رسانه های اجتماعی مجله: یک عنصر جدید به آمیخته بازاریابی

[ad_1]

آنچه بازاریابی راه شما با استفاده از به مشتریان آگاه از محصولات و خدمات خود را? آیا شما افزایش خلاق بخشی از استراتژی بازاریابی خود را? آیا شما فکر می کنم رسانه های اجتماعی مجله مناسب به برنامه های بازاریابی خود را?

هنگام بررسی این مواد از ورودی بازاریابی ما کشف به روز شده راه برای تبلیغ و رسیدن به مخاطبان هدف. بازاریابی ورودی شامل رسانه های اجتماعی, نظر, بازاریابی, کیفیت, مقاله, بازاریابی, بازاریابی محتوا, بازاریابی و بازاریابی تلفن همراه. ورودی بازاریابان جدید پیدا کردن دید فرصت ها در بازاریابی اجتماعی مدار. جدید تو رفتگی در دیوار بازاریابی تلفن همراه طراحی شده برای ساخت مصرف کننده روابط است که از طریق رسانه های اجتماعی مجله.

رسانه های اجتماعی مجله افزایش یافته توسط فن آوری های پیشرفته است که اجازه می دهد تا خواننده به تجربه محتوای با کیفیت بالا با کاربر پسند قابلیت های چند رسانه ای. مطالب منتشر شده در این رسانه است که به طور خودکار فرمت شده در مرورگر وب از دستگاه تلفن همراه خود را در یک نسخه قابل چاپ مانند پیکربندی.

رادیو و تلویزیون و مجلات الکترونیکی مستقیم و روزنامه ها (یا ROP) سنتی تبلیغاتی اجزای یک شرکت طرح بازاریابی. هر عنصر حمل هزینه های قابل توجهی برخی بیش از دیگران است. عادی شرکت خواهد استراتژیک تبلیغاتی خود را به دلار در مناطق است که می تواند تولید دید بالا در یک محل نخست یا شکاف زمان. چهار تاکتیکی اجزای یک مخلوط بازاریابی خواهد در درجه اول شامل قیمت, محل, محصول و ارتقاء. این سنتی استفاده از ارتقاء محصول است. به عنوان خروجی بازاریابی است.

مدیران بازاریابی می تواند دیگر بستگی مرسوم اعتباری صورتحساب درج پست الکترونیکی مستقیم نمايشگاه ایمیل انفجار تلفنی و یا تماس سرد برای شما قابل بازگشت در تاریخ سرمایه گذاری (ROI). اگر شما در حال سرسخت خروجی بازاریاب شما باید با ترکیب عناصر بیشتری از بازاریابی ورودی به ترکیب بازاریابی خود را. آن است که کسری از هزینه های تبلیغات از بازاریابی سنتی حتی اگر شما باید به اختصاص زمان بیشتر برای افزایش نام تجاری خود را دید. زمان شما سازنده و خلاقانه سرمایه گذاری به رسیدن به مشتریان خود را از طریق کانال های تعاملی را در پایان پرداخت.

با افزایش مشترکین تلفن همراه شرکت های سرمایه گذاری در موج دیجیتالی اتصال به این بخش از رسانه های اجتماعی مردم ، نفوذ تلفن همراه از طریق دستگاه های دستی مانند اپل, اپل, آیفون, تبلت و گوشی های دیگر ارائه شده است پتانسیل برای سودآور بازاریابی فرصت است. تبلیغاتی از اجزای آمیخته بازاریابی است که همیشه در حال تحول است. یک کسب و کار یا سازمان های غیر انتفاعی دیگر نمی تواند فکر می کنم در خارج از جعبه, اما آنها به خارج از جعبه به طور کامل. جدید غیر متعارف استراتژی های بازاریابی در حال تغییر چهره تبلیغات و ارتباطات هر روز. رسانه های اجتماعی مجله در حال ساخت نوآورانه تغییر در بازاریابی تلفن همراه انقلاب است.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *