روند به صورت آنلاین بازاریابی هتل در سال 2013 – راه رو به جلو

[ad_1]

هتل تبلیغات قابل توجهی ابزار آنلاین هتل بازاریابی است. با مماس تقسیم جست و اجتماعی مات و انحلال روز به روز آنلاین هتل بازاریابی است که در حال حاضر چیزی هر مهمان نوازی سازمان تصویب.

با 2013 Q1 تقریبا بیش از ما به شما یک لیست آنلاین هتل گرایش بازاریابی است که می تواند افزایش کسب و کار خود را بزرگ و کمک به شما اقامت بالا در بسیاری از چیزها است.

عکس های عامل:

عکس های عامل مانند پینترست و Instagram شد پررونق در سال 2012 و ادامه خواهد داد به انجام این کار سال جاری به عنوان به خوبی. جذاب و با کیفیت بالا عکس کمک کمک استراتژی بازاریابی خود را. مردم به استفاده بیشتر و بیشتر گرافیک زیرا آنها می خواهند به اجازه دوستان خود را می دانید جایی که آنها هستند و آنچه که آنها با داشتن سرگرم کننده. از این رو, به اشتراک گذاری عکس است یک فرصت عالی برای ایجاد حضور خود را آنلاین احساس از طریق کلمه از دهان. جذاب عکس را برای سرمایه گذاری بزرگ برای کسب و کار خود و نام تجاری.

مستقیم رزرو:

رزرو آنلاین در حال افزایش سریع در اهمیت و استفاده است. بیشتر و بیشتر مردم امروز استفاده از هتل's سایت به کتاب اقامت خود را. فقط مطمئن شوید که وب سایت خود را تازه آنلاین محتوا بدون هیچ زحمتی رایگان سیستم رزرو آنلاین و به روز شده معاملات و تبلیغات بخش است.

بررسی آنلاین:

ارسال نظرات آنلاین مناسب است و کمک می کند تا یک نام تجاری یک دانش در رتبه بندی خود را. یکی از مهم ترین عوامل در مسافران' فرآیند تصمیم گیری آنلاین, بررسی کمک طناب در بیشتر مشتریان بالقوه است. همچنین پاسخ به یک نقد و بررسی به طور منظم کمک می کند تا به عنوان به خوبی. علاوه بر نگه داشتن تن صدای ظریف و مثبت در حالی که پاسخ منفی یا تهاجمی نقد و بررسی مفید است.

بازاریابی ویدئو:

مطالعات اخیر نشان داده اند که حدود 66 درصد از افرادی که به تماشای فیلم ها هستند که برنامه ریزی برای سفر و 43 درصد مردم به تماشای فیلم در حالی که تصمیم گیری در یک خوابگاه. با در صد از مردم آپلود و اشتراک گذاری ویدئوها به صورت آنلاین در یک زمان همه بالا, ویدیو آنلاین است و خواهد بود یک ابزار موثر بازاریابی این سال است. همچنین فیلم یک اثر مثبت در جستجوگرها آلی. نگه داشتن آن ساده و در یک هتل تصویری از همه مهمتر باید جذب نگاه و احساس از هتل ها و جاذبه های این منطقه است.

بازاریابی محتوا:

چگونه بسیاری از بار ما شنیده ضرب المثل, 'محتوا پادشاه است?' بازاریابی محتوا است و ادامه خواهد داد به یکی از بازاریابی megatrends. رسانه های اجتماعی پشتیبانی از SEO. وبلاگ ها و مقالات در علاوه بر این به Facebook, Twitter و G + اجازه می دهد تا شما را به ارتباط برقرار کردن ارتباط و تماس با مشتریان وفادار خود را به عنوان به خوبی به عنوان آنهایی که بالقوه.

موبایل روند:

هتل بازاریابان نیاز به تمرکز بر روی راه هایی برای سرمایه گذاری در برنامه های کاربردی موبایل در سال 2013 به عنوان رسانه های اجتماعی و تلفن همراه در حال حاضر تبدیل به جدا.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *