شما چگونه بازار به Millennials?

[ad_1]

روند آیند و می روند در بازاریابی و آن را همیشه آسان نیست برای ارتباط با مخاطبان هدف خود را مگر اینکه شما واقعا درک آنچه آنها انگیزه.

که وای?

نسل Y نیز معمولا به عنوان Millennials مردم دنیا تقریبا بین سال های 1982 و اواسط 1990s رسیدن به سن 18 سالگی بین سال های 2000 و 2008. وجود دارد حدود 75 میلیون نفر از آنها برابر و یا کمی بالاتر از تعداد متولدین (کسانی که متولد شده بین سال های 1946 و 1964).

تکنولوژی

وای به طور معمول tech-savvier نسبت به نسل های قبلی هر چند نه به عنوان مهارت به عنوان Gen Z همتایان جوان تر. آنها نسل گذشته به رشد به عنوان غیر بومی به فن آوری های مانند اینترنت و گوشی های هوشمند – در مقایسه با Gen Z که نمی توانید تصور جهان بدون آنها.

بازاریابی

وای مطرح شده با تلویزیون و اینترنت, بازاریابی, به طوری که آنها در حال رفتن به شک و تردید از آنچه آنها را ببینید و نخواهد معمولا در پاسخ به بسیاری از سنتی بازاریابی و فروش رزین.

شیوه زندگی

وای خیلی بیشتر لحاظ نژادی و قومی متنوع تر از نسل های قبلی هر چند که می تواند منجر به برخی لجوج مقاومت مواجه و تعصب در مقایسه با Gen Z که به طور کلی به عنوان تعصب و می خواهید همه به کنار.

وای لذت بردن از تلویزیون از جمله کابل و ماهواره و رادیو و اینترنت و e-zines و برخی از رسانه های اجتماعی معمولا Facebook و توییتر. آنها کمتر اموال مواد انباشته شده و بسیاری از آنها متاهل و بدون فرزند. این روند به احتمال زیاد به دلیل رفتن به دانشگاه و سپس بار پرداخت مقدار زیادی از وام های دانشجویی.

آن سخت شده است از لحاظ اقتصادی برای Millennials که از سن آمد و در وسط از رکود اقتصادی سال 2008 است. این آنها را با احتیاط در مورد وارد شدن به بدهی. اگر آنها را می خواهید به خرید چیزی آنها را مقایسه فروشگاه و تقاضا ارزش خوب است.

اشتغال و ثروت انباشته

به عنوان یک نتیجه از رکود اقتصادی فقط در نقطه جایی که آنها در حال آمدن از سن و یا فارغ التحصیلی از کالج Millennials پیدا کرده اند آن را سخت برای ورود به محل کار. برخی هنوز با والدین خود زندگی کنند از ضرورت اقتصادی یا فقط ساده و راحتی است. آنها لازم نیست که نزدیک به میزان هزینه های قدرت است که افراد متعلق به نسل انجام دهد.

به عنوان یک نتیجه از عدم ازدواج و اغلب در زندگی مشترک, خانواده, وای اغلب علاقه مند به سفر و تجربه مانند رفتن به چشمه های معدنی. آنها می خواهند یک خانه و ماشین و خانواده در یک روز اما نه تا زمانی که آنها می توانید استطاعت آن است.

وفاداری به نام تجاری

وای نه نام تجاری وفادار در بسیاری از موارد. آنها را تغییر دهید بسته به قیمت و روند, اگر پیام های بازاریابی آنها طنین انداز با آنها.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *