ساختمان کسب و کار خود را با جامعه مبتنی بر بازاریابی و برنامه های وفاداری

[ad_1]

جامعه مبتنی بر بازاریابی و وفاداری ارائه برنامه های کسب و کار محلی با ابزار به توسعه بازارهای محلی خود. این برنامه ایجاد روابط است که کمک به کسب و کار افتراق خود را از رقابت و ایجاد وفاداری مشتری. وجود دارد بسیاری از انواع برنامه های. آنها طیف وسیعی از هدفمند تنزیل و کوپن به پیچیده وفاداری و امتیاز برنامه به هدیه برنامه.

آنهایی که شایع ترین کوپن برنامه های. آنها شروع به عنوان ساده “کلیپ و گرو در اوردن” چاپ کوپن و گسترش یافته اند به برنامه های آنلاین است که توزیع کوپن به طور مستقیم به مشتریان از طریق ایمیل. برنامه های آنلاین مشتریان را تشویق به ثبت نام برای معاملات و اطلاعات آنها وارد شده است به یک پایگاه داده. اطلاعات مورد استفاده برای ایجاد تبلیغات است که سفارشی برای پایه مشتری.

برنامه های وفاداری نیز محبوب است. آنها یک راه زیبا برای جمع آوری اطلاعات و ارائه یک پلت فرم بزرگ برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان. آنها موفق ترین زمانی که آنها به خوبی تعریف شده و ارائه پاداش که جذاب به بازار هدف. این برنامه ها باید طراحی با پاداش سازه است که مردم را تشویق به عضویت و شرکت کنند. جمع آوری و بازخرید امتیاز باید آسان باشد. آنها همچنین نیاز به شامل آسان به استفاده از کانال های ارتباطی برای توزیع اطلاعات به شرکت کنندگان و جمع آوری مشتری feed-back.

هدیه برنامه های اصلی جامعه برنامه های بازاریابی. آنها مورد استفاده برای ترویج کسب و کارهای محلی و تشویق هدیه گیرنده برای حمایت از جامعه خود. برنامه های رسیدن به اعضای جامعه در نقاط عطف خاص در زندگی خود را هنگامی که آنها در حال گرفتن ازدواج استقبال یک فرزند جدید به خانواده و یا در حال حرکت به یک خانه جدید. آنچه در همه این برنامه ها مشترک است این است که آنها ارائه یک فرصت عالی برای کسب و کار برای رسیدن به دانستن بیشتر در مورد پایه مشتری خود را چه آنها را خرید و هنگامی که. آنها همچنین یک راه عالی برای ایجاد حتی یک مشتری تجربه بهتر است.

یک مطالعه اخیر توسط Polaris تحقیقات بازاریابی, آتلانتا, گرجستان نشان می دهد که “64% از مصرف کنندگان بر این باورند که های مشترک به طور کلی هدف پرورش وفاداری”. هدف مشترک این است که ارزش برای پول است. مشتریان می خواهند ارزش کسب و کار می خواهید را به پول. که اساس تمام تعاملات تجاری. هر برنامه ای که باعث افزایش تعامل مشتری و آنها را تشویق به بازگشت به کسب و کار است که یک وضعیت برنده-برنده برای هر دو طرف.

جامعه مبتنی بر بازاریابی و برنامه های وفاداری ارائه بینش به پایه مشتری است که می رود فراتر از استاندارد اطلاعات دموگرافيک. بسیاری از کسب و کارهای کوچک در حال رقابت با فروشگاه های بزرگتر و هر برنامه ای که باعث می شود آنها را بیشتر رقابتی کمک می کند تا پایین خط. این برنامه ها کمک به آنها را درک آنچه اتفاق می افتد در منطقه جغرافیایی خاص خود را به طوری که آنها می توانید ارائه خود را به بازتاب خود را در بازار محلی.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *