در آن تلفن همراه هستند که پل ارتباطی بین شرکت و مشتریان خود و یا مشتریان آینده بیشتر از زمان که در آن مشتریان با ارائه شخصی و سفارشی اطلاعات ارائه می دهد و یا معاملات در مورد محصول و یا خدمات است. وجود دارد کاملا بسیاری از راه های بازاریابی تلفن همراه, اما ما را حفظ خواهد کرد آن را فقط به رایج ترین و موثر ترین روش ها در اینجا.

a> اس ام اس: وجود دارد بسیاری از انبوه اس ام اس ارائه دهندگان خدمات است که بر خلاف شرکت های مخابراتی که یک کلاه بر روی حداکثر تعداد پیام کوتاه ارسال شده به کاربران اجازه می دهد به ارسال تعداد زیادی از اس ام اس و تضمین تحویل. پس این اس ام اس انبوه خدمات ممکن است مورد استفاده برای ارسال پیام های مرتبط با محصولات و خدمات به تعداد زیادی از کاربران در یک زمان بسیار کوتاه به علاوه, آن است که بسیار مقرون به صرفه است.

b> برنامه های مبتنی بر بازاریابی: به عنوان استفاده از گوشی های هوشمند را افزایش می دهد استفاده از برنامه های کاربردی تلفن همراه نیز افزایش یافته به همان نسبت. بنابراین مفهوم این است که برای ایجاد برنامه های کاربردی موبایل برای iOS و آندروید و سیستم عامل های سیمبین و توزیع آنها را بیش از آنلاین برنامه های بازار است. ارسال فشار اطلاعیه می افزاید: برای استفاده به عنوان کاربران دریافت هشدار و اطلاعیه جدید محصولات, خدمات و یا اطلاعات فورا.

E-MAIL MARKETING

این روش از بازاریابی مستقیم تجاری که در آن پیام های فرستاده شده به یک گروه از مردم با استفاده از ایمیل. این ایمیل ممکن است فرستاده شده به یک پایگاه داده موجود و یا مشتریان بالقوه با توجه به ترویج جدید و یا خدمات و یا محصول و یا ارائه یک معامله و یا ارائه به طوری که به درخواست تکرار کسب و کار و یا کسب و کار فوری. بسیاری از زمان, شرکت, ارسال ایمیل تبلیغاتی که در آن یک معامله و ارائه شده است برای یک مدت زمان محدود و مشتریان دریافت تخفیف در صورتی که فایده از خدمات و یا محصولات است که در آن دوره است. ارسال خبرنامه آنلاین در فواصل دوره نیز به ارمغان می آورد حس وفاداری به مشتریان موجود.

آنلاین آگهی

وجود دارد تعدادی از آنلاین طبقه بندی شده سایت های که در آن ما می توانید ارسال تبلیغات در مورد محصولات و خدمات ما به صورت بسیار کوچک و یا هیچ در تمام. این سایت طبقه بندی شده ممکن است به رسمیت شناخته شده و یا فعال محلی و ملی و یا در سطح بین المللی. نگه داشتن در ذهن هندی, بازار آنلاین, آنهایی که به ذهن من می آیند در حال Quikr کلیک کنید.در Olx… و لیست هرگز متوقف نمی شود. Locanto و Craigslist دو تا از غول های بین المللی حاضر در بازار لازم به ذکر است که وجود دارد مقدار زیادی بیشتر در این دسته است. هر یک از تبلیغات است که شما انتشار در این سایت فعال باقی می ماند برای یک دوره خاص و سپس شما باید به یکی از دو تمدید/مجدد آنها و یا یکی دیگر از انتشار آگهی اگر هنوز هم مورد نیاز است.

تبادل لینک برنامه

تبادل لینک اشاره به روش که در آن مدیران دو(یا بیشتر) وب سایت های موافق برای نمایش هر یک از دیگران تبلیغات و یا لینک در سایت خود را برای سود متقابل است. این روش نیز نشان میدهد روند که در آن تعدادی از مدیران یا مدیران سایت ثبت نام سایت خود را در یک وب سایت مرکزی است که در خدمت به عنوان میزبان فراهم می کند و لینک های متقابل به شرکت کننده وب سایت به نمایش در صفحات خود, بنابراین اگر شما ثبت نام خود را برای تبادل لینک برنامه در یک سایت که لینک به وب سایت خود را قرار داده خواهد شد در تعدادی از دیگر مشابه رتبه بندی وب سایت های و, به نوبه خود, شما نیاز به قرار دادن لینک خود را در سایت خود را ساده نیست ؟ به طور کلی این سرویس رایگان می آید از هزینه آن را به عنوان اجرا می شود در اصل عمل متقابل هر دو طرف سود متقابل و تقریبا به همان اندازه اما در آن زمان نیاز به یک بیت از ثروت خود را اگر شما انتخاب کردن برای حق بیمه ها و خدمات سریع.

انجمن بحث و گفتگو

انجمن های بحث و گفتگو هستند یک راه بسیار خوبی برای تبلیغات خودتان را به یک گروه از مشتریان هدف. انجمن های بحث آنلاین/تخته در حال حاضر برای تقریبا در هر موضوع شما می توانید از فکر می کنم به طوری که در این محل شما می توانید یک گروه از مردم که در واقع(و تنها) علاقه مند در این موضوع همان محصول و یا خدمات است که به شما ارائه. تمام افراد حاضر در این بحث هستند و مشتریان بالقوه خود را زمین بالا و بنگ در لحظه ای مناسب است که همه شما نیاز به انجام است. گوگل و یاهو نیز باید خود را اختصاص داده شده بحث/Q&A, انجمن, نوشتن و ترویج مقالات خود را که در آن می تواند نتایج خوب واکشی.

ویدئو ها

نوشته شده و چاپ شده و یا messaged رسانه ها راه های خوب برای بازاریابی اما فیلم کوتاه در خدمات و یا محصولات خود هستند راه بسیار خوبی برای بازاریابی است. اینجا مردم فقط نیاز به نگاه در ویدئو های خود را برای چند ثانیه یا شاید دقیقه و درک آنچه آنها در واقع به معنای. در این راه آنها را به راحتی حذف سنتی و نسبتا خسته کننده راه خواندن تبلیغات عضویت در خبرنامه و یا پیام های تبلیغاتی. شایع ترین پلت فرم یوتیوب که در آن شما می توانید خود را سفارشی ساخته شده فیلم ها به صورت رایگان و یا انتخاب کردن برای پرداخت ارتقاء آن بسیار کوتاه فیلم تبلیغاتی قرار داده شده(از یوتیوب) بین فیلم های دیگر که در حال حاضر ممکن است کمی شناخته شده به مردم و در نتیجه وجود دارد شانس بیشتری از مردم از دیدن این فیلم تبلیغاتی.

لیست دایرکتوری

دایرکتوری وب و یا لینک دایرکتوری به دایرکتوری ها بر روی شبکه جهانی وب(www) که لینک به وب سایت های دیگر و طبقه بندی وب سایت ها با توجه به محتوای آنها. به عبارت ساده دایرکتوری هستند نه موتورهای جستجو اما فقط یک دایرکتوری آنلاین نشان دادن لیستی از وب سایت ها بر اساس دسته ها و زیر دسته ها. وجود دارد تعداد زیادی از دایرکتوری وب سایت های که ارائه رایگان متقابل و وابسته linkings بسته به انتخاب شما. اگر طبقه بندی به درستی فهرست دایرکتوری است یک راه عالی برای بازاریابی آنلاین است. “فهرست موزیلا”, Yahoo, Digg برخی از معروف ترین دایرکتوری آنلاین.

معاملات آنلاین

تخفیف همیشه جذب مشتریان حتی اگر آنها بسیار به کار با این محصول. آنها را متوقف به یک نگاه در آنچه ارائه شده است. گاهی اوقات این هموار راه را برای فرد به تفکر عمیق و در نظر گرفتن اندازهایی معامله فقط به این دلیل که آنها در حال گرفتن آن را در یک قیمت عالی. وجود دارد بسیاری از وب سایت که در آن خدمات/محصولات ارائه شده در نرخ تخفیف. نظر بازدید Snapdeal, گروپون, Timesdeal و چند نفر دیگر.

برنامه های وابسته

بعد از این همه تلاش اگر هنوز هم وجود دارد یک دردسر چپ در فرآیند فروش و بازاریابی وابسته است که همیشه وجود دارد برای ترویج فروش مستقیم محصول یا خدمات که در آن سهم کوچکی در سود داده است که به ناشر یا فروشنده است که به ترویج فروش. این یک عملکرد مبتنی بر سیستم بازاریابی و وابسته می شود یک درصد از سود برای فروش و یا کمک در فروش مقاله با استفاده از هر یک از موارد فوق ذکر شده و یا خود او تکنیک های بازاریابی. یکی از راههای رایج است که به جای تبلیغات و لینک و یا بنر های دیگران در سایت بر اجازه آنها و اگر فروش رخ می دهد از وب سایت خود را, ما باید به آنها پرداخت قطعی میزان یا درصد.

داشتن کمی تجربه در نشر و ترویج وب سایت من امیدوارم که این عوامل ممکن است در واقع مفید هنگامی که شما سعی می کنید برای انجام برخی از بازاریابی برای شما وب سایت جدید. مرا ببخش اگر من را فراموش کرده به ذکر است چیزی مهم است البته شما می توانید نظر و اصلاح اگر من مرتکب هر گونه خطا. روز خوب.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *