شما به هدر رفتن دلار بازاریابی خود را بر منسوخ استراتژی ؟

بسیاری از افرادی که اجرای کسب و کار برای مدت زمان طولانی به شیارهای یا عادات که ممکن است بهترین راه برای تصمیم گیری موثر و یا مولد استراتژی وقتی که می آید به بازاریابی است. چه کار می کرد در سال 1980 یا 1990 و یا حتی 2000 ممکن است کار امروز است.

همانطور که همه ما متوجه زمان تغییر کرده و همراه با آنها مصرف کننده, خرید, خرید و تنظیمات. آیا شما مشتری روزمره یک فرد و یا کسب و کار دیگر تصمیم گیری در مورد آنچه برای خرید چقدر به پرداخت که در آن به آن را دریافت کنید و چگونه به پرداخت هزینه برای آن شده اند تا حد زیادی متاثر از اینترنت.

سال پیش اگر شما می خواستم برای خرید یک ماشین استفاده می شود شما احتمالا برداشت بخش طبقه بندی شده از روزنامه و اسکن مناسب لیست. همان حقیقی است برای املاک و مستغلات. اگر شما به شکار برای یک کار که در آن شما نگاه می کنید ؟ البته این تبلیغات را می خواهید در این مقاله است.

چگونه در مورد لباس هدیه, طلا و جواهر, گلف, باشگاه کتاب و یا حتی کفش ؟ خوب شما احتمالا می خواهم آمار بازار برای یک روز خسته کننده از مرور پرسیدن سوال از فروشنده تلاش همه چیز در سقز کیسه های خرید را به ماشین خود را.

چگونه در مورد مالیات, خدمات پزشکی, مشاوره, برنامه ریزی یک شب در رستوران خوب یا نظافت حیوان خانگی? سرگرمی, تجهیزات, بیمه اتومبیل, لوازم اداری و یا پیدا کردن یک لوله کش محلی? ما استفاده می شود را انتخاب کنید تا صفحات زرد برای همه نوع از چیزهایی که ما در مورد نیاز – شما باید به یاد داشته باشید این کتاب پر شده با نوع مثال همه چیز را زیر آفتاب ؟

اما ما در یک دنیای جدید است. امروز عملا همه مغازه ها برای همه چیز آنلاین. نه تنها که ما با استفاده از کارت های اعتباری برای پرداخت و باید همه چیز را تحویل داده و به خانه های ما و یا کسب و کار برای نهایی در راحتی.

پس چگونه است که نهفته ما چگونه ما رسیدن به بازار ؟ فوق العاده! اگر شما هنوز هم با قرار دادن تبلیغات طبقه بندی شده در کاغذ و یا خرید گران قیمت نمایش آگهی در صفحات زرد شما نیاز به گام به عقب و ارزیابی مجدد تصمیمات خود را که ممکن است کمی خارج از تاریخ.

به جای آن شما باید سرمایه گذاری در تمام رایگان “صفحه زرد” لیست دایرکتوری های آنلاین در دسترس است. این ممکن است شما را به برخی از زمان برای راه اندازی نیاز به شما را به انجام برخی از نوشتن کوتاه blurbs (در غیر این صورت شناخته شده به عنوان پاراگراف یا “صدا”) در مورد کسب و کار خود را اما به خوبی به ارزش این مشکل برای یک زن و شوهر از دلایل. برای اولین بار بسیاری از مردم در حال حاضر استفاده از اینترنت برای پیدا کردن اطلاعات تماس برای هر کس و یا هر آنچه که آنها می خواهند برای رسیدن به. و آن غیر ممکن است بدانید که صفحات زرد آنها استفاده خواهد کرد بنابراین شما نیاز به ذکر شده در همه آنها. اما حتی مهم تر اگر شما یک وب سایت است که شما باید تمام کسانی که در لیست است که معمولا شامل لینک به وب سایت شما کمک خواهد کرد که شما را با جستجوگرها و یا بهینه سازی موتور جستجو. (که بدان معنی است که زمانی که شما سرمایه گذاری در قرار دادن لیست فایل های رایگان را سخاوتمندانه پرداخت با هل دادن خود را در جستجو گوگل رتبه بالاتر در نتایج جستجو اگر کسی به دنبال محصولات یا خدمات خود را آنلاین.)

من مطمئن هستم که همه زرد صفحه نمایندگان فروش نمی خواهد درک پیشنهادات من در اینجا. اما آنها نه تنها آنهایی که محصولات چاپ شده از نفع کاهش یافته. من هنوز پیش بینی آینده وفات روزنامه چاپ شده و بسیاری از مجلات و تا آنجا که من در ادامه برای لذت بردن از نشستن به ریختن بر روی صفحه چاپ شده که من چند دقیقه. آن را احتمالا فقط یک عادت قدیمی است که من نیاز به استراحت قبل از آن را می شکند من. اول از همه همانطور که سن ما بینایی طول می کشد به نوبه خود برای بدتر و دیدن است که در نوع کاغذ خیلی سخت تر از آن استفاده می شود بیست سال پیش. پس من صرف بیشتر وقت من روز خیره به مانیتور کامپیوتر من استفاده از این نوع سینه های بزرگ از ویژگی های که باعث می شود آن را بسیار آسان تر به عنوان خوانده شده. و اگر چه من در نظر بگیرید کمی وقت من صرف خواندن واقعی مجلات و روزنامه ها به عنوان نادر لحظات لوکس را ادامه خواهد داد به انجام این کار در آینده احتمالا تنها به صورت آنلاین و یا از طریق تبلت یا e-خواندن دستگاه های.

این به این معنی است که اگر شما برای اجرای کسب و کار خود را استفاده از تبلیغات باید تغییر نیز هست. در حالی که شما ممکن است احساس شما هنوز هم رسیدن به مخاطبان هدف شما به دنبال از طریق چاپ آگهی روزنامه که مسلما تبدیل شده است بسیار بیشتر مقرون به صرفه که در مقایسه با نرخ شارژ در گذشته شما ممکن است تغییر لحن خود را هنگامی که شما کشف منطق پشت تبلیغات در اینترنت. آنلاین تبلیغات متنی, در علاوه بر این به تبلیغات بنر (نمایش “تابلوهای تبلیغاتی” در اینترنت) که هر دو به نظر می رسد در برنامه ریزی مناسب موضوع جستجوهای شما با قبل از قرار دادن کلمه کلیدی تصمیم گیری مدرن هستند و شاید عالی روش هدف بازاریابی. در بسیار به همان شیوه که ما استفاده می شود به خرید لیست های پستی برای رسیدن به یک بخش خاصی از جمعیتی که ما شدند و جذاب از طریق پست الکترونیکی مستقیم, امروز ما می تواند رسیدن به بازارهای ما می خواهیم با ظاهر شدن در این موضوع از جستجوهای اینترنتی. مسلم این است که هنوز هم بسیار جدید است اما در حال تکامل بیشتر به عنوان هر روز می گذرد به وضوح به عنوان آینده ای از بازاریابی است.

تماس با من از مد افتاده اما من باید بگویم که پست مستقیم هنوز هم می تواند خیلی موفق تر در توانایی خود را به زمین در یک مشتری آینده نگر دست در مقایسه با تلاش برای استنباط کلیک ماوس از مشتری خود را بی توجه مشغول جستجو در گوگل در صفحه نتایج! مزیت این است که مستقیم میلر اگر طراحی شده به طور موثر قدرت در حفظ و دریافت کننده علاقه مند با گرافیک تاثیر رنگ تصاویر بصری و اندازه فونت و انتخاب است. در مقایسه آنلاین متن آگهی است که فقط صرفا متن و به نظر می رسد مانند هر متن دیگر تبلیغ در صفحه گوگل به شما هیچ بیشتر لبه برای جذب یک کلیک از هر کس دیگری. آیا پست الکترونیکی مستقیم قطعه باز می شود به عنوان خوانده شده و پاسخ به, و یا اینکه آیا آن را بلافاصله دور انداخته و بدون یک نگاه در ادامه به چالش کشیدن عامل به بازاریابان در همه جا. همانطور که با سرمایه گذاری وجود دارد این است که هیچ فرمول جادویی. به یک راهنمایی کوچک اگر شما در حال بازاریابی برای هر کس در هر نقطه شاید آنلاین تبلیغات متنی می تواند حس را به دلیل تعداد زیادی از افراد که احتمالا ممکن است آگهی خود را ببینید. که ارائه شده است با قرار دادن خود را انتخاب محبوب در منطقه مورد علاقه. اگر هدف خود را بیش از حد کوچک است و سپس تعداد کسانی که ممکن است قابل توجهی رسید. در حالی که همچنین ممکن است به درخواست تجدید نظر به یک بازار کوچک در یک منطقه جغرافیایی کوچک از طریق آنلاین تبلیغات متنی انجام این کار با موفقیت ممکن است نیاز به برخی از تنوع و پشتیبانی از دیگر انواع بازاریابی سنتی. حداقل تا زمانی که اینترنت و استفاده از بازاریابی یا تا زمانی که گوگل زدم اینترنتی خود و تاج و تخت از عصمت است.

با گسترش راه برای لذت بردن از گسترده صنعت سرگرمی که شامل رادیو, تلویزیون, فیلم, فیلم و بازی و بیشتر به نام چند سرمایه گذاری بازاریابی دلار به حق منحصر به فرد متوسط در بازار هدف تبدیل شده است بسیار مشکل تر است. تلاش برای کشش بودجه خود را به درخواست تجدید نظر به مخاطبان شما می خواهید برای رسیدن به می تواند خسته کننده با تمام گزینه های حواس او را پرت و دهانه توجه کوتاه از بسیاری از پناهجویان از سرگرمی است. از نظر بازاریابی و 35 سال سابقه تجربه توصیه من خواهد بود برای محافظت از کسانی که دلار بسیار با دقت قبل از ساخت یک تصمیم راش در مورد که در آن به صرف.

در حالی که من اعتراف سالن های جدید را جایگزین قدیمی, برخی از این گزینه ها هنوز هم رسیدن به برخی holdouts که حاضر به قبول امروز فن آوری های جدید. اگر چه چند و دور بین وجود دارد برخی از بازارها هنوز هم پاسخگو سنتی زرد, صفحه, روزنامه, مجله و اشکال دیگر از تبلیغات است که ممکن است توجیه حفظ عاقلانه حضور در رسانه ها. آن را سخت به استدلال می کنند شایستگی از خرید پشت جلد دایرکتوری تلفن هنگامی که هزاران نفر بر هزار نفر تحویل داده خواهد شد به تعداد بی شماری از خانه ها حتی اگر بازدید که تنها یک بار در تمام طول سال. محض تعداد که رسیدن به بازاریابی سرسام آور هستند. اما برای انجام این کار کورکورانه به آینده خواهد بود غیر مسئولانه اگر نه کاملا بی فایده که در حال حاضر وجود دارد بحث “ارائه نمی کند” لیست اضافه “را” فهرست اسامی.

و هنگامی که روزنامه تبلیغات از دین به فروش می رسد برای کسری از هزینه آنها یک بار بود وسوسه گاهی اوقات trumps بهتر قضاوت فقط برای لحظه ای هیجان مسلط به, روزنامه, صفحه برای صرف سکه. هر پاسخ در نظر گرفته شده است استفاده نا مشروع.

این به من منجر به نتیجه گیری کرد که ما در یک دوره بازاریابی برزخ: برخی از استراتژی های در راه خود هستند اما درب کاملا رتبهدهی نشده است ناودان. این استراتژی های جدید هستند کمی تهدید آمیز اما آنهایی که قدیمی هستند بسیار کمتر موثر است. اگر شما می توانید پل یک تعادل بین این دو تا زمان مرتب کردن بقای اصلح بازاریابی, بودجه حفظ خواهد شد کمی طولانی تر و شاید حفظ ظاهر موفقیت با وجود نیاز به حرکت دریاها از سردرگمی بیم و هراس و منسوخ شدن است.

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *