متحرک, مبین تصویری: ایجاد اشتغال برای مشتریان

[ad_1]

آنچه که یک انیمیشن ویدئو مبین?

متحرک, ویدئو مبین این فیلم کوتاه است که برای تعامل با مخاطبان خود را هر دو آنلاین و آفلاین. در اغلب موارد, انیمیشن, مبین, تصویری معمولا توضیح می دهد که آنچه شما انجام دهد و یا چه شرکت یا محصول خود را است همه چیز در مورد. بسیاری از شرکت ها در سراسر جهان استفاده کرده اند قدرت های متحرک مبین فیلم به ساده ایده های پیچیده و مفاهیم به مشتریان و چشم انداز. این کمک کرده است تا آنها را فوق العاده به هر دو افزایش فروش و ساخت نام تجاری خود را.

بزرگ و شرکت های کوچک به طور یکسان را تجربه کرده اند قدرت این انیمیشن مبین فیلم در بازاریابی محصولات خود را توضیح روش های پیچیده آموزش آنچه آنها انجام و ارائه. آنها همچنین شاهد افزایش در بازگشت خود را در سرمایه گذاری افزایش تعداد مشتریان و چشم انداز به دلیل پاسخگو نامزدی این فیلم در حال ایجاد.

آنچه که یک انیمیشن ویدئو مبین و چگونه از آن است که تولید شده ؟ درست مثل من باید اشاره کرد در زیر پاراگراف بالا این انیمیشن کوتاه جذاب فیلم است که می تواند قرار داده شده در سایت. این فیلم انیمیشن نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای آگهی های بازرگانی تلویزیون به توضیح در یک راه ساده و موثر که شما و آنچه شما انجام دهد.

چند مرحله وجود دارد که در طی آن خود را به تبدیل ویدیو مبین را از طریق رفتن. اولا تولید کنندگان فیلم نیاز به یک بسیار تبدیل ویدئو اسکریپت نوشته شده توسط بسیار ماهر copywriter. Copywriter باید قادر به سنتز پیغام خود را و یا ایده ها را به 150 کلمات, اسکریپت, است که برقراری ارتباط پیام خود را به وضوح و به نقطه است.

این ویدئو اسکریپت مهم ترین عنصر است که آن را می آید به متحرک, ویدئو مبین به دلیل اسکریپت خواهد شد یا شکسته و یا تصویری. خوب و با کیفیت تصویری اسکریپت باید خلاصه پیام در یک دقیقه درپوش است که استاندارد مدت برای بسیاری از فیلم ها. با اینحال اکثر متحرک, مبین, ویدئوها یک محدوده از 1 تا 2 دقیقه در طول و در هر دقیقه حدود 150 کلمه هنگامی که شمارش.

Copywriter بنابراین باید اطمینان حاصل شود که پیام منتقل شود باید در 150 تعداد کلمه برای یک دقیقه یا بیشتر. اسکریپت باید به گونه ای نوشته شده که مخاطب را درگیر awesomely در هنگام تماشای ویدئو. اسکریپت باید یک تماس روشن به عمل است که اجازه خواهد داد که بینندگان را به یک داده مشخص شده اقدام پس از تماشای این ویدئو.

پس از حصول اطمینان از که شما باید خود را به خوبی گردد و به خوبی نوشته شده تصویری, اسکریپت, سپس شما نیاز به یک صدا برای ویدئو های خود را. شما می توانید انتخاب کنید که صدای خود را بیش از, تولید شده توسط خودتان و یا درگیر یک صدای حرفه ای بیش از هنرمند. من نه توصیه یک هنرمند حرفه ای به انجام این کار به سادگی از آنجا که شما ممکن است حق اسکریپت با پیام حق اما بد یا ضعیف ضبط صدای بیش از حد ممکن است ارسال سیگنال های اشتباه به مخاطبان خود را.

پس از شما را تضمین است که خوب و با کیفیت بالا صدای بیش آماده است. این ویدئو تولید و سپس را انتخاب کنید به استوری بورد ایجاد شده به تجسم چگونه تصویری خواهد بود. در این مورد با استعداد هنرمند استوری بورد با مهارت های مناسب برای نشان دادن تصویری از طریق اسکریپت است با توجه به وظیفه آوردن ایده های خود را به زندگی است.

این هنرمند استوری بورد ایجاد تصویری در یک صحنه با صحنه های پایه ای برای تایید مشتری که می خواهد تصویری تولید شده است. تصویب داستانپردازی توسط مشتری به آن معنا است که این ویدئو در نهایت نیاز به حرکت به مرحله نهایی که تولیدات مرحله.

فیلم نهایی مرحله تولید خواهد شد و پس از همه مراحل دیگر در حال اتمام است. این مرحله شامل انیمیشن تصویری برای مطابقت با صدای بیش از. آن را نمی ممکن است فقط شامل صرف انیمیشن, مبین, تصویری; هر جنبه ای از انیمیشن باید منعکس کننده پیام به گذشت و تعامل مورد نیاز است. بینندگان باید چوب این ویدئو به پایان است.

و پس از نهایی متحرک مبین تصویری با فرمت مناسب تولید شده است و سپس می توان آن را آپلود به یوتیوب و یا هر گونه دیگر از ویدئو های سایت برای ایجاد نمایش های بیشتر. آن را نیز می تواند قرار داده شده در یک وب سایت در صفحات فرود وب سایت برای بازدید کنندگان سایت.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *