علامت های دیجیتال – InfoTrends می بیند رشد قابل توجهی برای Narrowcasting

[ad_1]

تحقیقات بازار و مشاوره شرکت InfoTrends ماه گذشته پیش بینی رشد قوی برای علامت های دیجیتال در آمریکای شمالی برای narrowcasting برنامه های کاربردی در حال حاضر و 2011.

تحقیقات شرکت انتظار دارد که نرخ رشد مرکب سالانه در تعداد narrowcast علامت های دیجیتال صفحه نمایش از نزدیک به 12 درصد بین سال های 2006 و 2011. آن را نیز پیش بینی های قوی ترکیب درآمد سالانه رشد 18.5 درصد برای دوره رسیدن به مجموع درآمد حاصل از $2.59 میلیارد دلار در سال 2011. به خاطر مقایسه narrowcasting صنعت به ارزش 1.1 میلیارد دلار در پایان سال 2006 با نصب پایه 630,000 صفحه نمایش در 97,000 سایت.

این یافته ها بخشی از جدید InfoTrends گزارش “Narrowcasting: این فرصت را برای علامت های دیجیتال و در فروشگاه شبکه های تلویزیونی” سومین عمده مطالعه محققان انجام داده اند در این بازار است.

سوال در مورد اثر استفاده از narrowcasting برای ارائه تبلیغات هدفمند به نظر می رسد تبخیر. InfoTrends گزارش می دهد که پاسخ دهندگان به این سال را به مطالعه کمتر در مورد عدم اندازه گیری ad برنامه اثر از آنها در آن سال 2004 مطالعه است. محقق صفات رشد بدن نشان داده narrowcast سیستم های به طور موثر به عنوان دلیل.

علاوه بر این گزارش نشان داد که از 51 کاربران فعلی شبکه دیجیتال نمایش و یا در فروشگاه سیستم تلویزیون که در پاسخ به یک ساختار برای بررسی این گزارش 80 درصد طرح به افزایش استفاده از شبکه خود را در طول سه سال آینده و باقی مانده 20 درصد انتظار می رود برای حفظ استفاده در سطح فعلی.

چه این همه نقطه ؟ علامت های دیجیتال شبکه های narrowcast تبلیغات در حال تبدیل شدن به بخشی از جریان اصلی -و نه نوعی از حاشیه تجربی متوسط محفوظ شجاعانه و آوانگارد. به جای اینکه به عنوان یک خطر در چشم رسانه ها و خریداران آنها در حال تبدیل شدن به ضروری ارتباطات خیابان برای بازاریابان و تبلیغ کنندگان که مایل به تاثیر هزینه های مصرف کننده تصمیم گیری در نقطه خرید.

آن را ندارد به خصوص تعجب آور است که narrowcast دیجیتالی شبکه در حال ورود به جریان اصلی. خودتان را در کفش از تبلیغات خریداران و بازاریابان که شاهد یک تحول رادیکال از تبلیغات عماد: تلویزیون است. یک بار متوسط آنها به طور کامل می دانستند و درک تلویزیون در حال حرکت است به دور از یک کنترل تعریف تبلیغات گزاره به یکی که قرار دادن بینندگان در کنترل بیشتر از آنچه را که دیده و هنگامی که -مهمترین برای این بحث تبلیغات.

در نظر بگیرید یک مقاله در این هفته از دنور پست trumpeting این واقعیت است که محترم آژانس رتبه بندی نیلسن رسانه های تحقیقات پیشرفته ردیابی خود را از بینندگان تلویزیون برای عصر دیجیتال است. با توجه به مقاله مشاهده برای یک نمایش خاص پس از سه روز در یک DVR شد 108 درصد از زنده نمایش ها از همان نشان می دهد. برای تلفن های موبایل خیلی خوب است.

این مقاله به نقل از یک مقام اجرایی از گروه M, a New York آگهی آژانس عنوان کرد و گفت که بسیاری از آژانس های تبلیغاتی را مورد تجزیه و تحلیل چگونه بینندگان را به تماشای تاخیر در حالت (یعنی از طریق DVR) و تعیین کرده اند که 60 درصد جست و خیز آگهی های بازرگانی. مشاهده در نور واقع 18 درصد از تلویزیون خانواده DVRs و بیشتر در راه هستند و آن را آشکار می شود که به عنوان به اصطلاح “زنده نمایش” هدیه دادن به “تاخیر در حالت” مشاهده تعداد بینندگان به تماشای آگهی های بازرگانی خواهد اسلاید شتاب.

Narrowcast شبکه دیجیتالی نمایش قرار در مکان فیزیکی که در آن مصرف کنندگان تصمیم به خرید را نمی دهد مردم گزینه سرعت حمل و نقل از گذشته های تجاری. به همین دلیل به تنهایی آن را نمی تواند تعجب آور باشد برای دیدن InfoTrends’ پیش بینی علامت های دیجیتال narrowcast رشد درآمد و رشد تعداد نمایش در آمریکای شمالی فراتر رفته است.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *