شماره 1 اشتباه ساخته شده توسط بازاریابان ویدئو

[ad_1]

آنها را فراموش کرده ام به تنها 12 سال, جاستین بیبر.

منظورم از این ؟ بیایید نگاهی به در چگونه جاستین و تیم خود را با نزدیک شدن به “بازاریابی” از او به عنوان یک نام تجاری و چگونه ما به عنوان کارآفرینان به طور معمول روش های بازاریابی کسب و کار ما.

جاستین رویکرد

هنگامی که جاستین فقط 12 سال سن داشت انجام شده در یک مسابقه آواز. و او نمی برد! در واقع او دوم قرار داده.

مادر خود را ثبت این رویداد در فیلم و ارسال آن را در یوتیوب به اشتراک گذاشتن با خانواده و دوستان است. گذشت زمان, مامان نگهداری فیلمبرداری و بیشتر و اضافه کردن ویدئو به یوتیوب.

در نهایت محبوبیت جاستین ویدئوها گرفتار چشم از هر دو آشر و جاستین تیمبرلیک که پس از آن وارد یک جنگ مناقصه به نشانه بیبر! Usher برنده مناقصه جنگ.

در اینجا ضربه زن. در روند ایجاد جاستین اولین آلبوم Usher و تیم خود را ساخته شده عمدی تصمیم به “ساخت جاستین بیشتر در یوتیوب ، آنها به رسمیت شناخته باور نکردنی قدرت و نفوذ از یوتیوب پلت فرم.

بنابراین آنها ثبت شده بیشتر ویدئوها از او انجام در خانه. آنها با استفاده از ارزان دوربین ضعیف روشنایی و فقط خانه خود را به عنوان مجموعه ای!

و آیا جاستین بیبر خالص ارزش امروز ؟ در جایی در اطراف $100 میلیون! و خود را آنلاین Klout رتبه بندی بالاتر از هر دو, باراک اوباما و دالایی لاما.

کارآفرین نمونه رویکرد

به عنوان کارآفرینان ما منطقی درک قدرت باور نکردنی از کلیپ های بازاریابی است. و در عین حال در اینجا این است که چگونه این افکار در سر ما معمولا بروید:

Hmm که ایده خوبی است اما…

من لازم نیست به اندازه کافی خوب دوربین یا روشنایی مناسب.

من نمی دانم که چگونه به ویرایش فیلم و یا آپلود آن را به یوتیوب.

من احمق بر روی دوربین. من خنده دار است. من به اندازه کافی خوب به دنبال.

چه می توانم بگویم ؟ که به من گوش بده به هر حال ؟

صدای من برای تلفن های موبایل وحشتناک در ضبط!

من نگاه احمقانه احمق و نادان. چه خواهد شد و مردم فکر می کنید ؟ من نمی توانم اجازه دهید مردم را ببینم و کسب و کار من در این راه است.”

به عنوان بزرگسال, ما ترس از تکنولوژی ترس از به دنبال احمقانه ترس به ما اجازه معتبر خودشان نشان می دهد.

بچه ها لازم نیست که این افکار. آنها را انتخاب کنید تا یک ویدیو دوربین و دور ساقه و سپس ارسال آن را در 10 دقیقه در یوتیوب. آنها اهمیتی نمی دهند.

ما فکر می کنم ما باید به طور مناسب و حرفه ای و کامل.

یکی از مشتری های جذاب همه چیز شما می توانید انجام دهید

نشان دادن خود معتبر خود را یکی از مهمترین و رهایی بخش, جذاب, چیزهایی که شما می توانید انجام دهید و یکی از مشتری های جذاب همه چیز شما می توانید انجام دهید.

به عنوان مصرف کنندگان ما خیلی بیش از نرم و صاف تجاری.

ما می خواهیم برای دیدن واقعی مردم و همه چیز واقعی است. اگر شما بودند “کامل” هیچ کس نمی تواند مربوط به شما. چرا شما فکر می کنم تلویزیون واقعیت است ،

یوتیوب محققان موافق

با توجه به تحقیقات انجام شده توسط Baljeet Singh, YouTube, گروه, محصول, مدیر, برخی از “کاهش تولید ارزش” ویدئوها که در حالی که فقط بازی در اطراف انجام و همچنین اسکریپت “بالاتر تولید ارزش” در یوتیوب.

و او صحبت کردن در مورد کسب و کار ویدئو در اینجا نه احمق حیوان خانگی کلاهبرداری!

بنابراین گام بعدی چیست ؟

اگر شما خودتان را تشخیص در هر یک از نمونه افکار کارآفرین فقط شیرجه رفتن در و شروع کنید. استفاده از قدرت باور نکردنی تصویری به نمایش گذاشتن تخصص خود را و خود معتبر خود را. من به شما تضمین خواهد شد در نتایج غافلگیر.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *