فیلم آنلاین بازاریابی: 3 نامرئی دست کشیدن شما را به گوگل صفحه 1

[ad_1]

وقتی که می آید به بازاریابی محتوا وجود دارد سه رانندگی عوامل است که به آنلاین محتوای ویدئو ظاهر مزیت ناعادلانه در رتبه بندی در نتایج جستجو صفحات:

  1. حاوی نتیجه جستجو در الگوریتم گوگل
  2. نسبتا پایین کلید واژه رقابت به صورت آنلاین تصویری مطالب
  3. رقابت خود را شکست به درستی بهینه سازی محتوای ویدئو

این ایجاد سه نامرئی دست همکاری خود را به بلند فیلم آنلاین بازاریابی محتوا بر روی یک صفحه از نتایج موتور جستجوی گوگل.

یافت آنلاین

وقتی که می آید به بازاریابی آنلاین وجود دارد یک هدف استراتژیک است که عشق و نفرت دیگران است.

اول شما باید آنلاین در بر داشت.

همه بزرگ, متخصص, محتوا, شما باید برای به اشتراک گذاری به معنی هیچ چیز اگر بازار هدف شما هرگز فرصتی برای تجربه آن است. و اجازه دهید آن صورت دسترسی به یک صفحه از گوگل است نه گرفتن هر کمتر رقابتی برای کلمات کلیدی را که سود برای کسب و کار خود و یا عمل.

ویدیو آنلاین مطالب خود را مخفی سلاح بازاریابی.

با توجه به Forrester Research درستی بهینه سازی محتوای ویدئویی را افزایش می دهد احتمال یک در صفحه اول جستجوی گوگل نتیجه 96٪.

به یاد داشته باشید شماره شما یک هدف این است که برای دریافت آنلاین در بر داشت. اگر شما در یک صفحه برای مهم ترین کلمات کلیدی برای کسب و کار خود و یا تمرین و سپس شما نامرئی به مشتری ایده آل خود را, مشتری یا بیمار زمانی که آنها آنلاین جستجو برای کمک به با این مشکل شما می توانید حل برای آنها.

بنابراین اجازه دهید به طور خلاصه به بررسی این سه نیروی نامرئی است که به شما کمک خواهد یافت زمانی که شما شیر را به قدرت فیلم آنلاین بازاریابی است.

حاوی جستجو

گوگل همیشه در حال تحول آن الگوریتم های جستجو, اما هدف آنها این است که واقعا بسیار ساده است. گوگل می خواهد برای ارائه به جستجو و عمومی با بالاترین کیفیت محتوای وب را ارائه کرده است.

که گفت:, آن را به ارزش با تاکید بر اینکه هیچ جایگزین وجود دارد برای ایجاد محتوای اصلی. چرا زحمت گرفتن بد محتوا بر روی صفحه یکی است ؟ شما ممکن است قادر به احمق الگوریتم (تردید) اما شما هرگز برنده بیش از انسان است که در نهایت به مصرف اطلاعات خود را و تصمیم به اقدام (یا نه).

در تلاش برای مردم به آنچه آنها می خواهید گوگل به وضوح درک می کند که وب ساخته شده است تا تعداد زیادی از انواع مختلف از محتوا:

  • صفحات وب
  • اخبار
  • پست های وبلاگ
  • تصاویر
  • ویدئوها
  • خرید/خرده فروشی

بنابراین در پاسخ به هر عبارت جستجو گوگل به دنبال بازگشت مخلوط ترکیبی از محتوا در هر موتور جستجو صفحه نتایج.

گوگل تمایل به ترکیب فرمت های رسانه ای در صفحه نتایج جستجو می دهد فیلم آنلاین بازاریابی یک مزیت بزرگ بیش از متن است. بدون استثنا کلمات کلیدی اولیه خود را خواهد شد به مراتب بیشتر صفحه وب نتایج از ویدئو نتایج. اما گوگل است کشیدن به صورت تصویری, تلاش برای دریافت کنید که محتوای ویدئویی بر روی هر صفحه جستجو.

بنابراین وجود شما دست نامرئی شماره یک بلند کردن ویدئو های آنلاین خود را بازاریابی محتوا جلوتر از اکثریت قریب به اتفاق این متن بر اساس محتوای وب سایت.

کاهش سطح رقابت

از آنجا که گوگل تلاش برای خدمت به مخلوط نتیجه جستجو در این رقابت برای دید تقسیم می شود. مبتنی بر متن صفحات هستند تا در برابر دیگر مبتنی بر متن صفحات. محتوای ویدئویی است تا در برابر دیگر محتوای ویدئو. اما توجه داشته باشید که تصویری نیست واقعا رقابت در برابر متن!

وجود دارد یک شوخی در میان کوهنورد. شما لازم نیست برای اجرای سریع تر از خرس. شما فقط نیاز به اجرای سریع تر از پیاده روی خود را, شریک زندگی!

در این مورد شما لازم نیست که به نگرانی در مورد ضرب و شتم تمام متن مبتنی بر محتوا است. تا زمانی که شما ضرب و شتم کردن تصویری مسابقه شانس خود را برای فرود در بالای صفحات جستجو بسیار خوب است.

تصویری تولید محتوا در حال کار در یک مقدار کوچکتر از رقابت به منظور دستیابی به یک صفحه یک رتبه نسبت به تقریبا هر محتوای دیگر تلاش های بهینه سازی در وب است.

حتی در یک به خوبی تعریف شده تو رفتگی در دیوار و با استفاده از کلمات کلیدی دم بلند شما در حال رقابت در برابر حداقل هزار نفر به دهها هزار نفر از متن صفحه نتایج اما تنها ده ها تا صدها نفر از فیلم ها. در واقع برای بسیاری از عبارات کلیدی در بسیاری از حرفه ای سوله, شما ممکن است پیدا کردن هیچ محتوای ویدئو نمایش در نتایج جستجو.

در صورتی که یک کلیدی مهم به مخاطبان هدف خود را, شما باید خود را و دوربین و شکستن را به یک لبخند بزرگ. شما در مورد به جهش جلوتر از رقابت خود را!

تمرکز بر ارائه آنلاین محتوای ویدئویی و شما احساس می کنید این دومین نامرئی دست بلند کردن ویدئو های آنلاین خود را تلاش های بازاریابی به بالای جستجو شمع.

عدم بهینه سازی

وقتی که می آید به متن است که باعث می شود تا اکثریت مطالب در اینترنت, بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به دست یک سطح از بلوغ و توسعه است که باعث می شود رقابت برای یک شیار در بالای نتایج جستجو صفحات شدید.

و خوشبختانه گوگل دست به یک سطح بالایی از پیچیدگی در وجین کردن underhanded استراتژی است که استفاده شده است برای دستکاری در نتایج جستجو. به عنوان یک نتیجه, اینترنت تکامل یافته به باز ترین, مفید, منبع اطلاعات در جهان است.

نکته این است که اگر شما در حال تولید نوشته شده است محتوای وب سایت شما تا به حال بهترین بود بسیار مهارت خود را در مهارت های SEO (و یا استخدام کسی است) و شما تا به حال بهترین تولید محتوا است که از مطلق بالاترین کیفیت اگر شما امیدواریم که به توان در وب سایت یافت.

اما وقتی که می آید به محتوای ویدئویی تعداد افرادی که دست به یک سطح بالایی از جستجوگرها پیچیدگی به مراتب کوچکتر است. بنابراین شما نه تنها کمتر در رقابت هنگامی که شما کار با ویدئو رقابت خود را انجام نمی دهد به عنوان یک کار خوب در تلاش های خود را به نشان می دهد تا پیش از شما در نتایج جستجو صفحات.

در یکی دیگر از مقاله من به خیلی جزئیات بیشتری در مورد چگونه به بهترین خود را بهینه سازی محتوای ویدئو برای به دست آوردن بیشترین بازگشت سرمایه گذاری خود را در ایجاد آن است. اما توجه مناسب به استفاده از کلمات کلیدی در عنوان برچسب ها و توضیحات همراه با مناسب سایت نقشه برداری, موتور جستجو ارسالی و همزمان توزیع خود محتوای ویدئو شما اجازه می دهد برای پیروز شدن در این رقابت است.

پس, اگر شما یاد بگیرند که چگونه به درستی بهینه سازی ویدئو های آنلاین خود را بازاریابی محتوا (یا استخدام یک متخصص این کار را برای شما) سوم دست نامرئی خواهد خود را بکشد محتوای ویدئویی به بالای صفحه.

نتيجه گيری

وجود نیروهای قدرتمند در کار بلند کردن محتوای ویدئو جلوتر از رقابت خود را برای یکی از باارزش اسلات بر روی یک صفحه از گوگل در نتایج موتورهای جستجو صفحات. با توجه به این که گرفتن آنلاین در بر داشت نتیجه اولیه است شما نیاز به رسیدن به آنلاین خود را تلاش های بازاریابی نه با استفاده از ویدئو های آنلاین بازاریابی است مانند بستن یک دست پشت سر خود را.

ایده آل خود را, مشتریان, مشتریان و بیماران در حال رفتن آنلاین به جستجو برای راه حل های برای مشکلات آنها در حال تجربه مشکلات شما هستند مجرب به حل خود را با محصولات و خدمات است. و گوگل به وضوح قابل درک است که بسیاری از مردم ترجیح می دهند به تماشای, به جای خواندن. بنابراین در حالی که محتوا پادشاه است تصویری است که پادشاه از محتوا است.

اگر شما با استفاده از ویدئو های آنلاین, بازاریابی شما بلافاصله بهره مندی از:

  • درمان ترجیحی توسط گوگل
  • یک سطح پایین تر از رقابت
  • کمتر پیچیده از رقبا

تنها سوال این است که چرا شما نمی گرفتن خود دوربین و گرفتن مشغول خرد کردن آن را با فیلم آنلاین بازاریابی!

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *