متنی تلفن همراه استراتژی های بازاریابی برای حرفه ای املاک و مستغلات!

[ad_1]

ژانویه 2010 ملکی اعتماد به نفس گزارش (یک نظرسنجی از realtors تجربه با شرایط فعلی بازار) مبالغ تا خلق و خوی در صنعت املاک و مستغلات با مشاهدات زیر:

• “با توجه به بالا بودن نرخ بیکاری آن را بسیار دشوار است برای خریداران به هر گونه امید خرید یک خانه برای 2-5 سال”

• “11 درصد بیکاری و افزایش قیمت گاز در حال کشتن ما بازار است.”

در حالی که چندین کارگزاران املاک و مستغلات و حرفه ای شده اند مجبور به ترک این صنعت به عنوان یک نتیجه از بحران اقتصادی کنونی بسیاری از آنها هنوز هم حلق آویز در و چند پر رونق هستند و حتی در این دوران رکود اقتصادی.

پس چگونه شما به عنوان یک کارگزار املاک و مستغلات و یا عامل زنده ماندن و حتی رشد در این بازار ؟ چند کارگزاران و/یا عوامل که در حال پر رونق در این بازار در حال انجام اقدامات زیر:

• مطمئن باشید از گرفتن بیشترین بازگشت دلار های بازاریابی خود را

• توانایی برای جمع آوری آگهی های با کیفیت بالا و بدون هزینه های بیش از حد

• مطمئن 24/7 پویا جذب سرب فرایند

• توانایی به دنبال فورا خود را به چشم انداز تماس

• توانایی برای ایجاد مداوم مکالمات خود را با چشم انداز و یا مشتریان

• سفارشی کردن پیام های خود را و صحبت کردن با مشتریان خود را زمانی که آنها نیاز به دانستن است که کارگزار پیام است که با دقت ارائه شده بر روی مشتری خود را در دستگاه های تلفن همراه

• به طور خودکار فرآیند مدیریت کمپین

• ایجاد و مشاهده آنالیز کمپین

• ساخت یک پایگاه داده از آینده نگر انتخاب مشتریان

به طور فزاینده آژانس های املاک و مستغلات در سراسر کشور در حال استفاده از تلفن همراه متن استراتژی های بازاریابی به سرعت اطلاع رسانی به مشتریان خود را با پیام های شخصی در لیست فایل های جدید و یا اطلاعات در مورد بسته شدن معاملات. آنها یکپارچه سازی بازاریابی تلفن همراه خود را به تبلیغات سنتی و استراتژی های آنها خود را بهبود میزان پاسخگویی به عنوان یک نتیجه!

نیویورک تایمز در توصیف بازاریابی متنی تلفن همراه به عنوان “قوی ترین رسانه های تبلیغاتی تا کنون اختراع شده”.

بازاریابی متنی تلفن همراه ارائه می دهد منحصر به فرد با هدف قرار دادن توانایی های هستند که بی نظیر برای ارتقاء سنتی و رسانه های تبلیغاتی. با مناسب بازاریابی تلفن همراه ارائه دهنده خریداران آینده نگر خود را قادر خواهد بود برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد ملک بر روی تلفن همراه خود را با مشخصات دقیق, قیمت تورهای مجازی و اطلاعات تماس خود را.

در اینجا چگونه کار می کند: شما انتخاب کنید یک کلمه کلیدی اولیه (به عنوان مثال: JOESREALTY). این حق شما را به تعداد نامحدودی از برنامه های اضافی زیر-کلمات کلیدی. شما خواهد شد و سپس اختصاص دادن هر یک از اموال خاص زیر-کلمه کلیدی. اگر شما 10 خواص خود را از زیر-کلمات کلیدی را از محدوده JOESREALTY_1 به 10.

هنگامی که کسی در پاسخ به آگهی شما می فرستد یک پیام به صورت متن:

مرحله 1. یک خریدار بالقوه می فرستد یک پیام به صورت متن با اموال کلمه کلیدی به ما کد کوتاه است.

مرحله 2. سیستم تولید یک اس ام اس به خریدار اموال توضیحات و جزئیات.

مرحله 3. این سیستم همچنین می تواند به تولید یکی دیگر از اس ام اس – با سرب مقدماتی سوال.

مرحله 4. این سیستم می فرستد عامل اس ام اس با جزئیات منجر شود.

مرحله 5. سیستم تصویر برداری از فرستنده اطلاعات تماس برای پیگیری مبارزات و یا تماس با

انتخاب صالح ارائه دهنده:

• مطمئن شوید که شما انتخاب می کنید یک ارائه دهنده با یک اعتماد و قابل اعتماد پلت فرم مبتنی بر وب برای مدیریت بازاریابی تلفن همراه و هشدار برنامه های بیش از کدهای کوتاه.

• ارائه دهنده خود را نیز باید بسته بندی ‘ready-to-go’ راه حل هایی که به شما ارائه قابلیت اطمینان در زمان واقعی انطباق و انعطاف پذیری شما نیاز به پیاده سازی.

• بسته بندی مناسب باید شامل یک یا بیشتر “کلمات کلیدی” شما می توانید استفاده کنید برای ساخت خود اجازه بازاریابی مبتنی بر پایگاه داده و به بازار محصولات و خدمات خود را. به سادگی را انتخاب کنید کلمه کلیدی(بازدید کنندگان) شما می خواهید برای نشان دادن خود, شرکت, محصولات, خدمات و یا مبارزات انتخاباتی و استفاده از آن در بازاریابی و تبلیغات است.

• سیستم باید یک پایگاه داده مرکز کنترل که در آن شما ضبط خواهد شد انتخاب کردن در اطلاعات تماس و ارسال پیگیری و یا دیگر کمپین بازاریابی اطلاعات است.

• در نهایت نگر ارائه دهنده باید ثابت, آسان به استفاده از سیستم و ثابت لیست های موجود ملی و محلی کسب و کار در هیئت مدیره.

• شما باید قادر به آزمون “زمان واقعی” با موجود املاک و مستغلات مشتری چگونه سیستم برای آنها کار می کند.

این هیچ جای تعجب در این بازار که صنعت املاک و مستغلات است که نسبتا در رابطه با جمع آوری با کیفیت بالا منجر می شود. اگر یک عامل ندارد منجر خوب بعد از همه او را ندارد فروش – وجود خواهد داشت نه هر چشم انداز را به فروش به خود و یا شرکت خود را در خطر شکست.

در زمان رکود محیط زیست بسیار مهم است که حرفه ای املاک و مستغلات به سرعت ترکیب جدید بیشتر مقرون به صرفه استراتژی نسل سرب خود را در حال انجام تلاش های بازاریابی.

بازاریابی متنی تلفن همراه تکنولوژی کمک آژانس های املاک و مستغلات در سراسر کشور به سرعت اطلاع رسانی به مشتریان خود را با پیام های شخصی در لیست فایل های جدید و یا اطلاعات در مورد بسته شدن معاملات.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد چگونه متنی تلفن همراه می تواند کمک به بازاریابی کسب و کار شما.

[ad_2]

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *