رسانه های اجتماعی گرایش بازاریابی شما باید چشم پوشی نیست

موفقیت در بازاریابی رسانه های اجتماعی نهفته در ترکیب مناسبی از پربار استراتژی. اشتباه ترکیب را به سادگی کاهش ترافیک از مشتریان هدف و نه جذب آنها. اگر شما با تدبیر خود استراتژی های رسانه های اجتماعی مانند رسانه های اجتماعی بهینه سازی بر اساس روند فعلی شما می تواند افزایش سود و استفاده از سایت های شبکه های اجتماعی به طور موثر برای بازاریابی است. در اینجا روند اخیر برجسته شده در مقاله منتشر شده توسط فوربس بر اساس 2013 رسانه های اجتماعی بازاریابی صنعت گزارش.

استفاده کم از سایت های اجتماعی فیس بوک

با توجه به تحقیقات و گزارشات استفاده از سایت های اجتماعی نشانه کاهش یافته و به 10 درصد از 26 درصد در سال 2011. این افت قابل توجهی از استفاده به وضوح نشان می دهد سقوط از سایت فیس بوک. حتی اگر این سایت از جمله Twitter, StumbleUpon, ق و پینترست هنوز هم محبوب در میان بازاریابان اکثر سایت ها (به عنوان مثال DIGG Friendfeed) تقریبا در حال مرگ است. این تمرین خوبی است برای اعتماد به یک سایت فیس بوک کورکورانه برای اهداف بازاریابی در زمان سناریو. در عوض برای چک کردن سایت های که محبوب ترین و در انجام این نشانه بسیار با احتیاط.

کاهش از سایت های معامله روزانه

ویژگی های معامله روزانه و یا به سادگی ارائه روزانه از معاملات به عنوان یک راه قدرتمند برای جذب تعداد زیادی از مشتریان هدف در یک زمان. گزارش پژوهش می گوید که حدود 80 درصد از بازاریابان علاقه مند به استفاده از محبوب ترین سایت های معامله روزانه از جمله Groupon و یا زندگی اجتماعی برای مبارزات انتخاباتی خود را در آینده نزدیک.

در حال حاضر مردم بیشتر تمرکز بر روی مقدار قابل توجهی از بازده است که آنها را از خرید خود را در طول زمان. از این رو بهتر است آن را به استفاده از سایت های شبکه های اجتماعی برای بلند مدت اهداف بازاریابی به جای اهداف روزانه.

سایت های بالا برای کمپین های رسانه های اجتماعی

بازاریابان که استفاده از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی خواهد شد بدیهی است که انجام کمپین های رسانه های اجتماعی (با استفاده از سایت های شبکه های اجتماعی برای ارتقاء) برای محصولات یا خدمات خود را برای جذب مشتریان هدف. مبارزات موفق خواهد بود تنها در صورتی که سایت مربوطه محبوب در میان مشتریان است.

این گزارش تحقیقات نشان می دهد که بازاریابان که صرف بیش از 40 ساعت در هفته برای بازاریابی رسانه های اجتماعی انجام مبارزات انتخاباتی خود را شدت بیشتر از طریق Google+, You Tube, پینترست و Instagram در مقایسه با کسانی که به صرف شش ساعت یا کمتر از یک هفته در بازاریابی رسانه های اجتماعی. همچنین حدود 92 درصد از بازاریابان که پنج سال یا بیشتر تجربه ترجیح می دهند LinkedIn بیش از 70 درصد از بازاریابان با داشتن کمتر از پنج سال تجربه. انجمن بازاریابی نیز کاهش یافته و به 16 درصد در سال جاری از 24 درصد در سال 2011.

حدود 67 درصد از بازاریابان در حال برنامه ریزی برای افزایش مبارزات از طریق توییتر حتی اگر آن را با اندکی کاهش از 69 درصد در سال گذشته است. جوان بازاریابان بیش از آنهایی که مسن تر را ترجیح می دهند عکس های سایت از جمله Instagram برای راه اندازی کمپین های. 62% انتخاب وبلاگ نویسی به عنوان مناسب ترین بستر برای کارشناسی ارشد که بالاترین یکی پس از گوگل + (61%) و Facebook (59%).

روند B2C و B2B بازاریابان

کسب و کار به مصرف کننده (B2C) بازاریابان استفاده از Facebook در یک نرخ بالاتر از 67 درصد از سیستم عامل های دیگر. در مورد کسب و کار به کسب و کار (B2B) بازاریابان هر دو Facebook و LinkedIn برابر اکثریت 29 درصد در هر. زیر داده شده است: نمودار دایره ای نمایش آمار استفاده برای هر پلت فرم با توجه به B2C و B2B بازاریابان.

بازاریابان B2B با استفاده از یک بیشتر آرایه متنوع از سیستم عامل در مقایسه با B2C بازاریابان. هر دو از آنها نه به طور کامل استفاده از وبلاگ نویسی و حداقل لوله استفاده است.

اگر شما یک یا B2C, B2B, بازاریاب, سعی کنید به تشویق وبلاگ ها به عنوان آنها در نظر گرفته به عنوان محبوب ترین پلت فرم رسانه های اجتماعی. یوتیوب که دومین موتور جستجو شما می توانید لذت بردن از مزایای آن ارائه می دهد با ارسال کم هزینه ، Orabrush (شرکت B2C) و Blentec (شرکت های B2B) را تبدیل به برندهای قوی با استفاده از کم هزینه YouTube فیلم ها آزاد.

به عنوان بازاریابان B2B به طور فزاینده ای با استفاده از لینک آنها را یک فرصت برای استفاده از SlideShare (متعلق به LinkedIn). این رسانه های اجتماعی نهاد می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تولید منجر برای سازمان های B2B.

کمتر Check-ins آنلاین

طبق گزارش های تحقیقاتی وجود دارد کاهش در استفاده از ژئو محل سکونت خدمات از جمله چهار ضلعی و از 17 درصد در سال 2011 به 11 درصد در این سال است. این خدمات اجازه می دهد چک در به مکان های خود را به طور خودکار آنلاین. کاهش این نوع از خدمات نشان می دهد که مردم در حال حاضر بیشتر نگران در مورد حفظ حریم خصوصی و ایمنی. بازاریابان می تواند به مقابله با این وضعیت با معرفی مسابقات و پاداش. این را به تشویق مردم برای بررسی بیشتر.

اگر شما هنوز هم پس از پیر استراتژی برای بازاریابی رسانه های اجتماعی, سپس آن زمان برای توسعه استراتژی های جدید بر اساس تمام این روند فعلی. بهتر است برای سپردن این کار خسته کننده معتبر رسانه های اجتماعی بازاریابی شرکت است که ارائه می دهد قابل اعتماد خدمات بازاریابی رسانه های اجتماعی به جای سعی کنید برای اجرای استراتژی های خود را.

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *