روانی قدرت طراحی گرافیک – دستکاری بازار خود را از طریق چشم تجدید نظر

[ad_1]

به عنوان یک بازاریاب حرفه ای شما توسط اداره هر چه شما و مشتریان شما امیدوار به فروش برساند. گاهی اوقات آن را مفید و ارزشمند محصول; گاهی اوقات آن را خشک باطنی مفهوم است. بیشتر از آن چیزی است که هیچ کس واقعا نیاز دارد, اما آن است که کار خود را به فروش آن. مشتری است که با قرار دادن اعتماد خود را در شما و پرداخت خواهد شد شما برای تلاش های خود را. هیچ کس تا کنون گفت: بازاریابی همیشه رفتن به سرگرم کننده و پر زرق و برق.

با توجه به وظیفه ایجاد یک آگهی وب سایت بروشور و یا تجارت نشان می دهد صفحه نمایش خود را و هدف این است که برای ارائه به مشتری خود را به هر چشم کشیده خواهد شد به آن بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آنها به آن نیاز دارید و یا در نهایت آن را خرید.

اولین سوال من از این است که هدف خود را در بازار? اگر ما در حال فروش یک سالمندان محصول و یا خدمات آن را بسیار متفاوت از فروش چیزی به توئین بخش. اما بسیاری از کارهای ما در این زمینه هستند که دور از روزمره کن از توده بازار مصرف شده است. برای مثال فروش یک نوع خاص از تکنولوژی صنعتی به جهان فاضلاب مهندسین. و یا ارائه یک سری از کتاب ها در جنگ جهانی اول تاریخ به یک کلاچ کوچک در سراسر جهان جنگ علاقمندان است. هر یک از این نمونه ها نیازمند یک رویکرد متفاوت برای رسیدن به آنچه “حرکت” بازار داده شده است.

من در تماس با یک رقص مدرسه صاحب که می خواستم وب سایت خود را دوباره طراحی شده تا منعکس کننده شخصیت او. او احساس که اگر من به او مراجعه کنید و به تماشای کار من می تواند ضبط جوهر روح او آمده و با گرافیک برای مطابقت با.

این یک تصور غلط رایج در میان مردم خارج از زمینه بازاریابی. همه آنها بر این باورند آنها واقعا منحصر به فرد و دارای برخی از نوع خاص با کیفیت است که آنها را یک شبه احساس. هیچ چیز می تواند دورتر از حقیقت است.

کار به بسته بندی یک مفهوم بازاریابی شامل استفاده از محدود مجموعه ای از نوع سبک و محتوای متنی, رنگ, تصاویر, اشکال و اندازه های دیکته شده توسط ابعاد محصول نهایی ما در حال ایجاد است و بسیار کمی تحمل اینکه مشتری زرق و برق ملکه یا نظامی دیوانه. اگر چه ما در حال فروش است مربوط به آن دو توصیف پس از آن وجود دارد ممکن است برخی به دلیل اعمال چنین ایده. اما در سی و پنج سال تجربه در طراحی گرافیک موثر ترین زمانی است که آن را مربوط به زمان زیبایی روند اما فراتر از هنجار با نوآوری و تعجب. باید آن را قابل رقابت با بهترین های جهان تلاش ها در حالی که معنی دار به بازار هدف.

چه نوع سبک کار بهترین است ؟

این است که بسیار وابسته به آنها ما در حال پرداختن. فقط به عنوان tweens هیچ قدردانی از لطف و ظرافت کلاسیک فونت استفاده شده, tastefully در تعادل مناسب با آن اطراف عناصر یک بازار ممکن است قلم در یک avant garde استفاده از برخی از بی پروایی نشان دادن فونت ناخوانا ئی در سراسر جسورانه طراحی شده است. وجود دارد یک زمان و مکان برای هر یک از این تکنیک است.

رنگ ها چه کار می کنند ؟

با توجه به مطالعات متعدد انجام شده بیش از پنجاه سال دوره در تعدادی از کشورهای مختلف بدون در نظر گرفتن سن یا جنسیت و رنگ آبی را به عنوان رتبه برگزیده ترین رنگ برای استفاده برای انواع مقاصد و اهداف. دوم انتخاب شد سبز و بنفش. حداقل های مورد علاقه رنگ بودند و نارنجی و خاکستری و قهوه ای است. هر یک از این مطالعات به ذکر است که تفاوت های فرهنگی تحت تاثیر, رنگ مورد علاقه های شما به دلیل روابط عاطفی متصل به رنگ, به عنوان مثال, انجمن, با, عزاداری و افسردگی, بیماری های روانی, تروریسم, و غیره. مطالعات دیگر نیز به این نتیجه رسیدند که مردان و زنان واکنش نشان می دهند به رنگ متفاوت با مردان بیشتر بودن نسبت به هر دو رنگ و ظرافت در حالی که زنان بیشتر توجه و آگاه در مورد هر دو. همچنين در مطالعات انجام شده در آزمایشگاه تنظیمات به بررسی چگونگی رنگ تحت تاثیر رفتار و آبی پیدا شد به یک آرام بخش اثر آرامش بخش در حالی که قرمز انگیزه پاسخ سریعتر. هنگامی که سن و سال تر بود از نزدیک مورد بررسی قرار, جوان موضوع به احتمال زیاد اولویت برای رنگ های روشن مانند قرمز یا زرد است. همچنین در حضور این همان رنگ های روشن و تصورات و قضاوت به اندازه و یا ارزش همه پاسخ دهندگان تمایل به بزرگتر و مطلوب تر نسبت به زمانی که تحت تاثیر بلوز یا سبزی که بدستآمده واقع بینانه تر و کندتر واکنش های.

چه از نظر گرافیک طراحی ؟

بسیاری از آنچه یافت شده است از طریق علمی و یا روانشناسی پژوهش اساسا به نظر می رسد حس مشترک. افراد جوان مانند رنگ زرق و برق دار و افراد مسن مانند کولر محافظه کارانه تر رنگ. در عین حال یک واقعیتی در مورد رنگ کاملا محاسبه هنگام بررسی نتایج مختلف اولویت مطالعات. با توجه به تئوری رنگ وجود دارد که سه رنگ اصلی قرمز و آبی و زرد با رنگ مکمل هر رنگ اولیه مشخص اختلاط دو رنگ اصلی با هم. این به این معنی است که مکمل رنگ قرمز به رنگ سبز است; به رنگ مکمل آبی و نارنجی است; و مکمل رنگ زرد و بنفش است. چه میله مانند انگشت شست درد این است که اکثر مردم دوست نداشتند نارنجی; در عین حال این است که بیشتر از رنگ مکمل به استفاده از با هر کس رنگ مورد علاقه آبی.

آیا ما پرتاب این نتیجه گیری کردن پنجره ؟ به سختی. این یک شرط بندی امن است که اگر شما به استفاده از رنگ آبی به عنوان رنگ برای زنان مبتلا به سرطان سینه, مردان مبتلا به یک میل شدید برای جنگ و کودکان برای خرید کفش, هیچ کدام خواهد بود دفع توسط ارائه. من فکر می کنم استفاده از رنگ لهجه خواهد بود بیشتر موضوع حساس و مشاهدات مطالعات’ نتایج باید با ارائه یک راهنمای قابل اعتماد اینجا. همچنین نمی توان نادیده گرفت این واقعیت است که وجود دارد یک تعداد نامحدود از سایه ها و تن از آبی که پیچیده این موضوع حتی بیشتر. اگر آبی که شما را انتخاب کنید متمایل به سبز آن است که بیشتر احتمال دارد به عنوان فیروزه در حالی که آبی متمایل به قرمز می تواند به عنوان بیشتر از یک بنفش و یا قرمز. این تغییرات تغییر انگاره در مورد استفاده از ثانویه و یا سوم رنگ های مکمل. یکی دیگر از نگرانی مهم در مورد رنگ شامل کنتراست است که می تواند خوانایی متن اگر سوء استفاده.

چه بصری تصاویر فروش بهترین ؟

سال پیش قبل از به وجود, کامپیوتر, رومیزی, چاپ و نشر و اینترنت آن دانش مشترک میان این صنعت cognoscenti که بچه ها و سگ شد, تصاویر برای استفاده در دکه روزنامه فروشی را به تصرف خود در دل magazine-خرید عمومی. در جستجو گوگل گسترده من شکست خورده اند برای حمایت از این نظریه امروز. زمان تغییر کرده و با آن سلیقه از فرهنگ ما است. یکی دیگر از سرود از سال گذشته بود که “sex به فروش می رساند.” آیا ما با آن موافق است یا نه sex به ندرت جایی در برنامه های ما بازاریابان حرفه ای باید استفاده کنند.

در اینجا چیزی است که یک متخصص کیر Stolley که موسس و سردبیر مجله مردم تا به حال به می گویند در مورد آنچه پوشش تصاویر فروش بهترین مجله:

“جوان بهتر است ، خیلی بهتر از زشت است. غنی بهتر از فقیر. فیلم بهتر از موسیقی است. موسیقی بهتر از تلویزیون است. تلویزیون بهتر است از ورزش…و هر چیزی بهتر است از سیاست.” در سال 1999 او اضافه کرد: “و هیچ چیز بهتر از این ستاره مرده” یک واقعیت است که به شدت پشتیبانی با بهترین فروش در دکه روزنامه فروشی روزنامه را پوشش می دهد تمام زمان مرگ جان لنون پرنسس دایانا و به تازگی مایکل جکسون.

برای کسانی از ما فروش ابزارک اما این دستورالعمل ها بی اهمیت هستند. تصویر درست برای استفاده در بازاریابی بدیهی است که باید مربوط به آنچه که ما در حال فروش است. این است که می گویند که ما باید با نشان دادن یک عکس یا تصویر از این موضوع است. گاهی اوقات است که بهترین مسیر را. در عوض ما باید از خود بپرسیم چه خواهد شد بهترین برقراری ارتباط به ایده آل خریدار چرا او باید بلافاصله برای ادامه خرید از آنچه که ما در حال ارائه? چگونه ما “بسته” است که درخواست تجدید نظر خواهد بود که گلوله سحر و جادو برای ایجاد انگیزه در خود را پاسخ.

خوب نیست که شما خیلی جهت داره ؟ ؟ داشتن شده است در این مخمصه بارها در زندگی حرفه ای من این چیزی است که من آمده ام به اعتماد به عنوان بهترین راه برای به انجام رساندن این هدف است. پس از استقرار رئیس مشخصه بازار بر اساس ارتباط سن و جنسیت و شغل و تحصیل و یا محل من را با این فرض که هر کس می خواهد به درمان به عنوان اگر آنها در مطلوب ترین مشتریان در جهان است. بنابراین من لباس من سخنرانی در لباس ثروتمند و موفق با استفاده از پیچیده انتخاب فونت و هوش و رنگ و تصاویر و طرح. من نمی توسل به لقب یا عجول و بی پروا طراحی. من با تکیه بر روش ها که استفاده از ظرافت و کلاس.

یکی از دلایل من این است چرا که اولین و مهمترین من باید لطفا مشتری. پس او است که معمولا ثروتمند و موفق او بلافاصله می تواند مربوط به این سبک. در مرحله دوم نمونه ای از طبیعت انسان آینده نگر خود را در بازار صرف نظر از جمعیت می خواهد تا با شناسایی ثروتمند و مشهور و احتمالا نمایش ارائه به عنوان چیزی است که نوع از فرد می خواهید. بنابراین با حس کنجکاوی خود را piqued است ارائه شده است به دست آورد اولین گام مهم در این فرآیند است. چگونه به خوبی شما را تحویل پیام و ترغیب او به عمل خواهد تعیین کند که آیا او حاصل با یک خرید.

در حالی که این روش ممکن است در تضاد با منطق تعریف یک بازار هدف اگر آن را تبدیل به کودکان خیابانی و یا اعضای باند در تجربه من اکثر کسانی که ما با توسل به مردم به معنی (امیدوارم) به طوری که آنها می توانید استطاعت هر آنچه در آن است که ما در حال فروش; سن بالغ به اندازه کافی برای درک و قدردانی از پیشنهاد ما; و در نهایت یک عضو از فرهنگ آمریکایی با نیازها و خواسته ها به شکل فعلی تکنولوژی رویدادهای ملی و چشم انداز. با آن به عنوان یک نقطه شروع من هجوم به بازاریابی شده اند تا حد زیادی موفق برای کسانی که به من استخدام بر اساس درک است که هر کس ترجیح به “کلاس اول است.”

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *